Iberia

<br /> <b>Warning</b>:  Undefined variable $title in <b>/home/u42251p86229/domains/klantenservicespot.nl/public_html/wp-content/plugins/gp-premium/elements/class-hooks.php(215) : eval()'d code</b> on line <b>11</b><br /> klantenservice

Direct in contact met de juiste klantenservice?

Als je klantenservice spot belt helpen we je persoonlijke aan alle contactinformatie met actuele storingen, openingstijden en adressen. Onze medewerkers verstrekken snel de juiste informatie en antwoord op al uw vragen.

Honderdtien cent per minuut plus uw gebruikelijke belkosten!

Over Iberia

De Spaanse nationale luchtvaartmaatschappij is Iberia Líneas Aéreas de España. In het kort wordt het ook wel Iberia genoemd. De thuisbasis van deze luchtvaartmaatschappij is het vliegveld van Madrid, de hoofdstad van Spanje. De vloot van Iberia Airlines bestaat uit meer dan 130 vliegtuigen. De vloot bestaat onder andere uit verschillende airbussen, een zeer populair vliegtuigmodel. Iberia Airlines vliegt, verspreid over heel de wereld, naar meer dan 75 bestemmingen. De maatschappij kent een vrij lange geschiedenis. Ze is opgericht in december van het jaar 1927. In 2009 fuseren British Airways en Iberia maar blijven beide maatschappijen wel onder hun eigen naam vliegen. Hiermee is het de derde grootste luchtvaartmaatschappij van Europa en tevens ook ‘s werelds op zes na grootste maatschappij. Iberia heeft naar eigen zeggen veiligheid en optimale service hoog in het vaandel staan. Zo willen ze passagiers ten alle tijden direct op de hoogte brengen van vertragingen of andere onverwachte informatie. Ook zijn ze altijd druk bezig met het begeleiden van mensen die extra aandacht nodig hebben tijdens een vlucht van Iberia Airlines. Om al hun passagiers ten alle tijden zo goed mogelijk van dienst te zijn heeft Iberia Airlines een zeer goede klantenservice klaarstaan. De Iberia klantenservice is op verschillende manieren te bereiken.

Iberia Klantenservice

De Iberia klantenservice is voor klanten uit Nederland heel eenvoudig te bereiken door te bellen naar het volgende telefoonnummer: 0900 – 777 77 17. Deze klantenservice Iberia is vierentwintig uur per dag te bereiken. De Iberia Klantenservice is speciaal opgericht voor klanten met problemen, klachten, of vragen. Indien u de klantenservice telefonisch contacteert kunt u direct uw vraag stellen en spreekt u ook meteen met iemand die er verstand van heeft. Zo wordt u dus snel en effectief geholpen. Vragen die vaak aan de klantenservice gesteld worden zijn bijvoorbeeld: wat mag er wel en niet mee op de vlucht van Iberia, hoeveel mogen koffers en handbagage wegen, wat wordt er geserveerd aan boord, en hoe kan er om extra hulp gevraagd worden indien een passagier dat nodig heeft. Voor al deze vragen is het mogelijk om de klantenservice te bellen om uw vragen aan hen te stellen. Ook als u bijvoorbeeld moeite heeft met het boeken van een ticket of u zou graag iets willen veranderen aan een reeds gedane boeking dan is ook daar de klantenservice voor u bereikbaar.

Anders bereikbaar

Iberia Airlines is niet alleen via de telefonische klantenservice bereikbaar. Op de website van Iberia Airlines kunt u verschillende zaken zelf regelen en over verschillende vragen antwoorden vinden. Ook is Iberia actief op Facebook en Twitter. Op deze social media is de klantenservice ook te bereiken. Maar mocht u een dringende vraag hebben en wilt u deze zo snel mogelijk opgelost hebben dan kunt u het beste de telefonische klantenservice bellen die te bereiken is op het nummer 0900 – 777 77 17.

Contact met Iberia

Openingstijden Iberia klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
00:00 -24:00
Dinsdag
00:00 -24:00
Woensdag
00:00 -24:00
Donderdag
00:00 -24:00
Vrijdag
00:00 -24:00
Zaterdag
00:00 -24:00
Zondag
00:00 -24:00

Telefoonnummers Iberia klantenservice

Contact met IberiaNummer
Algemeen0900 - 777 77 17

Overige contactmogelijkheden Iberia klantenservice

Iberia beoordelen

Hoe zou jij Iberia beoordelen?

Bekijk resultaten

Laden ... Laden ...

