Over EgyptAir
EgyptAir is de grote nationale luchtvaartmaatschappij van Egypte. Het is een luchtvaartmaatschappij die eigendom is van de Egyptische overheid. De vliegtuigmaatschappij is opgericht in 1932 maar stond toen nog bekend onder een andere naam: Misr Airwork. De maatschappij veranderde vervolgens nog twee keer van naam. Na Misr Airwork veranderde de naam in 1948 in Misrair toen het bedrijf genationaliseerd werd. Later pas veranderde het bedrijf de naam in EgyptAir. De luchtvaartmaatschappij Egypt Air heeft haar thuisbasis op de luchthaven van Cairo en het telt een vloot van meer dan 70 vliegtuigen. De maatschappij behoort sinds 2008 tot de alliantie van Star Alliance. Star Alliance is de grootste alliantie van vliegtuigmaatschappijen van de wereld. Naar eigen zeggen betrad EgyptAir deze alliantie om voor betere vliegomstandigeheden voor haar passagiers te zorgen. De vloot van EgyptAir bestaat uit 9 verschillende vliegtuigen met passagiersaantallen tussen de 104 en de 346. De luchtvaartmaatschappij vliegt naar meer dan 50 bestemming over de hele wereld naar Europa, Afrika, Midden-Oosten, Verre-Oosten, Australie, en natuurlijk de Verenigde Staten. Maar buiten deze internationale vluchten vliegt Egypt Air ook naar veel verschillende internationale bestemmingen. Om al haar passagiers altijd goed van dienst te kunnen zijn, biedt Egypt Air op verschillende manieren service aan haar klanten. Een van die manieren is het bellen van de telefonische klantenservice EgyptAir.
Klantenservice EgyptAir
De klantenservice EgyptAir is in Nederland telefonisch te bereiken op het nummer 020 625 66 61. De kosten voor het bellen van deze klantenservice zijn hetzelfde als het lokale tarief. U kunt de klantenservice EgyptAir voor verschillende vragen of problemen bellen. Heeft u bijvoorbeeld al een vlucht geboekt en wilt u hier een wijzingen op aan brengen of wilt u iets weten over de details van deze vlucht dan kunt u hiervoor de klantenservice EgyptAir bellen. Uiteraard is de klantenservice ook te bereiken voor andere vragen. Als u vragen heeft over de service van EgyptAir zoals bijvoorbeeld vragen over de maaltijden die door de luchtvaartmaatschappij worden aangeboden, de beenruimte, uw bagage of andere dingen dan kunt u daarvoor ook de klantenservice bellen. Uiteraard is het ook mogelijk om het een en ander aan informatie te vinden op de website van EgyptAir, maar mocht u nu direct antwoord willen op uw vraag dan kunt u het beste naar bovenstaand telefoonnummer bellen om een antwoord te krijgen op uw vraag.
Bereikbaar op andere manieren
EgyptAir is ook op verschillende andere manieren bereikbaar voor haar klanten. Zo heeft EgyptAir ook een Twitter-account en een Facebook-account waarop haar klanten altijd terecht kunnen. Daarnaast kunt u dus bovenstaand nummer bellen om contact te krijgen met de EgyptAir klantenservice en kunt u natuurlijk ook een kijkje nemen op de website. Het is ook mogelijk om via email contact te leggen met de klantenservice, maar indien u direct antwoord wilt op uw vraag is telefonisch contact sneller.
Onbereikbaar
Heel slecht
Op 22 juni waren wij op Schiphol om 14:00 en werd er gezegd we mochten niet mee terwijl we een vlucht hadden om 15:40 en ik keek op internet dat de vlucht pas om 16:40 was schandalig en als we willen omboeken of een wijziging willen doen dan moeten we opnieuw voor betalen. Hun zijn gek. Krijg niet eens je geld terug waar we hebben geboekt. En dan zeg die vrouw van egyptair ik ga het uitzoeken en nog geen reacties terug.
ik
heb een ticket 2021 feb gekocht door corona gaatniet door what moet ik doen
goode middag who kan ik julli een contak
Beste, in februari 2020 bij jullie geboekt voor vlucht Afrika op 23-07-2020. Geboekt via vliegwinkel en die zeggen “wacht maar even af”. Dat af wachten duurt nu bijna een jaar. (helaas) Via officiële site ben ik door verwezen naar Egypt Adam, helaas geen gehoor, Wat nu? echt niet normaal man.
Heel slecht
Erg slecht!
Op 1/4 een vraag via de mail gestuurd, geen antwoord.
Op 8/4 dezelfde vraag via de mail gestuurd.
Op 14/5 een mail dat mijn vlucht geannuleerd is en dat ik contact op moet nemen met het dichtstbijzijnde kantoor. Op 15/4 ruim 60 minuten naar een irritant deuntje geluisterd met daar tussendoor de mededeling dat alle medewerkers bezet zijn en dit ik zo snel mogelijk doorverbonden zal worden. Na ruim een uur wachten heb ik de verbinding verbroken
Erg lang aan het wachten op een tel gesprek .
En dat is niet het eerste keer .
Respectloos .