Over Pegasus Airlines
Pegasus Airlines, wat voluit in Turkije voor Pegasus Hava Taşımacılığı AŞ staat, is een Turkse luchtvaartmaatschappij. Het bedrijf bevindt zich op een kantoor in Istanbul, Turkije. De maatschappij vliegt vanuit toeristische bestemmingen in Turkije naar het noorden en westen van Europa. De thuisbasis is Luchthaven Sabiha Gökçen, Istanbul met daarnaast een hub op Luchthaven Antalya, dat afgekort wordt als AYT. Sinds maart 2007 heeft de maatschappij een samenwerkingsverbond met de Turkse luchtvaartmaatschappij Izair. Alle vluchten van deze maatschappij worden uitgevoerd door Pegasus Airlines, met toestellen van Izair. Om verwarring te voorkomen, is de Pegasus Airlines klantenservice dan ook van groot belang.
Pegasus Airlines klantenservice
Zo’n luchtvaartmaatschappij kan natuurlijk tot veel vragen leiden. Of u nu thuis bent of onderweg, het is belangrijk om altijd toegang te kunnen hebben tot uw reisinformatie. Voor persoonlijk reisadvies, informatie over prijzen, vluchtgegevens of het wijzigen van uw reservering, kunt u terecht bij de Pegasus Airlines klantenservice. Voor vragen over hoe u een eigen stoel kan kiezen, kunt u bijvoorbeeld ook terecht bij de Pegasus Airlines klantenservice. Ook als u hulp nodig heeft bij het boeken of een algemene vraag heeft, kunt u contact opnemen met het callcenter. Hiervoor belt u naar het nummer 020 – 638 03 66. Dit nummer is bereikbaar van 09:00 uur tot 17:00 uur van maandag tot en met vrijdag en kost het lokale tarief. Hier kunnen eventueel nog mobiele kosten bij in rekening worden gebracht.
Veelgestelde vragen
Op de Pegasus Airlines website geeft de klantenservice ook antwoord op de meest gestelde vragen. Kunt u uw vraag niet vinden of is het antwoord niet duidelijk genoeg, dan kunt u contact opnemen met de Pegasus Airlines klantenservice. Zij geven uw antwoord op uw vragen over de website, en te plannen reis of opmerkingen die u heeft op een reis die u al gemaakt heeft. Vragen zoals “Hoe kan het dat mijn reisadvies anders is dan ik verwacht?” of “Hoe boek ik extra beenruimte?” beantwoorden zij graag. Pegasus Airlines geeft u zo duidelijk mogelijk antwoord op uw vragen of verwijst u door naar een ander bedrijf die daar het beste antwoord op kan geven.
Overige opties
Daarnaast is de Pegasus Airlines klantenservice ook te vinden op Twitter en Facebook onder @FlyMePegasus. Deze is vooral voor vragen en verzoeken zoals het wijzigen van uw vlucht of het reserveren van een stoel. Er wordt naar gestreefd om 24/7 bereikbaar te zijn via social media. Daarnaast kunt u ook contact met hen opnemen door het contactformulier op hun website in te vullen of een bezoek brengen aan het kantoor op Schiphol.
Gezin van 5 (kinderen 14,16 en 7jaar), en alle 5 ergens anders één stoel gekregen. Bizar! Een kind van 7 alleen plaatsen?? En dit terwijl het stel dat precies na ons incheckte bij dezelfde persoon samen geplaatst werd met nog 1 stoel over in een rij van 3. Bizar!!
probeer al bijna een week met de klantenservice te communiceren, heb stoelen gereserveerd heb daar 100,93 euro voor betaald. Heb via de bank bevestiging gehad betaald en ook van pegasus. Maar geen bevestiging gehad van mijn stoel reservering. Gebeld in het Duits, engels en ook in het Turks is het geprobeerd, ze begrijpen me niet of willen het niet begrijpen. Nu voor de 2e keer betaald en wel mijn bevestiging en tickets gehad. Ik wil gewoon mijn 100,93 terug.
Na het missen van een aansluitende vlucht naar Rotterdam uitstekende service mbt onderbrengen in een goed hotel in Istanbul met verzorging van maaltijden; geheel gratis. Zeer tevreden!
Het opgegeven nummer 020 – 638 03 66. van Pegasus airlines functioneert net (meer).
Waardeloos, nr niet in gebruik.
Geen sevice dus