Over Onur Air
Onur Air, wat in het Turks voluit ook wel Onur Air Taşımacılık AŞ genoemd wordt, is een lagekosten luchtvaartmaatschappij uit Turkije en bevindt zich in Istanbul. De thuisbasis is dan ook de Luchthaven Istanbul Atatürk (IST). Onur staat voor de Turkse benaming van het woord eer. In Nederland wordt de naam Komfly gebruikt, maar in Turkije heeft het bedrijf de naam Onur Air gehouden. De maatschappij is opgericht in 1992 en begon zijn activiteiten op 14 mei 1992 met twee geleasete Airbus A320 toestellen. Onur Air vervoert jaarlijks 1,4 miljoen passagiers en is eigendom van Cankut Bagona, Hari Icli en Unsal Tulbentci. Mede door de verwarring ten opzichte van de naam van Onur Air, is de Onur Air klantenservice van belang om orde in de chaos te scheppen.
Onur Air klantenservice
Zo’n luchtvaartmaatschappij kan natuurlijk tot veel vragen leiden. Of u nu thuis bent of onderweg, het is belangrijk om altijd toegang te kunnen hebben tot uw reisinformatie. Voor persoonlijk reisadvies, informatie over prijzen, vluchtgegevens of het wijzigen van uw reservering, kunt u terecht bij de Onur Air klantenservice. Voor vragen over hoe u een eigen stoel kan kiezen, kunt u bijvoorbeeld ook terecht bij de Onur Air klantenservice. Ook als u hulp nodig heeft bij het boeken of een algemene vraag heeft, kunt u contact opnemen met het callcenter. Hiervoor belt u naar het nummer 0090 – 212 468 66 87. Dit nummer is bereikbaar van 09:00 uur tot 17:00 uur van maandag tot en met vrijdag en kost het internationale tarief. Hier kunnen eventueel nog mobiele kosten bij in rekening worden gebracht.
Veelgestelde vragen
Op de Onur Air website geeft de klantenservice ook antwoord op de meest gestelde vragen. Kunt u uw vraag niet vinden of is het antwoord niet duidelijk genoeg, dan kunt u contact opnemen met de Onur Air klantenservice. Zij geven uw antwoord op uw vragen over de website, en te plannen reis of opmerkingen die u heeft op een reis die u al gemaakt heeft. Vragen zoals “Hoe kan het dat mijn reisadvies anders is dan ik verwacht?” of “Hoe boek ik extra beenruimte?” beantwoorden zij graag. Onur Air geeft u zo duidelijk mogelijk antwoord op uw vragen of verwijst u door naar een ander bedrijf die daar het beste antwoord op kan geven.
Overige opties
Daarnaast is de Onur Air klantenservice ook te vinden op Twitter en Facebook onder @OnurAir. Deze is vooral voor vragen en verzoeken zoals het wijzigen van uw vlucht of het reserveren van een stoel. Er wordt naar gestreefd om 24/7 bereikbaar te zijn via social media. Daarnaast kunt u ook een e-mail sturen naar info@onurair.nl of een bezoek brengen aan het kantoor op Schiphol.
Laat ons je ervaring met de Onur Air klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.