Over MEDION
MEDION is een Duits computerbedrijf. Het is opgestart in 1982. Het hoofdkantoor is gevestigd in Essen en heeft ook ondernemingen in de rest van Europa , Hongkong en Australië. MEDION verkoopt zijn producten ook onder andere namen zoals: Adata ,Cybercom, Cybermaxx, Life, Lifetec, Microstar, Micromaxx, Hama en Tevion. MEDION biedt u PC’s, laptops, navigatie systemen, monitoren en LCD en LED TV’s. Bestel UW MEDION product in de online MEDIONshop. Hier vindt u vele bekende hardware producten zoals computers, laptops en IT accessoires, de wegwijzende MEDION GoPal navigatiesystemen, maar ook consumenten elektronica in de categorie TV en home cinema met de nieuwste technieken zoals hoogwaardige Full HD televisies (LCD en LED) en Blu-Ray spelers. Functionele elektronica producten in de beste kwaliteit met een briljant design en een zeer gunstige prijs / kwaliteit verhouding. Dat is de filosofie van MEDION.
Veelgestelde vragen en MEDION Service Portal
In het MEDION service portal wil MEDION u de beste service bieden. Volg de status van uw service transacties, vind handleidingen, passende downloads of krijg antwoord op eventuele vragen. Wanneer u uw producten onder uw naam registreert kunt u, zonder dat u de hele site hoeft af te zoeken, over al deze zaken beschikken.. Mocht uw product onverhoopt defect zijn geraakt kunt u via het Portal altijd bijhouden wat de status is van uw probleem. Heeft u behoefte aan een meer persoonlijk contact ? Ook dan kan u via de service portal op meerdere manieren met een van de medewerkers van de klantenservice van MEDION in contact treden.
Als u weet welk FAQ ID u nodig hebt voert u het in op de website en klikt op ‘Zoeken’. Uw tevredenheid vindt de klantenservice van MEDION zeer belangrijk. Daarom bieden zij u de gelegenheid aan om naast de hotline ook per e-mail contact met hen op te nemen. Zo kunt u telefoonkosten besparen en krijgt u ook via deze weg antwoord op uw vragen. U vindt op de website een overzicht van de online-teams onderverdeeld per afdeling, die uw vragen per e-mail direct beantwoorden. Door op het juiste contactformulier te klikken, komt uw aanvraag bij de juiste afdeling terecht. Vul daarna aansluitend de benodigde velden in het contactformulier in en klik op “Verzenden”.
Heeft u een technisch probleem en heeft u geen oplossing gevonden met de on-line services “Veelgestelde vragen”, “Stuurprogramma’s downloaden” en/of “Handleidingen”? Het serviceteam staat u dan graag te woord voor al uw vragen rondom uw MEDION product.
Social Media
U kunt ook via social media contact opnemen met de klantenservice van Medion. Zo kunt u op MEDION Duitsland uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de medewerkers stellen op de Facebook pagina. Ook op Twitter kunt u MEDION bereiken via @medion.
Verder kunt u ook met de QUICK LOGIN inloggen op uw persoonlijke plek op de website: myMEDION. Hier biedt MEDION u een compleet scala aan diensten. Lees het laatste nieuws, specifieke product informatie, vind handleidingen of blijf op de hoogte van de actuele status van een lopende service afhandeling – het gemak dient de mens.
Telefonisch contact
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van de shop van Medion. U kunt telefonisch bestellen via het telefoonnummer 0800-0201281. De openingstijden van de shop zijn van maandag t/m vrijdag 8.30 tot 21.00 uur en in het weekend van 10.00 tot 18.00 uur. Op feestdag is de shop bereikbaar van 10.00 tot 14.00 uur.
Laat ons je ervaring met de Medion klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.