Over Zanussi
In 1916 begon de jonge, ondernemende Antonio Zanussi in het noordoosten van Italië met het maken van ovens. Al snel ontwikkelde hij een hele reeks innovatieve producten. In de jaren ’50 groeide het bedrijf onder leiding van Antonio’s zoon uit tot 300 werknemers en stonden hun innovatieve gasovens in heel Europa bekend om hun compactheid, prestaties en gebruiksgemak. In de jaren ’80 werd Zanussi onderdeel van Electrolux AB Stockholm, waardoor het apparaten van Italiaans design en kwaliteit kon blijven maken. U kunt er dus op vertrouwen dat Zanussi uw dagelijkse klusjes zo eenvoudig mogelijk maakt zodat u snel weer van het leven kunt genieten. Daarnaast kunt u er dus ook op vertrouwen dat de Zanussi klantenservice u helpt.
Veelgestelde vragen
Voor vragen over het bedrijf omtrent de werking van de drogers, wasautomaten of ovens kunt u terecht op de veelgestelde vragen pagina van de website. Zo kunt u hier vragen vinden over wat u kunt doen als uw droger niet start of de wasautomaat niet frunctioneert en u niets op het display kunt zijn. Ook vragen over drogers die niet reageren op de knoppen of drogers met kortsluiting komen hier aan bod. Tenslotte vindt u in de top vijf nog vragen over de condens die eventueel tussen het glas in de deur van uw oven zit en wat u hieraan kunt doen. Kunt u uw antwoorden hier niet vinden, dan kunt u contact opnemen met de Zanussi klantenservice.
Social Media
Indien u bij de veelgestelde vragen uw antwoord niet kon vinden, kunt u ook via social media contact opnemen met de Zanussi klantenservice. Zo kunt u uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de medewerkers stellen op de Zanussi Facebook. Deze manier van de Saturn klantenservice is niet alleen op Facebook te gebruiken, maar ook op Twitter: u kunt Zanussi bereiken via @Zanussi_NL. Als de medewerkers van de Zanussi klantenservice zo druk zijn dat ze ook hier geen antwoord op uw vragen kunnen geven, kunt u het ook via de telefoon of op LinkedIN of YouTube proberen.
Telefonisch contact
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Zanussi klantenservice. Hiervoor belt u tijdens kantooruren naar het nummer 0712 468 468 voor al uw vragen.
Overige opties
Verder is het ook nog mogelijk om contact op te nemen met de Zabyssu klantenservice via email. Dit doet u door een mailtje te sturen via het contactformulier. Ook kunt u een brief sturen naar het postadres van Zanussi voor klachten of tips. Dit doet u door een brief te sturen naar Zanussi Electrolux Home Products (Nederland) BV, Vennootsweg 1, 2404 CG, Alphen aan den Rijn.
Zeer matige klantenservice.
Chatbot niet toereikend, erg lange wachttijden aan de telefoon.
Eerste keer niet adequaat geholpen door iemand die niet wist hoe de gang van zaken was. Tweede keer bellen weer ontzettend lang wachten en uiteindelijk een afspraak kunnen maken.
Ik zou een mail krijgen met daarin de verwachtte reparatietijd, deze kwam helaas niet en moest ik andermaal contact zoeken.
Goede middag.
Is vanmiddag een monteur geweest voor mijn Zanussi hete lucht oven magnetron
Hij heeft vastgesteld dat mijn verwarming rooster kapot was.
Is gemaakt niets mis mee .betaald 219 euro.
Moet mij toch iets van mijn hart mijn oven ?magnetron is 5 jaar en 2mnd heb al 2x een glasplaat vervangen in die tijd . ik doe de deur altijd open zetten na gebruik ik denk nu dat het weer een vocht probleem was .want het rooster was ook roestig .dat mag toch niet na zo n korte tijd .ik heb nog 4 apparaten van Zanussi .ik ben hier niet blij mee .dat ze zo vlug kapot gaan . hopen op antwoord