Royal Air Maroc

Over Royal Air Maroc

Royal Air Maroc, dat in de volksmond ook wel bekend staat als RAM, is de nationale luchtvaartmaatschappij van Marokko. De basis van het bedrijf bevindt zich in Casablanca. RAM voert internationale lijndiensten uit naar Afrika, Azië, Europa, Noord-Amerika en Zuid-Amerika. Lokaal vliegt RAM op 15 binnenlandse bestemmingen en voert de maatschappij periodiek Hadj vluchten uit. Royal Air Maroc heeft haar hub in Casablanca Mohamed V, dat afgekort wordt als CMN. Royal Air Maroc is voor 95,95% eigendom van de Marokkaanse staat en is dus het boegbeeld van de Marokkaanse luchtvaartmaatschappij. AirFrance-KLM bezit 2,86% van de aandelen. Met deze functie als boegbeeld is het dus vanzelfsprekend van groot belang dat de Royal Air Maroc klantenservice in orde is.

Royal Air Maroc klantenservice

Zo’n luchtvaartmaatschappij kan natuurlijk tot veel vragen leiden. Of u nu thuis bent of onderweg, het is belangrijk om altijd toegang te kunnen hebben tot uw reisinformatie. Voor persoonlijk reisadvies, informatie over prijzen, vluchtgegevens of het wijzigen van uw reservering, kunt u terecht bij de Royal Air Maroc klantenservice. Voor vragen over hoe u een eigen stoel kan kiezen, kunt u bijvoorbeeld ook terecht bij de Royal Air Maroc klantenservice. Ook als u hulp nodig heeft bij het boeken of een algemene vraag heeft, kunt u contact opnemen met het callcenter. Hiervoor belt u naar het nummer 020 – 515 85 90. Dit nummer is bereikbaar van 09:00 uur tot 17:00 uur van maandag tot en met vrijdag en kost het lokale tarief. Hier kunnen eventueel nog mobiele kosten bij in rekening worden gebracht.

Veelgestelde vragen

Op de Royal Air Maroc website geeft de klantenservice ook antwoord op de meest gestelde vragen. Kunt u uw vraag niet vinden of is het antwoord niet duidelijk genoeg, dan kunt u contact opnemen met de Royal Air Maroc klantenservice. Zij geven uw antwoord op uw vragen over de website, en te plannen reis of opmerkingen die u heeft op een reis die u al gemaakt heeft. Vragen zoals “Hoe kan het dat mijn reisadvies anders is dan ik verwacht?” of “Hoe boek ik extra beenruimte?”  beantwoorden zij graag. Royal Air Maroc geeft u zo duidelijk mogelijk antwoord op uw vragen of verwijst u door naar een ander bedrijf die daar het beste antwoord op kan geven.

Overige opties

Daarnaast is de Royal Air Maroc klantenservice ook te vinden op Twitter en Facebook onder @RAM_Maroc. Deze is vooral voor vragen en verzoeken zoals het wijzigen van uw vlucht of het reserveren van een stoel. Er wordt naar gestreefd om 24/7 bereikbaar te zijn via social media. Daarnaast kunt u ook contact met hen opnemen door het contactformulier op hun website in te vullen, een e-mail te sturen naar callcenter@royalairmaroc.com of een bezoek brengen aan het kantoor op de Spuistraat 112-C te Amsterdam.

Openingstijden Royal Air Maroc klantenservice

Niet bereikbaar op dit moment.

Maandag
09:00 -18:00
Dinsdag
09:00 -18:00
Woensdag
09:00 -18:00
Donderdag
09:00 -18:00
Vrijdag
09:00 -18:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten
Royal Air Maroc

Telefoonnummer Royal Air Maroc klantenservice

Telefoonnummer
020 - 515 85 90
Belkosten
lokaal tarief

Adres Royal Air Maroc klantenservice

Spuistraat 112-C
Amsterdam

Royal Air Maroc opzeggen

Royal Air Maroc direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/royal air maroc.

Royal Air Maroc ervaringen

9 ervaringen.

9 gedachten over “Royal Air Maroc”

  1. Ik heb geboekt van 30 juni tot 20 jullie heb nog steeds geen bevestiging

  2. De ergste en slechtste bedrijf ooit, ze zijn nooit te bereiken, als je een mail stuurt krijg je geen antwoord, onvriendelijk, dus succes allemaal.

  3. Onbetrouwbaar en onbereikbaar

    Mijn ticket van juni 2020 is vanwege Corona geannuleerd, tot nu toe geen geld teruggekregen en geen antwoorden op mijn mails , geld is weg!!!

  4. Slecht klantenservice

    Ticket betaald maar geen bevestiging gekregen. Weet nu ook niet of mijn reis doorgaat of niet. Klantenservice telefonisch is niet bereikbaar. Per mail krijg ik standaard mail zonder info.

  5. Worst airline

    Never experienced a worst service than this. We have been trying to get a refund for months and nobody is getting back to us.

  6. Slechte service en klantenservice is telefonisch niet bereikbaar.

  7. hi Royal Air Maroc ,

    ik heb vandaag een vlucht geboekt van Brussel tot Nador van 11 Augustus tot en met 8 September.
    ik heb via Ideal betaald maar ik heb tot nu toe alleen een bevestigingsmail gekregen en meer niet. Hoe zit dit ? Hoor ik nog iets te ontvangen.
    Reserveringsnummer is VUBS8G
    Op naam el Allali/Bouchafra geboekt.
    Ik hoor graag van jullie.
    Met vriendelijke groet ,
    Farida

  8. ik heb 14 juni een ticket geboekt via internet.
    Van 12 Jully t\m 16 september alle mijn gegevens en tefoonnummer opgestuurd en tot nu toe
    ik heb niks gehoord. Graag wil ik weten als mijn boeking is gejukt of niet . Dank jullie wel

  9. hallo,

    zoals we gehoord hebben en via het nieuws hebben vernomen
    heeft de koning van marokko de prijzen van de vliegtuig ram verlaagt
    alleen ik zie bedragen die niet overeen komen met wat die nieuws heeft uitgesproken

    en de website doet het ook een tijd niet meer goed de ene x vind ik een datum en de andere x weer niet

    alvast bedankt

Plaats een reactie