Iberia opzeggen

Iberia direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/iberia.

Iberia ervaringen

10 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Iberia? Laat ons je ervaring met Iberia weten!
Beoordeel Iberia

Adres Iberia klantenservice

Kingsfordweg 151
Amsterdam

10 reviews over “Iberia”

  1. Onbereikbaar, de slechtste maatschappij ooit

    Zeer slechte maatschappij. Geen mailadres en een klantennummer die afgesloten is 09007777717.
    In november zou ik geld terug krijgen rond de € 350,- Niet gekregen. Diverse malen met bovenstaand nummer gebeld, wat nu niet meer bereikbaar is.
    Alle mails zijn no-reply mails. Het kantoor in Amsterdam op de Kinstonweg is een fake kantoor. Staat zelfs te huur. Kortom geappt en een chatbericht gestuurd met bijlagen. Dan krijg je antwoord dat ze het niet begrijpen. Diverse malen hebben zij gevraagd om een case-nummer. Deze doorgegeven, maar wederom: no comprendo. Ze kunnen alleen tickets verkopen maar verder niet.

  2. Ik had de sterren niet gezien in mijn eerste beoordeling en zag dat ik 4 sterren had gegeven maar kan helaas niet minder dan 1 invullen.
    Het zou een 0 sterren aanbeveling zijn geweest.
    Zie mijn “Slechter dan slecht alleen bij Iberia mogelijk!” beoordeling.

  3. Slechter dan slecht alleen bij Iberia mogelijk

    Mijn ervaring met Iberia is dat het mij van een vreedzaam persoon in een gefrustreerde en bijna haatdragende heeft veranderd.
    Nog nooit in mijn leven een bedrijf meegemaakt die zijn klanten zo in de kou laten staan en je geld inpikken door geen service te verlenen en je van het kastje naar de muur blijft sturen.
    Het begon met een ticket die vanwege de Corona uitbraak werd geannuleerd en mij eerst via de telefoon werd beloofd dat ik mijn geld terug zou krijgen. De trip was gepland op 1 April 2020(ja,slechte grap!) en na maanden bellen(doorgeschakelde naar zelfs de Filipijnen,slecht Engels sprekende en erg kostbare gesprekken) kreeg ik eindelijk op 27 Januari 2021 een tegenbericht via hun sociale netwerk van Messenger.
    Ook hier wederom geen service om mij mijn geld terug te geven dus kreeg ik een voucher voor €10746,27.
    Mijn moeder zei dat ik mijn energie in wat anders moest stoppen want het was om horend dol van te worden en dat ik de voucher maar moest gebruiken als Corona over zou zijn om samen met haar alsnog die belangrijke reis naar Israël te maken.
    Covid heeft,zoals iedereen in de wereld weet,heel erg lang geduurd en in de tussentijd is mijn moeder zo ziek geworden dat zij stervende is en ik afgelopen Augustus naar haar toe ben komen vliegen.
    Voor mijn terugvlucht had ik 29 December geboekt en op 30 December werd er een zware longontsteking bij mij geconstateerd en mocht ik niet vliegen. Heb Iberia hier gelijk van op de hoogte van geprobeerd te stellen via telefoontjes die wederom werden doorgeschakeld naar wederom Filipijnse dames die na veel geharrewar in slecht en onverstaanbaar Engels met schreeuwende kinderen op de achtergrond de hoorn op de haak gooiden maar was wel weer€55,00 kwijt.Toen maar weer via emails en Messenger en wederom een telefoontje met een nummer in Amsterdam maar werd dit keer met Londen verbonden.
    Deze dame heeft toen mijn retourticket gecanceld en ik heb gevraagd om een bevestiging hiervan door te sturen naar mij voor mijn reisverzekering.
    Nooit gekregen en na meer dan 45!!!! berichten te hebben gestuurd en zij allerlei afschuif systemen hebben gehanteerd loopt de geldigheidsduur van de voucher over 4 dagen af en de betalingen(€385,14 aan belasting toeslagen)die zij beloofd hebben terug te storten van mijn gehele ticket op mijn voucher zijn nog steeds niet binnen en ik weet zeker dat ik pas na de 26ste(verloopdatum van de voucher) een weerbericht van hun Robot krijg.
    Kortom…na een lang verhaal is de eindconclusie naar een ieder die zich eerst inleest in de bevindingen over IBERIA;
    GA NOOIT IN ZEE MET IBERIA!!!!
    DIEVEN ZIJN HET DIE NIET WETEN WAT HET WOORD KLANTEN SERVICE INHOUD!!!!

