Direct met Wehkamp contact via KlantenserviceSpot.nl
Heeft u een vraag over uw bestelling bij Wehkamp of wilt u een klacht indienen omdat een pakket niet geleverd is? KlantenserviceSpot.nl zorgt dat u meteen de juiste medewerker aan de lijn heeft. Organisaties maken het soms onnodig lastig voor klanten om de klantenservice te spreken. Op onze website vindt u daarom een uitgebreide database aan telefoonnummers en adressen van de meest uiteenlopende bedrijven. Zo belt u met de NS klantenservice, Schiphol klantenservice, Bol.com klantenservice of klantenservice van Ziggo om uw vragen op te lossen. Bekijk snel hoe u met Wehkamp in contact komt voor uw vragen, opmerkingen of klachten.
Met Wehkamp contact, Nederlands grootste postorderbedrijf
In 1952 werd Wehkamp opgericht door Herman Wehkamp. Het bedrijf uit Slagharen ging destijds nog door het leven onder de naam ‘Wehkamp’s Fabriekskantoor’. De eerste artikelen bestonden voornamelijk uit matrassen en bedtextiel. Deze producten bood het bedrijf aan via advertenties in damesbladen en radiobodes, waarbij klanten per post een bestelling konden plaatsen. Wehkamp leverde vervolgens de bestellingen vanuit het magazijn in Slagharen en later Dedemsvaart. Tegenwoordig heeft Wehkamp nog altijd twee distributiecentra, waarvan er één gevestigd is in Dedemsvaart (voor de kleine producten) en de ander in Maurik (voor de grote producten). Sinds 2006 is Wehkamp actief als online retailorganisatie, waarbij de naam werd aangepast tot Wehkamp.nl. Op dit moment is het online warenhuis de grootste van Nederland. Met een dergelijk groot bedrijf is een goed functionerende Wehkamp klantenservice onmisbaar. Zeker als er een storing bij Wehkamp is, moet deze uiteraard snel verholpen kunnen worden.
Meest gestelde vragen voor Wehkamp contact
Voordat u Wehkamp gaat bellen om uw vragen te laten beantwoorden, is het raadzaam om eerst de website van het online warenhuis te bezoeken. Op de website vindt u namelijk een uitgebreide pagina met meest gestelde vragen aan de Wehkamp klantenservice. De informatie is per onderwerp gegroepeerd, zodat u snel het juiste antwoord kunt vinden. Vragen die beantwoord worden zijn onder meer ‘Hoe snel bezorgen jullie?’, ‘Hoe werkt retourneren?’ en ‘Hoe betaal ik de artikelen die ik houd?’. Verder kunt u ook veel zaken zelf regelen op de website van Wehkamp. Zo kunt u uw bestellingen bekijken, persoonlijke gegevens wijzigen naar aanleiding van een verhuizing of een retour regelen. Lukt het niet om uw vragen te beantwoorden op de website? Dan kunt u altijd met Wehkamp finance contact opnemen.
Online contact met de Wehkamp klantenservice
Wilt u aan de Wehkamp klantenservice uw vragen stellen? Op de website is een handige chatfunctie beschikbaar waardoor u meteen uw vragen online aan een medewerker kunt stellen. De openingstijden van de online klantenservice zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 23:00 uur, op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur en op zondag tussen 12:00 en 17:00 uur. Als u uw vraag binnen de openingstijden stelt, ontvangt u doorgaans binnen een half uur een antwoord. Verder kunt u uw vragen via het online contactformulier op de website van Wehkamp stellen. Over het algemeen krijgt u binnen 24 uur een antwoord van de Wehkamp klantenservice.
Het Wehkamp telefoonnummer bellen voor contact
Om persoonlijk met een medewerker van de Wehkamp klantenservice te spreken, belt u met het Wehkamp telefoonnummer 0900-9809. De kosten voor Wehkamp bellen bedragen één euro per gesprek. Over het algemeen is de wachttijd bij de Wehkamp telefoon minder dan twee minuten. De klantenservice van Wehkamp is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 10:00 en 19:00 uur.
Contact met Wehkamp op de sociale media
Het webcareteam van Wehkamp bevindt zich op diverse sociale media kanalen. Zo neemt u met Wehkamp contact op via Facebook op @WehkampNL en op Twitter onder het account @Wehkamp. Wehkamp deelt op social media met name trends en informatie over de nieuwe collectie.
Wehkamp vestigingen bezoeken voor contact
Het hoofdkantoor van Wehkamp is gevestigd in Zwolle op Meeuwenlaan 2. Hier zijn de centrale afdelingen als klantenservice, marketing, inkoop, ICT en financiën gevestigd. Daarnaast heeft Wehkamp zoals gezegd twee distributiecentra (een in Dedemsvaart en een in Maurik).
Laat ons je ervaring met de Wehkamp klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.