Over Megapool
In 1995 werden 26 van de 31 winkels van de failliete elektronicaketen Van Dijk Groep in Doetinchem overgenomen door de Harense Smid en in 2000 De Grote Een in Hengelo. In 2004 werden 25 filialen van de keten Megapool en hun merknaam na een faillissement overgenomen. Deze winkels werden heropend als Harense Smid winkels. In 2006 was de Harense Smid echter genoodzaakt een reorganisatie door te voeren. 22 juni 2009 werden nog eens 7 filialen van Mikro Electro overgenomen. Daarmee is ook het complete personeel van die filialen, 45 werknemers, overgenomen door de Harense Smid. Het betreft hier de filialen in ’s Hertogenbosch, Tilburg Emmapasage, Waalwijk, Rijen, Oisterwijk, Schijndel en Vught. Vanaf maart 2009 heeft men de website Megapool.nl nieuw leven in geblazen. Op 14 juni2011 werd de keten Leo van Schaijik Osnabrugge met filialen in Arnhem, Cuijk, Nijmegen, Tiel en Venray overgenomen.
Veelgestelde vragen
Op de website van Megapool kunt u heel gemakkelijk, 24 uur per dag, 7 dagen per week, de producten van Megapool bekijken. U gaat naar de productgroep van uw keuze (Huishouden, Witgoed etc.), deze staan tijdens het winkelen bovenaan in uw scherm. U ziet bij elk artikel een korte productomschrijving en een prijs. Als u meer informatie wilt over het artikel of u wilt het artikel bestellen, dan kiest u voor -[I] Meer Informatie- of -In winkelwagen-.Ook kunt u hier meer lezen over de klantenservice van Megapool. U kunt op de pagina van de klantenservice de volgende onderwerpen bekijken:
- Veelgestelde vragen: de Megapool ‘FAQs’ pagina
- Bestellen en betalen: uitleg over het bestelproces en onze betaalmogelijkheden
- Bestelling laten bezorgen: uitleg over thuisbezorgen en onze installatieservice
- Bestelling afhalen: een overzicht van onze afhaalpunten, inclusief routebeschrijving en openingstijden
- Garantie, reparatie en retourneren: garantie, reparaties en hoe artikelen retour te sturen
Bij Megapool kunt u rekenen op persoonlijke aandacht en ondersteuning met kennis van zaken. De helpdesk staat u graag bij met raad en daad. Voor vragen, opmerkingen, bestellingen of klachten kunt u contact met de klantenservice van Megapool opnemen. Vragen en opmerkingen kunt u tot hen richten via het contactformulier, via e-mail info@megapool.nl en per post naar het adres:
Megapool
Afdeling klantenservice
Postbus 850
5340 AW Oss
Klachten kunt u schriftelijk indienen, via het contactformulier of via email (info@megapool.nl), maar helaas niet telefonisch. De klantenservice zal u zo snel mogelijk van een inhoudelijke reactie voorzien: binnen 24 uur, met een maximum binnen 1 week. Indien u er met de klantenservice ban Megapool niet uitkomt, kunt u uw klacht of geschil melden bij de Geschillencommissie van de Thuiswinkelorganisatie via www.sgc.nl
Social Media
Indien u bij de veelgestelde vragen uw antwoord niet kon vinden, kunt u ook via social media contact opnemen met de klantenservice van Megapool. Zo kunt u uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de medewerkers stellen op de Facebook pagina: https://nl-nl.facebook.com/webshop.megapool. Ook via Twitter kunt u Megapool bereiken, namelijk via @megapool .
Telefonisch contact
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van Megapool. De klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar via het telefoonnummer 0900-6342766 van 09:00 uur tot 21:00 uur. Op zaterdag kunt u hen bereiken en telefonisch bestellen van 13:00 uur tot 17:00 uur.
Laat ons je ervaring met de Megapool klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.