  4. Geen service

    Ik heb de aansluiting van Madrid naar Vigo gemist op 17 september, door Iberia zelf. Ik heb een mail gestuurd, gebeld bij de in Madrid bij de customerservice geweest. Een slechte beoordeling ingevuld met de vraag of ze willen terugbellen. Maar ik wordt verwezen naar t formulier op de website, die t niet doet. Ik heb uiteindelijk een treinkaart moeten kopen en dus dubbele kosten moeten maken. Waardeloze service!

  5. Ik heb gisteren een klacht ingediend maar kan deze in mijn mail en hierboven niet terugvinden?

    Mw. Valkhoff

  6. Slechte service

    Ik vind de service van Iberia ook enorm tegenvallen. Webpagina’s die plotseling gevlogen zijn,
    bedrijf moeilijk te bereiken. Dan maar op deze manier.

    Ik heb gisteren met een voucher een vlucht geboekt van Amsterdam naar Madrid.
    Heen op 27 mei 2022 om 12.10 u , terug op 3 juni 2022 om 19.50 u.
    In eerste instantie kon ik zowel heen als terug business class vliegen. Aan het eind van de boeking moest ik nog €15 bijbetalen met mijn creditcard. Hiervoor moest ik echter mijn creditcard app activeren wat niet meteen lukte. Ik belde dus de helpdesk van mijn bank voor assistentie. Toen het probleem vrij snel daarna opgelost was, moest ik het hele boekingsproces opnieuw doorlopen.

    En wat bleek tot mijn grote ontstentenis dat de prijzen ineens enorm verhoogd waren!
    Van €225 naar €314. En dit terwijl ik bezig was met boeken. Het zal 5 minuten later geweest zijn dat ik dezelfde boeking wilde maken.

    Wat gaat Iberia hieraan doen?
    Inmiddels heb ik twee toeristenklasse tickets (Reserveringsnr: LNTVR) geboekt maar ik zou deze graag omgeruild willen zien voor plaatsen in de business class tegen de oorspronkelijke prijs.

  7. Het vliegen is goed geregeld. Maar je daar krijgen minder. Bij boeking kunnen plaatsen worden gereserveerd en gewijzigd. Dat wijzigen kan niet met de bagage. Een maal ingegeven kom je er niet meer vanaf. Kosten €112.
    De vertalingen zijn niet duidelijk. Dit komt omdat de basis ook niet duidelijk is. Bij reservering kon je niet zien wat p.p. gratis aan bagage mee mocht. Reclameren helpt niet. Telefonisch geheel niet bereikbaar. Er is geen mailadres en een brief naar het genoemde adres krijg je retour als onbestelbaar.
    Mocht Iberia dit bericht oppikken dan kan ik mogelijk een contact Bij jullie achterlaten.
    Op dit moment ben ik dus redelijk negatief over Iberia en laat dit ook overal weten.
    Zij zijn niet bereikbaar, maar ze overspoelen je wel met mails, om je vanalles proberen te verkopen. Vooral in t Spaans. Lekker handig als je die taal niet beheerst.

  8. I would like to make a complaint. I have received a voucher which I used to book two flights with. hen I cancelled the flights within 24 hours and it was said that i would receive the new vouchers within 5 working days. This didn;t happen so I called again and then they told me it was 5 weeks. I can not wait 5 weeks. I only have days off from 18th of october so this would mean I can not go on a holiday. I want my money back.

  9. Goedenavond,
    Mijn ervaringen met Iberia de afgelopen twee weken zijn echt heel erg. Je belt met klantenservice, maar krijgt geen contact. Je wordt er steeds uitgegooid. Ik heb vandaag het ook weer 7 x geprobeerd en het is me niet gelukt.
    Het gaat om een probleem mbt 3 koffers die niet zijn aangekomen. Dit moeten we doorgeven, maar dat lukt dus niet.
    Ik ga er vanuit dat u mijn via deze weg wel kunt gaan helpen. Vind het eerlijk gezegd heel bijzonder dat zo’n bekende vliegmaatschappij z’n service niet kan waarmaken, terwijl dat wel in uw voorwaarden staat.
    Bovenin deze pagina staat zelfs dat u eenvoudig te bereiken bent. Dit klopt dus echt niet

  10. Ik probeer al meer dan een week iberia te bereiken om een vlucht te cancelen
    Ik kan iberia niet bereiken
    Graag hulp

Laat ons je ervaring met de Iberia klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op https://klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Iberia klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Plaats een reactie