Over Neckermann.com
Neckermann Versand AG, oftewel Neckermann of Neckermann.com, is een postorderbedrijf dat van origine Duits is. Het postorderbedrijf Neckermann werd opgericht in 1950 en hun hoofdkantoor staat op dit moment in Frankfurt am Main. Neckermann biedt haar producten aan door middel van een uitgebreide catalogus. Tevens staan alle producten die bij Neckermann.com besteld kunnen worden op de gelijknamige website. Neckermann is een populair postorderbedrijf. Dit is te merken aan de hoeveelheid landen waarin Neckermann actief is. Op dit moment levert Neckermann namelijk aan wel 10 landen, waaronder bijvoorbeeld Duitsland, België en Nederland. Neckermann Nederland en Neckermann België worden beiden vanuit het hoofdkantoor in Nederland bestuurd. Dit hoofdkantoor staat in Sint Jansteen. Op dit moment werken er zo’n 750 mensen voor Neckermann.com.
Neckermann.com producten
De collectie van de catalogus van Neckermann en de collectie die op de website Neckermann.com staat is exacte dezelfde. Echter, een voordeel van de website Neckermann.com is het feit dat hun collectie meer up-to-date zal zijn dan de collectie van de catalogus. Ook zullen acties en kortingen sneller op de website te zien zijn, en minder snel in de catalogus. De manier van bestellen kunt u als klant dus zelf beslissen. Het is geheel aan u wat u de meest gemakkelijke manier vindt. Neckermann.com verkoopt verschillende soorten producten. Neckermann verkoopt 80.000 verschillende producten. De producten die Neckermann.com verkoopt zijn zeer uiteenlopend. Neckermann verkoopt namelijk niet alleen dames- en herenmode, maar ook veel verschillende schoenen en accessoires. Hiernaast verkoopt Neckermann veel huishoudelijke producten zoals bijvoorbeeld wasmachines en stereo installaties. U kan het zo gek niet bedenken of ze verkopen het bij Neckermann.
Neckermann.com klantenservice
Het is voor Neckermann.com erg belangrijk dat hun klanten tevreden zijn en tevreden blijven over de producten en diensten die Neckermann.com levert. De Neckermann.com klantenservice is dan ook iets waar Neckermann veel aandacht aan besteedt. De Neckermann.com klantenservice staat geheel beschreven op de website van Neckermann. Natuurlijk zijn er meerdere manieren waarop Neckermann.com klantenservice levert, het is niet enkel een contactformulier op de website. Het belangrijkste aspect van de Neckermann.com klantenservice is het feit dat Neckermann.com een inlogoptie heeft. Hierdoor kunnen klanten hun order goed in gaten houden. Via de inlogoptie van Neckermann.com is het tevens zeer gemakkelijk om de Neckermann.com klantenservice te contacten. Dit kan bijvoorbeeld telefonisch of via een contactformulier. De medewerkers van de Neckermann.com klantenservice zullen u zo goed mogelijk proberen te helpen met uw klacht, vraag of opmerking. Er zijn dus een aantal manieren waarop de Neckermann.com klantenservice te bereiken is. Hiernaast heeft de Neckermann.com klantenservice ook een vraag en antwoord pagina op de website staan. Hier heeft de Neckermann.com klantenservice al een aantal vragen beantwoord. Daarom hoeft het niet per se nodig te zijn om uw vraag direct aan de Neckermann.com klantenservice te stellen. Vaak is hij op de website namelijk beantwoord.
Laat ons je ervaring met de Neckermann.com klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.