Over Hornbach
Hornbach is van oorsprong Duits en is een beursgenoteerde bouwmarktketen. Het bedrijf heeft meer dan 140 vestigingen in Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitersland, Luxemburg en Zweden. De eerste Hornbach werd in 1877 in Landau,in der Pfalz te Duitsland geopend. In 1968 opende het bedrijf voor het eerst een bouwmarkt in combinatie met een tuincentrum: dit was destijds nieuw voor Europa. Bij Hornbach kunt u alles vinden wat u nodig heeft uw huis te verbouwen, opnieuw te verven of op te knappen zonder het inhuren van een deskundige. Natuurlijk kunt u als klant altijd bij de medewerkers van Hornbach terecht als u een vraag heeft over het materiaal. Omdat de klant bij Hornbach bovenaan de prioriteitenlijst staat, streeft Hornbach ernaar om de klantenservice kwalitatief zo hoog mogelijk te houden.
Hornbach klantenservice
U kunt de Hornbach klantenservice op verschillende manieren bereiken met verschillende vragen of opmerkingen. Dit doet u door middel van het contactformulier. Natuurlijk is het contactformulier niet alleen voor vragen: u kunt ook contact opnemen met de Hornbach klantenservice voor opmerkingen of klachten die het bedrijf kunnen helpen vooruit te komen. Hornbach biedt een luisterend oor en staat open om met u mee te groeien. In het geval dat u het idee heeft dat uw klacht of vraag niet snel genoeg in behandeling wordt genomen via het contactformulier, kunt u contact opnemen met de klantenservice van uw eigen Hornbach vestiging. Daarnaast kunt u ook bellen met de Hornbach klantenservice via het nummer 030 – 266 98 98. Dit nummer is bereikbaar van 09:00 uur tot 18:00 uur. Op dit nummer betaalt u slechts het lokale tarief.
Veelgestelde vragen
Voordat u uw vraag stelt, is het aan te raden om op de website een kijkje te nemen bij de veelgestelde vragen. U kunt hier antwoorden vinden op uw vragen over bijvoorbeeld het retourneren van online aankopen, maar ook over de voorraad van de Hornbach bouwmarkt. Ook voor vragen over de website kunt u bij de veelgestelde vragen terecht: in het geval dat u zich bijvoorbeeld afvraagt hoe u uw gegevens kunt veranderen kunt u het antwoord hier vinden. Denk bijvoorbeeld ook aan vragen over welke verf u het beste voor uw muren kunt gebruiken, of wat u het beste kunt doen als u een magnetische muur wil. Wat is de beste optie, verf of behang? U kunt het allemaal op de Hornbach website vinden. Indien u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden, kunt u contact opnemen via de centrale klantenservice van Hornbach.
Overige opties
Daarnaast is de Hornbach klantenservice ook te vinden op Twitter en Facebook onder @NLHornbach. Deze is vooral voor vragen en verzoeken die zo snel mogelijk behandeld kunnen worden en niet te ingewikkeld zijn. Er wordt naar gestreefd om 24/7 bereikbaar te zijn via social media. Daarnaast kunt u hen ook e-mailen op hun website info.nl@hornbach.com of een bezoek brengen op het kantoor, dat zich bevindt op de Ravenswade 56 R+S te Nieuwegein.
Dank voor de informatie, kon telefoonnummer alleen op jullie website vinden. Ik heb mijn bestelling telefonisch kunnen doorgeven en denk dat het nu goed gaat