E-Supply

 klantenservice

Over E-Supply

E-Supply is een Nederlandse online winkel, opgericht in 2009, waar u elektronica-accessoires kunt aanschaffen. Het assortiment bestaat voornamelijk uit accessoires voor iPhone, Samsung Galaxy, iPad, Macbook of GoPro-camera’s. Doordat E-Supply direct vanuit haar magazijn verzendt, kan zij scherpe prijzen hanteren. E-Supply is een officiële partner van Bol.com, wat betekent dat u al haar producten ook via de website van Bol.com kunt bestellen.
Bestellingen die op werkdagen voor 23.00 uur worden geplaatst, worden meteen verzonden en worden in de meeste gevallen de volgende dag al bij u thuis afgeleverd. Bij bestellingen die meer dan €25,- bedragen hoeft u geen verzendkosten te betalen. Tevens kunt u ervoor kiezen om uw bestelling af te halen in het magazijn in Nieuwegein (Zeelandhaven 6, 3433 PL Nieuwegein), dit is mogelijk van maandag tot en met vrijdag tussen 11.00 en 21.00 uur.
Tevens heeft E-Supply het Thuiswinkel Waarborg-keurmerk. Dit is een keurmerk dat door de Consumentenbond wordt gesteund en houdt in dat u ten alle tijde veilig en zonder zorgen kunt online winkelen en betalen in de webwinkel van E-Supply.
Wanneer u zich aanmeldt voor de nieuwsbrief, ontvangt u niet alleen regelmatig informatie over toevoegingen aan het assortiment, maar maakt u ook kans op gratis producten. U kunt zich aanmelden via de website.

Contact

Indien u vragen, suggesties, opmerkingen of klachten heeft kunt u de klantenservice van E-Supply altijd per telefoon bereiken via telefoonnummer 085 – 2012603. De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur. In het geval dat u liever digitaal E-Supply wilt contacteren, kunt u dit doen door een e-mailbericht te sturen aan info@e-supply.nl of het contactformulier op de website in te vullen. Tevens is het mogelijk om live via de website met een medewerker te chatten. Daarnaast kunt u uw vragen ook via de sociale media stellen, de klantenservice van E-Supply is actief op zowel Facebook als Twitter.
Indien u uw bestelling wilt retourneren kunt u deze, samen met de pakbon en retourformulier (deze kunt u terugvinden op de website) sturen naar Active Ants, t.a.v. Retour Flex Media Concepts, Zeelandhaven 6, 3433 PL Nieuwegein. U kunt het beste ook even van te voren een e-mail sturen naar de klantenservice om hen op de hoogte te stellen van de retourzending. Dit adres is tevens hetzelfde adres waar u uw bestelling ook kunt afhalen, wanneer u hiervoor heeft gekozen in het bestelproces.
Het hoofdkantoor van E-Supply is gevestigd op Statensingel 28, 2805 BE Gouda.

Contact met E-Supply

Openingstijden E-Supply klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
09:00 -17:00
Dinsdag
09:00 -17:00
Woensdag
09:00 -17:00
Donderdag
09:00 -17:00
Vrijdag
09:00 -17:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers E-Supply klantenservice

Contact met E-SupplyNummer
Algemeen085 – 2012603

Overige contactmogelijkheden E-Supply klantenservice

E-Supply opzeggen

E-Supply direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/e-supply.

E-Supply ervaringen

Geen ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met E-Supply? Laat ons je ervaring met E-Supply weten!
Beoordeel E-Supply

Adres E-Supply klantenservice

Statensingel 28
Gouda

Laat ons je ervaring met de E-Supply klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de E-Supply klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel E-Supply Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de E-Supply klantenservice?