Over Lloyds Bank
Lloyds Banking Group plc is een groot financieel bedrijf met hoofdkantoor in Londen en werkzaam over de hele wereld inclusief de Verenigde Staten, Europa, het Midden-Oosten en Azië. De verschillende onderdelen van de bank bieden een diversiteit aan financiële producten en diensten, zowel in het Verenigd Koninkrijk als in het buitenland. Lloyds TSB ontstond in 1995 bij de fusie van de Lloyds Bank en de Trustee Savings Bank (TSB). Het hoofdkantoor van de groep bevindt zich aan 25 Gresham Street, Londen. Na de overname van HBOS (Halifax Bank of Scotland) in 2008 werd de naam veranderd in Lloyds Banking Group. Lloyds Banking Group is op dit moment de op vier na grootste bank in het Verenigd Koninkrijk. Daarom is het zo belangrijk dat de Lloyds Bank klantenservice goed geregeld is.
Online regelen
Via het online bankieren op de website van Lloyds Bank kunt u zelf verschillende bankzaken regelen. Door in te loggen op uw Lloyds Bank account kunt u uw saldo en verbruik zelf bekijken zonder dat u daarvoor met Lloyds Bank contact op hoeft te nemen. Daarnaast kunt u zelf zaken instellen voor uw spaarrekening of uw contactgegevens wijzigen. Ook kunt u online een nieuwe of vervangen betaalpas aanvragen of informatie over uw spaarrekening vinden, uw pas blokkeren bij verlies en diefstal of een adreswijziging doorgeven. Via de Lloyds Bank klantenservice pagina is het mogelijk om een categorie te kiezen en zo snel mogelijk het antwoord te vinden tussen de veelgestelde vragen. Ook kunt u vanuit de beveiligde mailbox mails ontvangen van Lloyds Bank en kunt u ook naar hen terug mailen, zodat u zeker weet dat uw persoonlijke gegevens in veilige handen zijn.
Lloyds Bank Klantenservice
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Lloyds Bank klantenservice. Hiervoor belt u naar de Spaar Service Desk. U belt hiervoor naar het nummer 020 – 200 93 99. Dit nummer is van maandag tot en met vrijdag te bereiken tussen 09:00 uur tot 18:00 uur. Graag bellen zij u ook terug op een moment dat het u ook goed uitkomt. Voor vragen over hypotheken kunt u even een kijkje nemen op de hypotheken informatiepagina.
Overige opties
Lloyds Bank heeft helaas geen kantoor om te bezoeken in Nederland. Ze geven geen geld uit aan dure bankkantoren en werken uitsluitend via het internet om de kosten zo laag mogelijk te houden. Daardoor kan Lloyds Bank u een hoge rente geven op uw Internet Spaarrekening en is de Lloyds Bank klantenservice dus geheel online.
Laat ons je ervaring met de Lloyds Bank klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.