Lucardi

 klantenservice

Over Lucardi

Lucardi is een Nederlandse juweliersketen. De keten werd opgericht in 1988, oorspronkelijk onder de naam Luigi Lucardi. In 2002 kregen de winkels een complete restyling en kregen zij de bekende paarse kleur. In mei 2006 werd Lucardi overgenomen door het Zweedse Klockgrossisten i Norden AB, het tegenwoordige Axcent of Scandinavia. Inmiddels heeft Lucardi ruim 90 filialen verspreid over heel Nederland.
Het assortiment van Lucardi is zeer breed en gevarieerd, u kunt denken aan sieraden in goud, zilver, staal en goldplated, van zowel de bekende merken als van budgetmerken. Hip en trendy zijn de belangrijkste kernwoorden voor Lucardi, en deze gaan gepaard met scherpe prijzen. Tevens kunt u bij Lucardi terecht voor kraamcadeaus en kindergeschenken, het assortiment biedt namelijk een ruime collectie aan kinderbestek, verzilverde rammelaars, tandendoosjes of bijvoorbeeld verzilverde spaarpotten. Ook kunt u in alle Lucardi filialen gaatjes laten schieten. Voor uitgebreide informatie hierover kunt u de website raadplegen.
Naast haar eigen fysieke winkels, biedt Lucardi haar collectie ook aan in alle Kijkshopwinkels en in de webshop van Kijkshop. Bovendien heeft Lucardi ook haar eigen webwinkel. Hier kunt u gemakkelijk en snel vanuit huis sieraden of andere geschenken bestellen en bij u thuis laten bezorgen. Bestellingen die op werkdagen vóór 18.00 uur worden geplaatst, worden de volgende dag al bij u thuis bezorgd. Bij bestellingen van meer dan €19,98 is dit gratis. Tevens kunt u uw bestelling bij één van de filialen van Lucardi laten bezorgen en deze daar afhalen.
Lucardi werd in 2015 bij de ABN AMRO Beste Winkelketen en Webshop Awards tot Beste Winkelketen van Nederland in de categorie Sieraden en Bijouterie benoemd.

Contact

In het geval dat u een vraag heeft over een product of service van Lucardi, kunt u per telefoon contact opnemen met de klantenservice via telefoonnummer 070 – 3766361. Dit telefoonnummer is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur. Mocht u de klantenservice digitaal wensen te bereiken, dan kunt u dit doen door het contactformulier in te vullen via de website, of door een e-mailbericht te sturen naar info@lucardi.nl. Tevens kunt u uw vragen via de sociale media stellen, de klantenservice van Lucardi is actief op zowel Facebook als Twitter. Natuurlijk kunt u ook altijd een kijkje nemen in de zeer uitgebreide Veel gestelde vragen-sectie op de website.
Het hoofdkantoor van Lucardi is gevestigd op Verheeskade 197, 2521 DD Den Haag.

Contact met Lucardi

Openingstijden Lucardi klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
09:00 -17:00
Dinsdag
09:00 -17:00
Woensdag
09:00 -17:00
Donderdag
09:00 -17:00
Vrijdag
09:00 -17:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Lucardi klantenservice

Contact met LucardiNummer
Algemeen070 – 3766361

Overige contactmogelijkheden Lucardi klantenservice

Lucardi opzeggen

Lucardi direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/lucardi.

Lucardi ervaringen

7 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Lucardi? Laat ons je ervaring met Lucardi weten!
Beoordeel Lucardi

Adres Lucardi klantenservice

Verheeskade 197
Den Haag
Rapportcijfer Lucardi klantenservice: 3.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 7 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Lucardi klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Lucardi klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Lucardi Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Lucardi klantenservice?

