SAS Scandinavian Airlines

Over SAS Scandinavian Airlines

Scandinavian Airlines is een deel van de SAS Groep. Vroeger heette deze groep de Scandinavian Airlines System geheten. Scandinavian Airlines is de gemeenschappelijke luchtvaartmaatschappij voor de Scandinavische landen Denemarken, Noorwegen en Zweden. De vorming van SAS begon in 1946 met een samenwerkingsverband tussen de nationale luchtvaartmaatschappijen van Denemarken (Det Danske Luftfartsselskab, DDL), Zweden (Svensk Interkontinental Lufttrafik AB, SILA) en Noorwegen (Det Norske Luftfartselskap A/S, DNL). Zij hadden als doel om gezamenlijk intercontinentale vliegverbindingen vanuit Scandinavië mogelijk te maken. De nieuwe maatschappij werd “Overseas SAS” (OSAS) genoemd. Het bedrijf is voor de helft in handen van de regeringen van de drie landen, en de andere helft is in particuliere handen. Het werd gevormd door samenvoeging van luchtvaartmaatschappijen uit de drie landen. Het belangrijkste internationale knooppunt voor Scandinavian Airlines is de Luchthaven Kopenhagen. Omdat het bedrijf zo groot is, hechten zij veel waarde aan de SAS Scandinavian Airlines klantenservice.

SAS Scandinavian Airlines klantenservice

Zo’n luchtvaartmaatschappij kan natuurlijk tot veel vragen leiden. Of u nu thuis bent of onderweg, het is belangrijk om altijd toegang te kunnen hebben tot uw reisinformatie. Voor persoonlijk reisadvies, informatie over prijzen, vluchtgegevens of het wijzigen van uw reservering, kunt u terecht bij de SAS Scandinavian Airlines klantenservice. Voor vragen over hoe u een eigen stoel kan kiezen, kunt u bijvoorbeeld ook terecht bij de SAS Scandinavian Airlines klantenservice. Ook als u hulp nodig heeft bij het boeken of een algemene vraag heeft, kunt u contact opnemen met het callcenter. Hiervoor belt u naar het nummer 0900 – 74 66 3727. Dit nummer is bereikbaar van 09:00 uur tot 19:00 uur van maandag tot en met vrijdag en kost het 35 cent per minuut. Hier kunnen eventueel nog mobiele kosten bij in rekening worden gebracht.

Veelgestelde vragen

Op de SAS Scandinavian Airlines website geeft de klantenservice ook antwoord op de meest gestelde vragen. Kunt u uw vraag niet vinden of is het antwoord niet duidelijk genoeg, dan kunt u contact opnemen met de SAS Scandinavian Airlines klantenservice. Zij geven uw antwoord op uw vragen over de website, en te plannen reis of opmerkingen die u heeft op een reis die u al gemaakt heeft. Vragen zoals “Hoe kan het dat mijn reisadvies anders is dan ik verwacht?” of “Hoe boek ik extra beenruimte?”  beantwoorden zij graag. SAS Scandinavian Airlines geeft u zo duidelijk mogelijk antwoord op uw vragen of verwijst u door naar een ander bedrijf die daar het beste antwoord op kan geven.

Overige opties

Daarnaast is de SAS Scandinavian Airlines klantenservice ook te vinden op Twitter en Facebook onder @SAS. Daarnaast kunt u ook contact met hen opnemen door een e-mail te sturen naar sasreservations.nl@sas.dk of een bezoek brengen aan het kantoor op de Evert van de Beekstraat 310, Schiphol.

Openingstijden SAS Scandinavian Airlines klantenservice

Niet bereikbaar op dit moment.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten
SAS Scandinavian Airlines

Telefoonnummer SAS Scandinavian Airlines klantenservice

Telefoonnummer
0900 - 74 66 3727
Belkosten
€ 0,35 per minuut

Adres SAS Scandinavian Airlines klantenservice

Evert van de Beekstraat 310
Schiphol

E-mailadres SAS Scandinavian Airlines klantenservice

SAS Scandinavian Airlines opzeggen

SAS Scandinavian Airlines direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/sas scandinavian airlines.

SAS Scandinavian Airlines ervaringen

1 ervaringen.

1 gedachte over “SAS Scandinavian Airlines”

  1. Wij bevonden ons in Chicago toen de SAS piloten staking vanaf 26/04/2019 uitbrak. Wij werden onmiddellijk per SMS verwittigd dat onze vlucht op 29/04/2019 hierdoor kon getroffen zijn en kregen de keuze om later te boeken, ons geld terug te krijgen of ons automatisch op de eerst beschikbare vlucht te zetten. wij kozen voor dit laatste. Wij kregen een SMS toegestuurd met de gegevens van onze nieuwe vlucht die door UA werd uitgevoerd, alles verliep vlekkeloos. Met deze van harte gefeliciteerd met de organisatie en de communicatie hiervan. TOP Service in deze moeilijke omstandigheden.

Plaats een reactie