Woonveste telefoonnummer

Woonveste klantenservice spreken? Klantenservicespot helpt u aan contactgegevens!

Bent u huurder bij Woonveste? Dan kan het soms zo zijn dat u de klantenservice wilt spreken als u bijvoorbeeld een reparatieverzoek wilt indienen of met een ander probleem zit. Het is dan wel zo fijn om de actuele contactgegevens van de klantenservice van Woonveste bij de hand te hebben. Klantenservicespot helpt u daar graag bij! Hieronder leest u op welke manieren u allemaal contact kunt opnemen met woningbouwvereniging Woonveste.

Contact met Woonveste klantenservice op verschillende manieren

Allereerst kunt u het Woonveste telefoonnummer bellen op 0416-37 87 80. Dit Woonveste telefoonnummer is bereikbaar op maandag t/m donderdag van 08.30 – 17.00 uur en op vrijdag van 08.30 – 12.30 uur. Betreft het een spoedgeval? Ook buiten kantooruren belt u gewoon naar 0416-37 87 80, u wordt automatisch doorgeschakeld naar de calamiteitendienst. Mailen naar Woonveste kan ook naar info@woonveste.nl. Een persoonlijk bezoekje brengen aan het Woonveste kantoor is mogelijk zonder afspraak van maandag t/m vrijdag van 8.30 – 12.30 uur. Heeft u specifieke vragen, wilt u een bepaalde medewerker spreken of lukt het alleen ’s middags om naar kantoor te komen? Dan kunt u het Woonveste telefoonnummer bellen of mailen voor het plannen van een afspraak. Verder kunt u ook een brief schrijven naar het postadres van Woonveste: Postbus 127, 5150 AC Drunen. Ook goed om te weten is dat u als huurder bij Woonveste een account aan kunt maken en kunt inloggen op uw persoonlijke pagina bij Mijn Woonveste. U kunt hier zelf gemakkelijk en snel uw woonzaken regelen, zoals reparatieverzoeken indienen of huurbetalingen regelen.

Huurt u bij een andere woningcorporatie? Klantenservicespot helpt u aan de juiste klantenservice contactgegevens!

Huurt u geen woning bij Woonveste, maar bij een andere woningcorporatie? Dan kunt u bij Klantenservicespot ook de contactgegevens van klantenservices van bijvoorbeeld Dudok Wonen of Habeko Wonen
vinden. Ook kunt u van andere woningcorporaties klantenservice informatie opzoeken en erachter komen hoe u bijvoorbeeld met Viverion contact, Eigen Haard contact, Actium contact of Wooninc contact kunt krijgen. Of misschien bent u al verhuisd en heeft u een probleem met de internetaansluiting in uw woning, dan kunt u via Klantenservicespot de klantenservice Ziggo bereiken om dit op te lossen. Tenslotte kunt u Klantenservicespot ook gebruiken om een installatie te laten doen. Spreekt u met uw buren of andere bekenden af om dit samen te laten doen, dan kunt u zelfs profiteren van 5% burenkorting!