7 reviews over “Lucardi”

  1. Rapportcijfer: 4

    Had 2 ringen besteld was een aanbieding deze werden niet geleverd contact opgenomen met de klanten service zou maar opnieuw bestellen tot mijn schrik waren de ringen meer als verdubbeld,ik vind dat ik recht heb op de prijs waarvoor ik ze besteld heb

  2. Rapportcijfer: 2

    Jammer dat ik 1 ster moet geven zelfs die zijn jullie niet waard. Na een halve dag gedragen is de armband van onze 14 maanden oude kleinzoon dusdanig beschadigd dat zijn halve naam niet meer te lezen is. Naar de winkel geweest waar direct is gezegd dat het gebruiksschade was. Wilden ons niet tegemoet komen. Gebeld met de klantenservice moest maar een mail.sturen. Per mail zelfde antwoord . Een halve dag en zo beschadigd is dan blijkbaar normaal voor de sieraden die ze verkopen

  3. Rapportcijfer: 2

    Zeer brutaal behandeld vandaag door medewerkster Sienna in Roermond.
    Ik bleek niet per postcode geregistreerd te staan in haar computer ik zei dat ik zelfs de mail van jullie bij me had en dat ik mijn gespaarde punten voor 7 nov. op moest nemen.
    Ze werd zelfs zo woest dat ze mij de winkel uit wilde zetten ,ik zei ik heb het bewijs toch bij me het kaartje plus de mail dat interneerde haar niet ,of ik mijn mond wilde houden anders zette ze mij uit de
    winkel dit op zeer dreigende toon ik vroeg of ze het via mijn mailadres wilde nakijken er ja hoor!!!!! ik stond genoteerd, betaald en gezegd dat ik dit voorval zou doorgeven ze zei er direct bij doe dat mijn naam is Sienna

  4. Rapportcijfer: 2

    Voor 2 jaar geleden kocht ik een gouden platte armband. Maar deze is gedraaid en durf het niet terug te draaien naar normaal. Ik belde de zaak in heerlen waar ik het kocht. Ze zei dat ze zonder bon niks deed. Daar ben je klaar mee.
    Ik ben al jaren klant maar dit vind ik niet kunnen, als ze een kleine vergoeding vroeg had ik het gedaan.
    Jammer dat het zo moet 😔

  5. Rapportcijfer: 2

    Ik heb 17 jl. tweede gaatjes laten schieten in Barneveld. Bij thuiskomst in de spiegel gekeken en geconstateerd dat het gaatje rechts op gelijke hoogte zit met het 1e gaatje en links zit het tweede gaatje schuin boven het eerste gaatje. De volgende dag ben ik terug gegaan naar de winkel en de mevrouw die het gaatje geschoten heeft zei na een minuut of vijf gekeken te hebben dat de gaatjes toch echt goed zaten maar dat mijn ene oor groter was, dat de oorbellen die ik in de eerste gaatjes had aan de linkerkant wat meer uitgezakt was enz. Ook een andere collega die aanwezig was beaamde het verhaal. Er werd wel aangeboden het gaatje opnieuw te schieten maar ik was dusdanig aan het twijfelen gebracht dat ik zo weer naar huis gegaan ben. Inmiddels ben ik, na beraad bij een andere juwelier die ook hetzelfde systeem gebruikt ervan overtuigd dat de gaatjes dus echt op verschillend zijn geschoten. Ook heb ik er geen goed gevoel over om weer naar Barneveld te gaan. Kan hier nog iets aan gedaan worden?

  6. Rapportcijfer: 2

    Eind juni vriendschapsringen bij Lucardi in Tiel besteld. De order werd per mail geannuleerd omdat ze niet op voorraad waren. Er zelf achteraan gebeld bij het hoofdkantoor. Eind juli zonden ze op voorraad komen. Op 24 juli naar de winked gegaan en de ringen waren in de winkel. Op 25 juli konden wij ze ophalen. De dame die ons hielp kon ze niet vinden. Haar collega die ons een dag eerder geholpen had stond achter haar. Ze weigerde deze dame om hulp te vragen ondanks ons aandringen. Uiteindelijk deed ze dat wel. De “vriendelijkheid” straalde van de dames af. De ringen werden niet eens ingepakt maar in een plastic zakje meegegeven. Al met al zwaar teleurgesteld.

  7. Rapportcijfer: 10

    Leuke prijzen voor sieraden, andere juweliers vind ik echt veel te duur. De winkel ziet er misschien wat minder luxe uit, maar de sieraden zijn echt goed!!