Over Nationale Nederlanden
Nationale Nederlanden is het bekendste verzekeringsmerk van Nederland. Het bedrijf ontstond in 1963 uit een fusie tussen De Nederlanden van 1845 en de Nationale Levensverzekering-Bank. In 1984 werd RVS overgenomen en in 2012 gingen RVS en Nationale-Nederlanden samen verder onder Nationale Nederlanden. Nationale Nederlanden behoort vandaag de dag met ruim 5 miljoen klanten tot de grootste en meeste toonaangevende dienstverlener van Nederland. Nationale Nederlanden biedt een compleet assortiment aan producten: verzekeringen, pensioenen, bank sparen, sparen, hypotheken, beleggingen en leningen. Met ruim 170 jaar ervaring in verzekeringen heeft Nationale Nederlanden een deskundigheid opgebouwd waarmee het bedrijf klanten verder helpt in het leven, wat er ook gebeurt. Deze deskundigheid ziet u niet alleen terug in het complete assortiment aan producten, maar ook in de diensten van de klantenservice van Nationale Nederlanden. De klantenservice wil u namelijk graag van dienst zijn. Zo zijn bijvoorbeeld fondsen en actuele koersen op de pagina van de Nationale Nederlanden klantenservice vermeld. Bij een vraag of meer informatie over producten of diensten kunt u op verschillende manieren contact opnemen met de klantenservice.
Telefonisch Contact
Wilt u telefonisch contact? Dan kan dat via de telefoonnummers die vermeld staan op de contact pagina. Voor een aantal telefoonnummers maakt de klantenservice van Nationale Nederlanden gebruik van een keuzemenu om u beter van dienst te zijn. Na een keuze in het hoofdmenu, kan u gevraagd worden om een vervolgkeuze te maken. Nationale Nederlanden streeft er naar om u altijd binnen 5 minuten te helpen.
Particuliere klanten
Bent u een particuliere klant? U kunt voor schadeverzekeringen het Nationale Nederlanden klantenservice nummer 088-6634000 kiezen. Voor levensverzekeringen van Nationale Nederlanden kiest u 088-6630000, voor levensverzekeringen van RVS 0318-662054 en voor levensverzekeringen van ING 088-6630660. In het geval van pensioen via een werkgever kunt u bellen met 088-6636000. Bij sparen en beleggen zijn er meerdere keuze mogelijkheden. Bij inlogvragen ten aanzien van sparen en beleggen belt u met telefoonnummer 070-5130746. Bij sparen, spaarloon en bedrijfssparen, beleggen en lenen 088-6630663. Bij banksparen belt u 088-6636633. Verder kan voor levensloop gebeld worden met het telefoonnummer 010-5130734.
Zakelijke klanten
Bent u een zakelijke klant? Dan belt u telefoonnummer 070-5133333 in geval van schadeverzekeringen (keuze 2) en pensioenregelingen (keuze 1). Voor levensverzekering, lijfrente, overlijdensrisicoverzekering en beleggingsverzekering belt u het nummer 088-6630000. Bij arbeidsongeschiktheid zijn er twee verschillende mogelijkheden: voor inkomensverzekering van uw werknemers belt u 070-5130365 en voor uzelf als ondernemer 070-5130686. Voor verzuim en arbeidsongeschiktheidsmeldingen van uw werknemers belt u 070-5130616 en van uzelf als ondernemer 070-5130706. Verder is er nog een afzonderlijk nummer voor corporate clients: 088-6637500. Er zijn ook enkele algemene telefoonnummers. U kunt schade melden bij het telefoonnummer 088-6633111, overlijden melden bij 088-6630233 en algemene vragen stellen via 070-5130303. Als laatste biedt de Nationale Nederlanden klantenservice u een nummer om storingen door te geven via 070-5130746.
Overig contact
De Nationale Nederlanden klantenservice is van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar. De openingstijden zijn per afzonderlijk product op de website vermeld. Het is ook mogelijk per e-mail een vraag te stellen aan de klantenservice van Nationale Nederlanden. Dit kan via een invulformulier op de website. Persoonlijke informatie kunt u opvragen door met uw gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen op mijn.nn. Tenslotte heeft Nationale Nederlanden ook een postadres: Nationale Nederlanden, Postbus 93604, 2509 AV Den Haag.
De Nationale Nederlanden klantenservice spreken via de online chat
Heeft u een vraag aan Nationale Nederlanden die niet beantwoord wordt op de website, dan kunt u naast bellen met het Nationale Nederlanden telefoonnummer ook spreken met de virtuele assistent op de website van de verzekeraar. De digitale assistent staat voor u klaar om uw kwestie op te lossen. Is het probleem echter te ingewikkeld, dan wordt u direct doorverbonden met de Nationale Nederlanden klantenservice. Aan het einde van het contact met Nationale Nederlanden kunt u meteen feedback geven over de ondersteuning die geleverd werd.
Contact met Nationale Nederlanden via de sociale media
Net als diverse andere bedrijven is Nationale Nederlanden actief op de sociale media. Zo vindt u de verzekeraar op Twitter onder het account @Nationale-Nederlanden, en beantwoordt de Nationale Nederlanden klantenservice uw vragen op Facebook messenger onder het account @NationaleNederlanden. Doorgaans probeert het webcare team uw vragen zo spoedig mogelijk te behandelen. Daarnaast vindt u op de sociale media actuele trends en informatie over de verzekeringen van Nationale Nederlanden.
KlantenserviceSpot voor eenvoudig contact met Nationale Nederlanden
Voor KlantenserviceSpot.nl staat het snel en gemakkelijk verbinding maken tussen klanten en bedrijven centraal. Daarom beschikken wij over een brede verzamelportal met telefoonnummers en adressen van bedrijven uit zowel binnen- als buitenland. Naast contact met Nationale Nederlanden vindt u talrijke andere organisaties binnen onze database. Neem bijvoorbeeld contact op met Basic Fit om uw sport abonnement te wijzigen, vraag bij de PostNL klantenservice na of uw pakket geleverd wordt of ontvang informatie over de verschillende producten van de spoorwegen bij de NS klantenservice. Kunt u niet wachten om uw vragen te laten beantwoorden? Creëer dan direct een nieuwe zoekopdracht op onze website en vind binnen een paar klikken de juiste contactgegevens.
ik ben ja bejaard, en neen ik kan niet inloggen
hoe kom ik aan mijn jaaroverzicht 2021 ???
Waardeloos krijg iedere keer mijn Email terug als onbestelbaar