Wehkamp

Over Wehkamp

Wehkamp is een van de meest bekende online warenhuizen van ons land. Het Nederlandse postorderbedrijf werd in 1952 opgericht in Slagharen door Herman Wehkamp onder de naam ‘Wehkamp’s Fabriekskantoor’. De artikelen bestonden in het begin uit matrassen en bedtextiel. Deze producten werden door advertenties in radiobodes en damesbladen aan de man gebracht en naar aanleiding daarvan plaatsten klanten per post een bestelling. Hiervoor had Wehkamp in die tijd een magazijn, dat eerst in Slagharen was gevestigd en later in Dedemsvaart. Vandaag de dag heeft Wehkamp twee distributiecentra: een voor de kleine artikelen in Dedemsvaart en een voor de grotere artikelen in Maurik. In 2006 maakte Wehkamp de overstap naar een online retailorganisatie, waarbij het internet leidend werd. De naam werd zodoende ook wehkamp.nl. Wehkamp.nl is momenteel de marktleider in online winkelen en het grootste online warenhuis van Nederland.

Wehkamp klantenservice

De website van Wehkamp heeft een uitgebreide pagina met betrekking tot de klantenservice. Hierop kunt u onder andere informatie vinden over bestellen, bezorgen en afhalen, retourneren, garantie en reparatie en betalen en geldzaken. Bovendien biedt de Wehkamp klantenservice de optie dat u direct online uw vraag kan stellen aan een medewerker. Als u uw vraag binnen de openingstijden stelt krijgt u in een halfuur antwoord. Voordelen zijn dat dit snel en gratis is. De openingstijden van de online klantenservice zijn maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 23.00 uur, zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur en zondag van 12.00 tot 17.00 uur. U kunt doordeweeks dus ’s avonds bij de klantenservice terecht en ook op zaterdag en zondag. U kunt u vragen daarnaast ook stellen per e-mail aan de Wehkamp klantenservice. U kunt 24 uur per dag en zeven dagen per week e-mailen. Er wordt dan binnen 24 uur op uw e-mail gereageerd. Dit gaat via een makkelijk e-mailformulier op de website. Wehkamp laat de klantenservice regelmatig door hun klanten beoordelen. Klanten beoordeelden in september 2014 de Wehkamp klantenservice met een 9,2.

Contact met Wehkamp

Zoals gezegd is de klantenservice van Wehkamp via de website direct te bereiken en ook per mail. Maar er zijn nog meer manieren om in contact te komen met Wehkamp. Naast de online klantenservice is het ook mogelijk om telefonisch uw vraag te stellen. De telefonische Wehkamp klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 19.00 uur op het nummer 0900-9809. De kosten bedragen 1 euro per gesprek en de wachttijd is gemiddeld minder dan twee minuten. Naast dat u e-mail- en telefonisch contact kunt hebben met de Wehkamp klantenservice, is Wehkamp ook te bereiken via diverse sociale mediakanalen. Zo is Wehkamp te vinden op Twitter en Facebook. Hier deelt Wehkamp voornamelijk nieuwe trends en informatie omtrent de nieuwe collectie.

Wehkamp vestigingen

Het hoofdkantoor van Wehkamp is gevestigd in Zwolle op Meeuwenlaan 2. Hier zijn de centrale afdelingen als klantenservice, marketing, inkoop, ICT en financien gevestigd. Daarnaast heeft Wehkamp zoals gezegd twee distributiecentra (een in Dedemsvaart en een in Maurik).

Openingstijden Wehkamp klantenservice

Nu bereikbaar.

Maandag
10:00 -19:00
Dinsdag
10:00 -19:00
Woensdag
10:00 -19:00
Donderdag
10:00 -19:00
Vrijdag
10:00 -19:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten
Wehkamp

Telefoonnummer Wehkamp klantenservice

Telefoonnummer
0900 - 98 09
Belkosten
1 euro per gesprek

Adres Wehkamp klantenservice

Meeuwenlaan 2
Zwolle

E-mailadres Wehkamp klantenservice

E-mailadres
onbekend

Wehkamp opzeggen

Wehkamp direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/wehkamp.

Wehkamp ervaringen

Geen ervaringen.

Plaats een reactie