Over Air Canada
Air Canada is een luchtvaartmaatschappij uit Canada en heeft 160 bestemmingen. Het bedrijf heeft zowel een lijndienst als charter voor passagiers en vracht en naar wel liefst negentig bestemmingen worden ook vakantiepakketten aangeboden. Air Canada’s hoofdkantoor bevindt zich in Montreal, Quebec. Naast lijndiensten voorziet Air Canada ook de onderhoud, grondafhandeling en opleiding van concurrerende luchtvaartmaatschappijen. Air Canada’s regionale partners zijn Air Canada Jazz, Air Labrador, Air Georgian en Central Mountain Air. Ook vormt een chartermaatschappij voor bedrijven, sportteams en prive personen onderdeel van Air Canada. Deze heet Air Canada Jetz. De voorloper van het bedrijf werd op 10 april 1937 opgericht als Trans-Canada Airlines. Omdat het bedrijf zo oud is en zoveel functies kent, is de Air Canada klantenservice zeer van belang.
Air Canada klantenservice
Voor vragen over boekingen kunt u terecht bij de Air Canada klantenservice. Zo’n luchtvaartmaatschappij kan natuurlijk tot veel vragen leiden. Of u nu thuis bent of onderweg, het is belangrijk om altijd toegang te kunnen hebben tot uw reisinformatie. Voor persoonlijk reisadvies, informatie over prijzen, vluchtgegevens of het wijzigen van uw reservering, kunt u terecht bij de Air Canada klantenservice. Voor vragen over hoe u een eigen stoel kan kiezen, kunt u bijvoorbeeld ook terecht bij de Air Canada klantenservice. Ook als u hulp nodig heeft bij het boeken of een algemene vraag heeft, kunt u contact opnemen met het callcenter. Hiervoor belt u naar het nummer 0800 – 022 97 69. Dit nummer is zeven dagen per week te bereiken en is van 09:00 uur tot 18:00 uur beschikbaar. Dit nummer is geheel gratis te bereiken en kost u ook geen lokale kosten.
Veelgestelde vragen
Op de Air Canada website geeft de klantenservice ook antwoord op de meest gestelde vragen. Kunt u uw vraag niet vinden of is het antwoord niet duidelijk genoeg, dan kunt u contact opnemen met de Air Canada klantenservice. Zij geven uw antwoord op uw vragen over de website, en te plannen reis of opmerkingen die u heeft op een reis die u al gemaakt heeft. Vragen zoals “Hoe kan het dat mijn reisadvies anders is dan ik verwacht?” of “Hoe boek ik extra beenruimte?” beantwoorden zij graag. Air Canada geeft u zo duidelijk mogelijk antwoord op uw vragen of verwijst u door naar een ander bedrijf die daar het beste antwoord op kan geven.
Overige opties
Daarnaast is de Air Canada klantenservice ook te vinden op Twitter en Facebook onder @AirCanada. Deze is vooral voor vragen en verzoeken zoals het wijzigen van uw vlucht of het reserveren van een stoel. Er wordt naar gestreefd om 24/7 bereikbaar te zijn via social media. Daarnaast kunt u hen ook e-mailen op sales@aircanada.nl of een bezoek brengen op de Evert van de Beekstraat 5 te Schiphol.
Klantenservice ligt al heel de week eruit
kan nergens op hun site vinden over mondkapjes e.d. naar Canada
Wij weten nog eens niet of we een mondkapje op moeten naar Toronto. Klantenservice gewoon eruit denk door al die problemen
Waardeloos
Wij hadden premium economie geboekt nou wat ze allemaal beloven klopt geen zak van we kregen nog geen kop koffie bij het ontbijt en dat had je echt wel nodig want het ontbijt bestond uit een droge croissant zonder boter en zonder iets en een bekertje yochurt het was een aanfluiting daar betaal je dan je dure geld voor hanbreemen@live.nl
Air Canada onbereikbaar!! Bagageclaim Swissport onbereikbaar!!
Ben het roerend een met U!!!! Wij hebben tickets voor 13-08-2022 en wachten nog steeds op goedkeuring!!!!! Hoeveel tijd blijft er over voor visa ed?? Nu kunnen ze iets verdienen na CORONA maar geven niet ‘THUIS”.
Dit hadden wij nooit verwacht van AIR CANADA !!!!!!
Over de klantenservice kan ik niet veel zeggen, want zij zijn niet bereikbaar.
Maar over de service kan ik wel iets zeggen.
ONBEREIKBAAR.
Ik heb een business ticket gekocht. Ik wordt ingedeeld in Economy. Niemand kan mij helpen.
veen6564@gmail.com