Yves Rocher

Yves Rocher is een Frans cosmeticamerk, opgericht door Yves Rocher. Vanaf de jaren ’50 is hij al bezig met het verspreiden van schoonheidsproducten. Hij richtte zich vooral op het creëren van een nieuwe vorm van schoonheid. Door middel van plantaardige ingrediënten probeert Yves Rocher dit te bereiken. De overtuiging die heerst bij het cosmeticamerk is dat iedere vrouw, waar dan ook op de wereld, recht heeft op schoonheid. Om die reden streeft Yves Rocher naar een hoge kwaliteit van hun producten, maar ook naar een betaalbare prijs. Iedere vrouw moet het zich kunnen veroorloven. De prijs wordt zo laag gehouden doordat Yves Rocher fungeert als teler, producent en distributeur. Er zijn dus geen tussenpersonen in het proces te vinden. Jaarlijks kiezen meer dan 30 miljoen vrouwen uit 88 verschillende landen voor Yves Rocher om hun schoonheid naar een hoger niveau te tillen door het gebruik van natuurlijke producten. Voor meer informatie over de natuurlijke producten kunt u contact opnemen met de Yves Rocher klantenservice.

Yves Rocher Foundation

De Yves Rocher Foundation is opgericht in 1991 door de zoon van Yves Rocher, Jacques Rocher. De organisatie houdt zich zeer bezig met het milieu. Natuurbehoud, verbondenheid en milieueducatie is zeer belangrijk en dus ondersteunt de organisatie meer dan 50 landen bij het oprichten van zowel lokale, als mondiale activiteiten op dit gebied. In al deze landen wordt ook een prijs uitgereikt aan vrouwen die veel voor het plantenrijk hebben gedaan om het te beschermen. Ook zet de organisatie zich in om nieuwe bomen te planten, om op die manier het milieu te bevorderen. Ze werken sinds 2007 dan ook samen met de campagne ‘Plant for the Planet’, een initiatief van UNEP, die als doel heeft om een miljard bomen te planten. Inmiddels zijn ze al goed op weg en zijn er al miljoenen bomen gepland. De verschillende projecten van de Yves Rocher Foundation zijn over de hele wereld te vinden. Boven alles probeert de organisatie vooral ook om mensen mee te laten doen en te laten helpen. Sinds 2001 staat de organisatie onder de bescherming van het institut de France. Als u meer wilt weten over de organisatie, kunt u bellen naar de klantenservice van Yves Rocher

Klantenservice

De Yves Rocher klantenservice is zeer uitgebreid. Niet alleen kunt u hier terecht als u de klantendienst wilt bereiken, maar u kunt ook contact opnemen als u schoonheidsadvies wilt hebben. Ook voor meer informatie over de betrokkenheid van Yves Rocher bij de natuur of informatie over sollicitaties kunt u contact opnemen met de klantenservice. Voor de klantendienst kunt u bellen naar het telefoonnummer van Yves Rocher 035-609 11 22. U kunt ook op de website van Yves Rocher een formulier invullen, waarin u ook een bericht aan Yves Rocher kunt achterlaten. Hier kunt u bijvoorbeeld vragen stellen over de status van uw bestelling, uw bestelling wijzigen, schoonheidsadvies vragen of klachten of opmerkingen achterlaten. Yves Rocher stuurt u dan een antwoord via de e-mail.

Openingstijden Yves Rocher klantenservice

Nu bereikbaar.

Maandag
08:00 -21:00
Dinsdag
08:00 -21:00
Woensdag
08:00 -21:00
Donderdag
08:00 -21:00
Vrijdag
08:00 -21:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten
Yves Rocher

Telefoonnummer Yves Rocher klantenservice

Telefoonnummer
035 - 609 11 22
Belkosten
lokaal tarief

Adres Yves Rocher klantenservice

Nieuwegracht 4-04
Soest

E-mailadres Yves Rocher klantenservice

E-mailadres

Yves Rocher opzeggen

Yves Rocher direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/yves rocher.

Yves Rocher ervaringen

6 ervaringen.

6 gedachten over “Yves Rocher”

  1. Een afspraak werd geannuleerd door Yves Rocher omdat er nog geen schoonheidsspecialiste aanwezig was.Waarom maakt men een afspraak terwijl het niet kan?De volgende keer beweerde men dat ik te laat was.Ik had een afspraak om 12h30.Weer een dag verlof gespendeerd.De volgende klant had pas een afspraak om 14h.Maar hun middagpauze kwam in het gedrang.Evy vond het nodig de politie erbij te halen.Dus midden in de stad moet ik plaatsnemen in een politieauto.Na mijn verhaal gedaan te hebben heb ik geen pv gekregen omdat ik niks onwettig gedaan had.De volgende week weigerde ze haar excuses uit te spreken zij vond dat ze geen fout had begaan.Ik heb op 5 november 2022 een klacht gedaan maar nog steeds geen antwoord gekregen.Ik had nog voor corona een bestelling geplaats van 120 pakjes terwaarde van 15 euro per stuk.Klantenservice is ver te zoeken en de verantwoordelijke van de winkel was er van op de hoogte.

  2. ik heb op 13 november 2022 een bestelling verzonden per brief en tot op heden nog niets ontvangen.

    ik heb op 13 november een bestelling per briefpost verstuurd en tot op heden nog niets ontvangen.
    daarna een email gestuurd waar het bleef, zelfs geen antwoord gekregen op deze email.
    mijn vraag hebben jullie het zo druk of is het zoek geraakt?
    graag per omgaande bericht

  3. Ik hoop op verbetering ik ben al jaren klant zou 't jammer vinden om er mee te stoppen

    Ipk heb meer dan 45 minuten moeten wachten eer mijn bestelling werd opgenomen
    Dit vin ik niet kunnen
    Zeg dan op zijn minst er zijn nog 20 wachtenden voor u dan kan je zelf beslissen of je wil wachten of niet

  4. ik vind het niet normaal dat je zolang moet wachten tot er iemand aan de lijn krijgt als we jullie bellen want ik heb een bestelling gedaan maar ik kan er nie tegen en wil graag iets anders bestellen maar ik weet waar ik terug moet sturen

  5. ik zou graag mijn adreswijziging doorgeven:
    Nummer op kaart : 432 300 099 871

    oud adres
    MIa Lietaert
    Eikenstraat 38
    8530 Harelbeke

    Nieuw adres
    Mia Lietaert
    Ballingenweg 30 /302
    8530 Harelbeke

    Alvast bedankt

  6. Geachte
    Vandaag 2de Herinnering ontvangen, een deftige firma stuurt EERST een eerste herinnering de kost van 5 EURO is er mij teveel aan. Je hoeft geen folders meer te sturen aan zo een firma koop ik niet meer

Plaats een reactie