Bank of Scotland

Over Bank of Scotland

Bank of Scotland PLC is onderdeel van Lloyds Banking Group. Het is een groep die in 2009 is ontstaan uit een fusie tussen een aantal bekende Britse financiële instellingen, waaronder Lloyds Bank en Bank of Scotland. De gezamenlijke geschiedenis gaat eeuwen terug en begon in 1695 met de oprichting van Bank of Scotland. Vandaag de dag is de bank de grootste consumentenbank van het Verenigd Koninkrijk. Lloyds Banking Group is sinds 1966 actief in Nederland met bancaire producten en diensten voor consumenten en bedrijven. Sinds 1999 bieden zij als eerste bank online hypotheken aan. Meer dan 100.000 Nederlanders hebben een hypotheek bij hen afgesloten of een spaarrekening geopend. De spaarproducten biedt de bank in Nederland alleen aan via internet. Daardoor kunnen zij u de voordelen van een kleine bank bieden. Zoals een goede spaarrente en eenvoudige, heldere producten. En doordat zij via internet werken, heeft u altijd toegang tot uw geld. Daarom vinden zij de Bank of Scotland klantenservice ook zo belangrijk.

Bank of Scotland klantenservice

De Bank of Scotland vindt het belangrijk dat u als klant snel, goed en direct geholpen wordt. Daartoe is de bank verregaand geautomatiseerd, maar bieden zij u ook graag direct persoonlijk contact. De klantenservice van de Bank of Scotland en de Lloyd Bank staat u terzijde voor verschillende vragen en informatie. U kunt op verschillende manieren met de Bank of Scotland in contact treden. De bank heeft geen eigen adviseurs, maar kan u doorverwijzen naar een onafhankelijke adviseur in uw regio die u een persoonlijk advies kan geven. Hij of zij brengt uw persoonlijke financiële situatie in kaart en geeft op basis daarvan een deskundig advies op maat.

Veelgestelde vragen

U kunt een hypotheek aanvragen via de website door het tabblad hypotheek te selecteren. Op de pagina help en informatie vindt u de rubriek veelgestelde vragen. Hier kunt u doorklikken op de rubrieken producten, voorwaarden, procedure en contact. Maar u kunt ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice van de Bank of Scotland. U kunt gratis met hen bellen via het nummer 0800 888 88 22. Zij zijn op maandag t/m donderdag van 09.00 tot 21:00 uur en op vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur voor u bereikbaar.
Klachten

De bank geeft ook een nieuwsbrief uit. Zo blijft u bijvoorbeeld altijd op de hoogte van de actuele hypotheekrente. Uw mening is belangrijk voor de bank. Heeft u een klacht over de producten of diensten van Bank of Scotland, dan horen zij dat graag. U kunt uw klacht per post indienen bij de klachtencoördinator via het adres Postbus 93020, 1090 BA Amsterdam of per e-mail via het e-mailadres info@bankofscotland.nl. Dit is ook telefonisch mogelijk via het telefoonnummer 0800-888 88 22 (hypotheken).

Openingstijden Bank of Scotland klantenservice

Niet bereikbaar op dit moment.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten
Bank of Scotland

Telefoonnummer Bank of Scotland klantenservice

Telefoonnummer
0800 - 888 88 22
Belkosten
gratis

Adres Bank of Scotland klantenservice

De entree 254
Amsterdam Zuidoost

E-mailadres Bank of Scotland klantenservice

E-mailadres
onbekend

Bank of Scotland opzeggen

Bank of Scotland direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/bank of scotland.

Bank of Scotland ervaringen

Geen ervaringen.

Plaats een reactie