Esprit

 klantenservice

Over Esprit

Esprit Holdings Limited, of kortweg Esprit, is een winkelketen dat over de hele wereld gevonden kan worden. Het merk werd in 1968 opgericht in San Francisco, Californië, de Verenigde Staten. De kledingmerk is opgericht door Susie en Doug Tompkins en hun eerste kledinglijn is volledig vanuit een Volkswagen busje verkocht. Esprit is sinds niet heel erg veel gegroeid. Esprit is op dit moment een winkelketen dat kleding, schoenen, horloges, accessoires en verschillende soorten interieur verkoopt. Op dit moment heeft Esprit twee hoofdkantoren. Een van de twee hoofdkantoren is gevestigd in Ratingen, Duitsland. Het andere hoofdkantoor is gevestigd in Hong Kong. Op dit moment heeft Esprit zo’n 15.000 werknemers over de gehele wereld. De CEO van Esprit is nu Raymond Or.

Verschillende producten van Esprit

Zoals eerder vermeldt verkoopt Esprit een groot aantal aan verschillende producten. Hiernaast heeft Esprit ook verschillende productlijnen. Esprit verkoopt namelijk niet alleen normale casual kleding, maar ook sport kleding en zakelijke kleding. Qua sportkleding verkoopt Esprit in sommige filialen zelf ook wintersportkleding, zoals skijassen en warme onderkleding. Hiernaast verkoopt Esprit ook veel verschillende soorten kinderkleding.  Enige tijd geleden voegde Esprit ook een hele lijn van tassen aan hun collectie toe. Kleding van Esprit staat erom bekend dat het van hoge kwaliteit is. Verder is Esprit kleding snel te herkennen aan het rode labeltje dat vaak aan de onderkant van de kleding te zien is. Het verschilt per filiaal welke collecties er allemaal verkocht worden. Niet elke winkel van Esprit verkoopt namelijk dezelfde kleding. Wanneer u dus naar een specifiek product zoekt van Esprit is het handig om van te voren contact op te nemen met de Esprit klantenservice.

Esprit klantenservice

Esprit streeft erna hun klantentevredenheid zo hoog mogelijk te houden. Dit doet Esprit onder andere door hun Esprit klantenservice zo bereikbaar mogelijk te maken. De meeste informatie over de Esprit klantenservice staat op de website van Esprit, www.esprit.nl. Hier kunt u tevens het contactformulier van de Esprit klantenservice vinden. Hiermee kunt u de Esprit klantenservice een mail sturen. De Esprit klantenservice zal u dan zo snel mogelijk een reactie sturen. Het is echter ook mogelijk om een medewerker van de Esprit klantenservice persoonlijk te spreken. Dit kan via de telefonische Esprit klantenservice. De Esprit klantenservice is telefonisch zeven dagen per week te bereiken van 08.00 in de ochtend tot en met 22.00 in de avond. U kunt de Esprit klantenservice dus zeer gemakkelijk telefonisch bereiken. Want zelfs in het weekend is de Esprit klantenservice het grootste gedeelte van de dag open. Wel 14 uur per dag zelfs! Er zijn dus een aantal manieren waarop de Esprit klantenservice te bereiken is. U kunt voor uzelf beslissen welke manier het meest prettig is voor u.

Contact met Esprit

Openingstijden Esprit klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
08:00 -22:00
Dinsdag
08:00 -22:00
Woensdag
08:00 -22:00
Donderdag
08:00 -22:00
Vrijdag
08:00 -22:00
Zaterdag
08:00 -22:00
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Esprit klantenservice

Contact met EspritNummer
Algemeen00800 - 00 37 77 48

Overige contactmogelijkheden Esprit klantenservice

Esprit opzeggen

Esprit direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/esprit.

Esprit ervaringen

1 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Esprit? Laat ons je ervaring met Esprit weten!
Beoordeel Esprit

Adres Esprit klantenservice

Krijgsman 75
Amstelveen
Rapportcijfer Esprit klantenservice: 8

Rapportcijfer is gebaseerd op 1 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Esprit klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Esprit klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Esprit Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Esprit klantenservice?

1 review over “Esprit”

  1. Rapportcijfer: 8

    Op 10/09/2021 heb ik in Middelburg voor € 81,96 inkopen bij Esprit gedaan. Ik had mijn pasje niet bij me en ik kon geen E-points bijgeschreven krijgen. Op de bon is wel een stempel gezet dat ik nog E-points tegoed had. De bon kwam ik recentelijk tegen en gisteren was ik in Utrecht bij Esprit met het verzoek om de punten alsnog bij te schrijven. Dan konden ze niet voor mij doen, althans ze wisten niet hoe dat moest?
    De Merchant Ref van de bon is: 0020169348.

    Mss zijn de E-points nog toe te voegen.
    Mvgr. Bart Sjoerts