Over Gemeente Baarn
Gemeente Baarn ligt in het midden van Nederland in provincie Utrecht. In totaal telt de gemeente Baarn bijna 25,000 inwoners en tot voor kort was het zelfs de huisvesting van de Koninklijke familie. Het bekende en prachtige paleis Soestdijk werd namelijk van 1948 tot 1980 bewoond door koningin Juliana en haar familie. Ook ging Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander in Baarn naar school. Naast het paleis barst gemeente Baarn van de andere bezienswaardigheden. Zo is er het imposante Kasteel Groeneveld, het historische dorp Lage Vuursche, de Pauluskerk en is er altijd wel wat te beleven op het centrale dorpsplein; de Brink. Om haar inwoners zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn heeft de gemeente Baarn haar klantenservice tot in de puntjes verzorgd. Lees hieronder meer over de verschillende mogelijkheden tot contact met gemeente Baarn.
Klantenservice Gemeente Baarn
Mocht u meer willen weten over gebeurtenissen in uw gemeente, een afspraak willen maken, een gemeentemedewerker spreken of een verzoek indienen. Neemt u dan contact op met de de gemeente Baarn klantenservice. Dit kan op verschillende manieren.
Voor direct contact en een snelle afhandeling kunt u het beste bellen naar de algemene front office van gemeente Baarn op 035 548 1611. Hier kunt u vervolgens vragen naar het loket of de afdeling waar u heen verwezen wilt worden. De openingstijden verschillen per loket, maar de algemene openingstijden van het gemeentehuis zijn van maandag t/m donderdag tussen 08:00 en 17:00. Op vrijdagen kunt u het gemeentehuis tussen 08:00 en 16:00 bereiken.
Voordat u belt kunt u ook online alvast een kijkje nemen. Op de website www.baarn.nl kunt u al veel informatie verkrijgen. Zo kunt u de contactgegevens van alle verschillende loketten hier vinden, het laatste nieuws van gemeente Baarn lezen en de besluitenlijst van het college B&W raadplegen. Ook vindt u op de websites verschillende webformulieren om klachten in te dienen. Hiervoor hebt u uw DidiD nodig, houdt deze dus bij de hand.
Als u er toch niet helemaal uitkomt kunt u altijd een mail sturen naar gemeente@baarn.nl. De gemeente Baarn klantenservice komt dan zo snel mogelijk bij u terug.
Digitaal Loket
Ook is er de mogelijkheid om van het digitaal loket gebruik te maken. Dit onderdeel van de klantenservice van gemeente Baarn bestaat uit verschillende opties. Bij het digitaal loket kunt u online snel en gemakkelijk zelf zaken regelen. Zo kunt u een paspoort aanvragen of een melding van verhuizing doorgeven. Hiernaast kunt u ook een uittreksel van uw persoonsgegevens of een afschrift van de Burgerlijke stand aanvragen.
Mocht u een klacht hebben of een melding willen doorgeven aan de gemeente Baarn, dan is het digitaal loket dan ook de beste plek om dat te doen.
Ik wil graag een storing van de straatverlichting doorgeven.Maar kan het storingsportaal niet vinden.