Over Delta Lloyd
Delta Lloyd is een verzekeringsmaatschappij die deel uit maakt van de financiële dienstverlener de Delta Lloyd Groep en is actief in Nederland, Duitsland en België. De voorloper van de Delta Lloyd Groep was de Hollandsche Sociëteit van Levensverzekeringen en was opgericht in 1807. Delta Lloyd is gevestigd in Amsterdam, Arnhem en Den Haag en heeft OHRA Levensverzekeringen als handelsnaam van Delta Lloyd Levensverzekeringen N.V. Delta Lloyd is er zowel voor particulieren als voor de zakelijke markt. De relatie met de klanten is dan ook zeer belangrijk voor het bedrijf.
Contactformulier
Deze relatie wordt goed onderhouden door middel van de Delta Lloyd klantenservice. Heeft u een vraag of verzoek aan Delta Lloyd? Dan kunt u gebruik maken van hun online contactformulier. Op het formulier is het gewenst dat u uw gegevens invult en uw vraag in een van de categorieën plaatst. U heeft de keuze uit particuliere schadeverzekeringen, zakelijke schadeverzekeringen, pensioen of levensverzekeringen, bank, zorgverzekeringen, inkomensverzekeringen of overig. Vervolgens kunt u, na het kiezen van de juiste categorie, uw vraag stellen. Delta Lloyd zal minimaal binnen een dag en maximaal binnen tien dagen een antwoord geven op uw verzoek.
Alarmnummers
Gaat dit u te langzaam? Het is natuurlijk ook mogelijk om iemand van de Delta Lloyd klantenservice persoonlijk te spreken. Hiervoor zijn verschillende telefoonnummers te gebruiken. Voor een spoedgeval kunt u naar een van de alarmnummers bellen. Deze staan vermeld op de website onder verschillende tabbladen. Alle alarmnummers zijn 24 uur per dag bereikbaar.
Delta Lloyd klantenservice
Voor de algemene Delta Lloyd klantenservice kunt u bellen naar 020 594 91 11 en zal u contact maken met het keuzemenu. Dit nummer is bereikbaar op werkdagen tussen 08.30 en 17.30 uur. U belt tegen het lokale tarief. Als u met een mobiele telefoon belt, komen daar nog extra kosten bovenop. De maximale wachttijd tijdens kantooruren bedraagt vijf minuten. Een medewerker van Delta Lloyd zal u zo snel mogelijk te woord komen te staan. Als de wachttijd langer dan vijf minute bedraagt, krijgt u de mogelijkheid om uw naam en telefoonnummer in te spreken zodat Delta Lloyd u rond een tijdstip dat u uitkomt terug kan bellen. In alle gesprekken streeft de Delta Lloyd klantenservice ernaar om uw vragen direct te beantwoorden. In het geval dat dit niet lukt, zal u doorverbonden worden naar een afdeling die dit wel kan.
Overige contactmogelijkheden
Naast telefoneren kunt u ook een brief sturen naar een van de kantoren. Het algemene kantoor van de Delta Lloyd klantenservice ligt te Spaklerweg 4, 1096 BA Amsterdam. Het postbus adres is Postbus 1000, 1000 BA Amsterdam. Daarnaast kunt u via de website ook contact opnemen met een adviseur die u onafhankelijke en deskundige informatie kan verstrekken. Als laatste is Delta Lloyd ook te vinden op Twitter via @deltalloyd.
Laat ons je ervaring met de Delta Lloyd klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.