Over Zagrosjet
Zagrosjet is een luchtvaartmaatschappij uit Irak en werkt vooral met gecharterde internationale passagiers en cargo vluchten. Het bedrijf is opgezet op oktober 2005 door de Zagros Group onder de naam Zagros Air. Het hoofdkwartier bevindt zich in Erbil, de hoofdstad van het autonome gedeelte van Irak. Door het ministerie van transportatie werd in juni 2013 het bedrijf geaccepteerd om zowel geplande als ongeplande vluchten voor passagiers en cargo te verzorgen. In augustus 2014 veranderde de luchtvaartmaatschappij haar naam naar Zagrosjet, om verwarring met het bedrijf Zagros Airlines uit Iran te voorkomen. Sinds 2013 vliegt Zagrosjet door het gehele Midden Oosten. Sinds kort vliegen er ook vluchten naar Umrah en Hajj. Mede daarom is het zo belangrijk dat de klantenservice van Zagrosjet goed in orde is.
Zagrosjet klantenservice
Voor vragen over boekingen kunt u terecht bij de Zagrosjet klantenservice. Zo’n luchtvaartmaatschappij kan natuurlijk tot veel vragen leiden. Of u nu thuis bent of onderweg, het is belangrijk om altijd toegang te kunnen hebben tot uw reisinformatie. Voor persoonlijk reisadvies, informatie over prijzen, vluchtgegevens of het wijzigen van uw reservering, kunt u terecht bij de Zagrosjet klantenservice. Voor vragen over hoe u een eigen stoel kan kiezen, kunt u bijvoorbeeld ook terecht bij de Zagrosjet klantenservice. Ook als u hulp nodig heeft bij het boeken of een algemene vraag heeft, kunt u contact opnemen met het callcenter. Hiervoor belt u naar het nummer 020 – 782 00 42. Dit nummer is zeven dagen per week te bereiken en van 09:00 uur tot 17:00 uur beschikbaar. U betaalt slechts het lokale tarief van uw telefoonlijn inclusief eventuele mobiele kosten.
Veelgestelde vragen
Op de Zagrosjet website geeft de klantenservice ook antwoord op de meest gestelde vragen. Kunt u uw vraag niet vinden of is het antwoord niet duidelijk genoeg, dan kunt u contact opnemen met de Zagrosjet klantenservice. Zij geven uw antwoord op uw vragen over de website, en te plannen reis of opmerkingen die u heeft op een reis die u al gemaakt heeft. Vragen zoals “Hoe kan het dat mijn reisadvies anders is dan ik verwacht?” of “Hoe boek ik extra beenruimte?” beantwoorden zij graag. Zagrosjet geeft u zo duidelijk mogelijk antwoord op uw vragen of verwijst u door naar een ander bedrijf die daar het beste antwoord op kan geven.
Overige opties
Daarnaast is de Zagrosjet klantenservice ook te vinden op Twitter en Facebook onder @Zagros_Jet. Deze is vooral voor vragen en verzoeken zoals het wijzigen van uw vlucht of het reserveren van een stoel. Er wordt naar gestreefd om 24/7 bereikbaar te zijn via social media. Daarnaast kunt u hen ook e-mailen op info@zargosjet.com of een bezoek brengen op de Vertrekpassage 3 te Schiphol.
Laat ons je ervaring met de Zagrosjet klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.