Over FreshCotton
FreshCotton is een Nederlandse webwinkel voor herenmode. Het bedrijf begon in 2001 als een webwinkel voor zogenaamde ‘printed’ T-shirts. Naarmate de populariteit steeg, werd het assortiment steeds verder uitgebreid. Anno 2013 had het bedrijf een omzet van ruim 4 miljoen euro, kreeg de website 110.000 unieke bezoekers per maand en gingen er ongeveer 200 bestellingen per dag de deur uit.
Het assortiment bestaat nu naast T-shirts ook uit broeken, sneakers, petten, rugzakken, zonnebrillen, jassen en veel meer. FreshCotton vindt de manier waarop zij haar assortiment aanbiedt meer moet zijn dan alleen een plaatje, het moet een belevenis zijn. Daarom besteedt zij extra veel aandacht aan de manier waarop zij haar artikelen presenteert. Zij fotografeert dus bijvoorbeeld al haar producten op modellen, creëert speciale ‘look books’ met de nieuwste trends en maakt ook filmpjes. FreshCotton wil hiermee mensen inspireren en laten zien wat de laatste modetrends zijn. Merken die FreshCotton zoal aanbiedt zijn Obey, HUF, Herschel Supply, Ontour, Stussy, Wemoto en Nike. FreshCotton is erg kritisch in het bepalen van welke merken zij wil aanbieden, omdat zij zich juist vooral hierin wil onderscheiden van andere online én offline winkels. Vaak is zij dan ook één van de weinigen die exclusieve aanbiedingen van sneakers of andere kledingstukken in haar collectie weet op te nemen. In het kader van het creëren van de eerdergenoemde ‘belevenis’ is FreshCotton, naast de online winkel, ook offline actief. Zo organiseert zij speciale events, en werkt samen met festivals en artiesten. Daarnaast neemt zij via de sociale media de klant mee in haar zoektocht naar de laatste trends.
Bestellingen die op werkdagen vóór 23.00 uur worden geplaatst, worden in de regel de volgende dag thuis bezorgd. Wanneer de bestelling meer dan €100,- bedraagt, betaalt u geen verzendkosten.
Contact
In het geval dat u vragen, suggesties of opmerkingen heeft kunt u altijd telefonisch contact opnemen met de klantenservice van FreshCotton via telefoonnummer 020 – 4285917. De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Indien u FreshCotton per e-mail wenst te contacteren, dan kunt u dit doen door een e-mailbericht te sturen naar klantenservice@freshcotton.com. Tevens kunt u uw vragen stellen via het speciale WhatsApp-nummer van FreshCotton. Het telefoonnummer waar u uw vragen naar kunt versturen is 06 – 52757496.
In het geval dat u uw bestelling retour wilt zenden, dan kunt u deze terugsturen naar FreshCotton Retouren, Zeelandhaven 6, 3433 PL Nieuwegein.
Het hoofdkantoor is gevestigd op de Achtergracht 15, 1017 WL Amsterdam.
Laat ons je ervaring met de FreshCotton klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.