Over Norwegian Air
Norwegian.com is een Noorse lagekostenluchtvaartmaatschappij. Het hoofdkantoor bevindt zich in Fornebu, bij de vroegere luchthaven, direct ten zuiden van Oslo. De basis is Gardermoen, de luchthaven van Oslo. De maatschappij werd in 1993 opgericht onder de naam Norwegian Air Shuttle. Oorspronkelijk vloog het bedrijf vooral in opdracht van Braathens op lijnen in het westen van Noorwegen. In 2002 werd het beleid echter gewijzigd en beschouwt het bedrijf zich sinds toen als low fare maatschappij. Daarbij is de merknaam ook wel gewijzigd in Norwegian.com in plaats van Norwegian Air. Om dit in goede banen te kunnen blijven leiden, is de Norwegian Air klantenservice van belang.
Norwegian Air klantenservice
Zo’n luchtvaartmaatschappij kan natuurlijk tot veel vragen leiden. Of u nu thuis bent of onderweg, het is belangrijk om altijd toegang te kunnen hebben tot uw reisinformatie. Voor persoonlijk reisadvies, informatie over prijzen, vluchtgegevens of het wijzigen van uw reservering, kunt u terecht bij de Norwegian Air klantenservice. Voor vragen over hoe u een eigen stoel kan kiezen, kunt u bijvoorbeeld ook terecht bij de Norwegian Air klantenservice. Ook als u hulp nodig heeft bij het boeken of een algemene vraag heeft, kunt u contact opnemen met het callcenter. Hiervoor belt u naar het nummer 0047 – 2149 00 15. Dit nummer is zeven dagen per week en 24 uur per dag beschikbaar. Voor een telefoongesprek betaalt u het internationale tarief plus eventuele mobiele kosten.
Veelgestelde vragen
Op de Norwegian Air website geeft de klantenservice ook antwoord op de meest gestelde vragen. Kunt u uw vraag niet vinden of is het antwoord niet duidelijk genoeg, dan kunt u contact opnemen met de Norwegian Air klantenservice. Zij geven uw antwoord op uw vragen over de website, en te plannen reis of opmerkingen die u heeft op een reis die u al gemaakt heeft. Vragen zoals “Hoe kan het dat mijn reisadvies anders is dan ik verwacht?” of “Hoe boek ik extra beenruimte?” beantwoorden zij graag. Norwegian Air geeft u zo duidelijk mogelijk antwoord op uw vragen of verwijst u door naar een ander bedrijf die daar het beste antwoord op kan geven.
Overige opties
Daarnaast is de Norwegian Air klantenservice ook te vinden op Twitter en Facebook onder @Fly_Norwegian. Deze is vooral voor vragen en verzoeken zoals het wijzigen van uw vlucht of het reserveren van een stoel. Er wordt naar gestreefd om 24/7 bereikbaar te zijn via social media. Ook kunt u een brief sturen naar de klantenservice via Customer service, P.O. Box 115, NO- 1330 Fornebu, Noorwegen.
Ik wil weten waar ik officieel mijn klacht in kan dienen
De service in Zweden AirPort zeer slecht de Bali medewerker was zeer agressief en eenzijdig heel dominant en onbeschoft
We kon niet praten en mochten niks zeggen
Hij bestool ons voor handbagage en mochten het niet meenemen terwijl exact de zelfde handbagage de heenweg wel mee mochten meenemen. Dat de vliegmaatschappij zulke personeel aanneemt en zo laat omgaan met zijn passagiers. Heb er geen woorden 😶 voor. Was samen met mijn gezin. Mijn dochter van 15 schrok zo erg dat ze in tranen 😭 kwam.
ik wil het op zeggen en hoe moet ik het treug stuuren craveless klant nummer is 225663
We voelen ons door deze organisatie simpelweg opgelicht. Onze vlucht naar NewYork is gecanceld vanwege corona, dat kan gebeuren. In plaats daarvan kregen wij zogenaamde cash points. Toen de vluchten weer begonnen bleek New York niet langer tot hun bestemming te horen. Uit armoede hebben we uiteindelijk maar een van hun Europese bestemmingen gekozen, al hadden we daar geen zin in. De vraag om cash points over te zetten naar geld werd meteen afgewezen.
Vervolgens blijkt dat alleen de boeker van de aanvankelijke vlucht de cash points kan inleveren, mijn partner, die mee zou gaan naar NewYork, moet gewoon betalen. Hun zogenaamde chat robot werkt niet, Er is geen e-mailadres en als je de klantenservice belt krijg je iemand aan de lijn die alleen, hou je vast, Noors spreekt. We hebben het opgegeven, € 1000 weg. Advies: vlieg nooit met deze organisatie.
Het is onmogelijk om in contact te komen met de klantenservice, niet via telefoon en niet via de chatbot. Moesten via de telefoon extra bagage toevoegen en dat kon niet online. Uren in de wacht gestaan bij de klantenservice zonder maar iets te horen over wachttijd. Chatbot werkte niet. Zeer irritant en onnodig duur met bellen! Zijn 3 dagen bezig geweest en nietgelukt