Over Kiala
Kiala is een Europees netwerk van afhaalpunten dat steeds meer groeit. De diensten die Kiala aanbiedt zijn het leveren en terugsturen van pakketten in leveringspunten, als alternatief voor thuislevering. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een innovatief technologisch platform, dat alle stappen van het leveringsproces automatiseert. Kiala heeft 2400 afhaalpunten in de Benelux en in totaal heeft Kiala 7200 Kiala Punten en 977 Kiala Click & Collect punten verdeeld over Europa, om precies te zijn Frankrijk, België, Luxemburg, Nederland en Spanje. Kiala maakt sinds 2012 deel uit van de UPS-groep. Er zijn daardoor meer dan 11700 afhaalpunten in Europa. Het streven van Kiala is om in 2014 dit aantal te hebben uitgebreid naar 13000 Europese afhaalpunten. Het voordeel van Kiala is dat u zich niet langer zorgen hoeft te maken over het tijdstip van leveren van uw bestelling. U hoeft dus niet langer de tijdstippen dat u thuisbent aan te passen aan de levering, omdat u zelf wanneer en waar u wilt uw pakketje af kan halen bij een Kiala Punt. Kiala hecht veel waarde aan de klanttevredenheid. Bij een studie die Kiala in juli 2011 uitvoerde onder 780 Kiala-consumenten, behaalde Kiala een klanttevredenheid van 93,2 procent. Hieronder wordt de Kiala klantenservice besproken en hoe u in contact kan komen met Kiala.
Kiala klantenservice
Kiala scoort zoals gezegd hoog op klanttevredenheid. De Kiala klantenservice is dan ook een belangrijk onderdeel. Op de website van Kiala is dan ook een aparte rubriek met betrekking tot de klantenservice. Deze Kiala klantenservice op de website heeft als doel uw zoekaanvragen te vergemakkelijken en uw vragen door te sturen naar de juiste afdeling. Als u bij de Kiala klantenservice rubriek komt, krijgt u de optie om te kiezen voor: ik ben particulier, kiala-netwerk, webwinkels of pers. Als klant zal het veelal het geval zijn dat u particulier bent. Op het moment dat u daarop klikt komt u op een nieuwe pagina, waarbij u moet aangeven waar u een vraag over heeft. Hierbij kunt u kiezen uit een aantal opties. Zodoende tracht de Kiala klantenservice ervoor te zorgen dat het zoeken makkelijker verloopt. Als u een bepaald thema aanklikt waar uw vraag over gaat, komt u op een pagina met veelgestelde vragen met betrekking tot dat thema. Mocht u geen antwoord hebben kunnen vinden op de online Kiala klantenservice, dan is er altijd nog de mogelijkheid om contact op te nemen met Kiala.
Contact met Kiala
Als u na de online Kiala klantenservice nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u zoals gezegd contact opnemen. Dit kunt u online doen met het contactformulier. Hiervoor heeft u de naam van de webwinkel waar u uw product heeft besteld en uw klantnummer nodig. Vervolgens kunnen de medewerkers van Kiala contact met u opnemen.
Laat ons je ervaring met de Kiala klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.