Over Mediamarkt
Media Markt Nederland maakt deel uit van de METRO Group. Dit is een wereldwijd opererende organisatie en een van de grootste retailers ter wereld. Media Markt is door vier Duitse ondernemers opgericht in 1979. Toen werd in Duitsland de eerste Media Markt geopend met een voor die tijd revolutionaire formule. Het was namelijk een adres waar de klant alles op het gebied van elektronica onder één dak kon vinden. Bovendien kon men voor het eerst een product aanraken, uitproberen, zelf van een pallet halen en direct afrekenen bij de kassa. In tien jaar tijd groeide Media Markt dan ook uit tot een waar begrip in Duitsland. Vandaag de dag zijn er meer dan vijfhonderd Media Markt-winkels verspreid over zeven landen in Europa.
Mediamarkt wil dat de klant nooit teveel betaalt. Bij Media Markt weet u altijd waar u aan toe bent. Zij hanteren een formule die steunt op vijf pijlers: prijs, beleving, advies, assortiment en gemak. Bij de Mediamarkt profiteert u altijd van eerlijke prijzen en scherpe aanbiedingen. Om te controleren of de producten nog wel echt goedkoop zijn gebruikt Mediamarkt een bijzondere methode. Elke dag vergelijken zij de prijzen met de 25 grootste concurrenten. Mochten zij goedkoper zijn, dan past Mediamarkt waar nodig de prijzen direct aan alle winkels en in de webshop. Dat gaat automatisch dankzij gloednieuwe digitale prijskaartjes. Zo betaalt u nooit te veel.
Veelgestelde vragen
Via de veelgestelde vragen op de website van de klantenservice van de Mediamarkt kunt u uw bestelstatus eenvoudig opvragen of een andere vraag stellen. U geeft aan of het gaat om een bestelling in de webshop of in een Media Markt-winkel. U vult al uw gegevens en klikt op volgende. U kiest de juiste productgroep, vult het bestelnummer in en stelt uw vraag. Met uw informatie zoekt Mediamarkt in het systeem de status van uw bestelling op en informeren zij u daarover. U kunt op uw aankoopbon of garantiebewijs zien of u nog garantie heeft op een product en eventueel uw garantie claimen. Bent u uw aankoopbon of garantiebewijs kwijtgeraakt? Dan kunt u deze eenvoudig opvragen via de website. Heeft u een product bij Mediamarkt ingeleverd voor een reparatie en bent u benieuwd of er al nieuws is over uw reparatie? Dan kunt u de reparatiestatus eenvoudig opvragen via de website. Gemiddeld kan de Mediamarkt een product binnen 3 weken repareren. Deze gemiddelde reparatietijd kan per technische dienst / merk verschillen
Social Media
Indien u op de algemene pagina van de klantenservice van Mediamarkt uw antwoord niet kunt vinden, kunt u ook via social media contact met hen opnemen. Zo kunt u uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de medewerkers stellen via Facebook. Ook op Twitter kunt u de klantenservice van de Mediamarkt vinden: u kunt de winkelketen bereiken via @mediamarkt. Als de medewerkers zo druk zijn dat ze ook hier geen antwoord op uw vragen kunnen geven, kunt u Mediamarkt ook nog via Instagram benaderen.
Telefonisch contact
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van de Mediamarkt. De klantenservice is op werkdagen tussen 09:00 en 21:00 of op zaterdag tussen 10:00 en 18:00 bereikbaar via het telefoonnummer 0800 – 0366.
Overige opties
U kunt ook contact opnemen met Media Markt door het contactformulier in te vullen Deze kunt u vinden op de contactpagina. Verder kunt u natuurlijk ook altijd terecht bij een mediamarkt filiaal bij u in de buurt. Daar kan het personeel van de Mediamarkt u persoonlijk adviseren en uw vragen beantwoorden. Tenslotte kunt u u ook inschrijven voor de nieuwsbrief van de Mediamarkt. Zo blijft u op de hoogte van de verschillende Mega Deals.
Laat ons je ervaring met de MediaMarkt klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.