Binck Bank

Over Binck Bank

Binck Bank is een Nederlandse online beleggersbank. In 2000 werd Binck opgericht door vier voormalige medewerkers van broker IMG Holland nadat het Nederlands beleggerslandschap voorgoed was veranderd. Binck ging beleggen op alle Euronextbeurzen en in de Verenigde Staten. In 2011 introduceerde Binck Bank als eerste in Nederland mobiel beleggen met de iPhone en Android. Ook introduceerde Binck een verbeterde website en werden de beurzen van Kopenhagen en Stockholm toegevoegd. Anno 2012 bood Binck handel in Amerikaanse opties. Daarnaast kwam er een tariefsverlaging voor alle beleggers en introduceerde Binck Bank Binck Basic en Binck Active. Binck schafte bewaarloon af en introduceerde Binck360 betà. Binck Bank is met bijna negen miljoen effectenorders per jaar de grootste aanbrenger van particuliere orders van Nederland. De klanten van Binck Bank zijn opvallend tevreden: 97,9% van de beleggers gaf aan erg tevreden te zijn. Dit heeft te maken met de klantenservice van Binck.

Binck Bank klantenservice

Al bij de oprichting had Binck Bank voor ogen dat de klanten de best mogelijke service moesten krijgen. Naar eigen zeggen is het bieden van een goede klantenservice en het centraal stellen van de klant een vak apart, en beheersen de medewerkers van Binck dit als de beste. Maar wat maakt de klantenservice van Binck Bank dan zo goed? Ten eerste is bijna iedereen die werkzaam is bij Binck Bank belegger. Daardoor weten ze waar u als belegger behoefte aan heeft. De speerpunten van de klantenservice van Binck Bank zijn als volgt: Ten eerste biedt de klantenservice van Binck Bank snelle telefonische hulp. Als u een vraag heeft kunt u altijd terecht. Van maandag tot vrijdag van 08.00 tot 22.00 uur staat de Binck Bank klantenservice voor u klaar. Als u belt krijgt u niet eerst een keuzemenu, maar meteen een medewerker te spreken, die bovendien belegger is en daardoor op een juiste manier de klantenservice kan verlenen. Het tweede punt hangt hier nauw mee samen: De Binck Bank klantenservice heeft deskundige medewerkers die altijd bereikbaar zijn. De medewerkers van de Binck Bank Klantenservice en van de Orderdesk zijn hoogopgeleid en deskundig. Zowel bij complexe vragen of strategieën als bij het kopen van een aandeel kunnen zijn u een helpende hand bieden. Ten derde wordt er ook op e-mail altijd snel en vakkundig gereageerd. De klantenservice per e-mail wordt ook afgehandeld op kantooruren. De Binck Bank klantenservice reageert tijdens werktijden dan ook bijna altijd binnen het uur op e-mail, vaak binnen een kwartier. Ook complexe vragen worden zo snel mogelijk beantwoord. Door al het bovenstaande heeft de Binck Bank Klantenservice & Orderdesk in april 2012 de NCAA Customer Experience award gewonnen. Dit is de prijs voor de Beste Klantenservice van Nederland.

Contact Binck Bank

De Binck Bank Klantenservice & Orderdesk is te bereiken op het telefoonnummer 020 – 606 26 66. Behalve op de bovengenoemde tijden is deze ook op zaterdag te bereiken van 10.00 tot 17.00 uur. De klantenservice van Binck Bank is ook te mailen op klantenservice@binck.nl. Het adres van Binck Bank is Barbara Strozzilaan 310 in Amsterdam. Binck Bank is daarnaast te vinden op sociale media, namelijk Twitter en Facebook.

Openingstijden Binck Bank klantenservice

Niet bereikbaar op dit moment.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten
Binck Bank

Telefoonnummer Binck Bank klantenservice

Telefoonnummer
0800 - 235 24 62
Belkosten
gratis

Adres Binck Bank klantenservice

Barbara Strozzilaan 310
Amsterdam

E-mailadres Binck Bank klantenservice

E-mailadres

Binck Bank opzeggen

Binck Bank direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/binck bank.

Binck Bank ervaringen

Geen ervaringen.

Plaats een reactie