Independer

 klantenservice

Over Independer

Independer staat bekend als een organisatie die verzekeringen met elkaar vergelijkt. De organisatie is in 1999 opgericht en heeft ten doel de financiële sector transparant en eerlijk te maken. Vanuit dat oogpunt worden verschillende diensten en producten vergelijken en worden er misstanden aan het licht gebracht. De diensten en producten kunnen worden vergeleken door middel van een top-3 voor elke klant. De top-3 beste prijs-kwaliteit kan bij Independer worden aangevraagd. Na de aanvraag wordt er gekeken welke verzekering het beste past bij de wensen van iedere klant. Ook worden de goedkoopste producten getoond.
Het bij elkaar brengen van consumenten en verzekeraars is een doel van Independer. Daarvoor onderhandelt Independer met de verzekeraars over prijzen en voorwaarden. Ook schades en wijzigingen worden doorgevoerd door Independer. Daarnaast kan Independer elk jaar controleren of er geen betere verzekering aansluit bij elke persoonlijke situatie. Er zijn ongeveer 1 miljoen klanten, die Independer helpt. Bij Independer werken ongeveer 200 personen. Ruud Martens is algemeen directeur van Independer.
Achmea is sinds 2011 de grootaandeelhouder van Achmea. Deze verzekeringsorganisatie mocht alleen aandeelhouder worden van Independer, indien zij zich niet zou inlaten met de interne zaken van Independer. Hierdoor kan Independer transparant en onpartijdig werkzaamheden uitvoeren en advies geven. Er is een Raad van Toezicht ingesteld om deze objectiviteit te controleren. De onafhankelijkheid is tevens vastgelegd in een statuut. Vanwege het feit dat de onafhankelijkheid zo belangrijk is bij Independer, wordt Achmea vaak kritischer bekeken dan de andere verzekeraars. De samenwerking is gewenst, vanwege het ontwikkelen van nieuwe diensten. Voorheen werkte Independer alleen samen met NPM.

Contact

De klantenservice van Independer is te bereiken op het telefoonnummer 035-6265544. Het nummer is te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 16.00 uur. De medewerkers van Independer hebben een interne opleiding gehad en kunnen u daarom goed van dienst zijn.
Op de website is een overzicht te vinden van veel gestelde vragen. Er zijn speciale categorieën waarbinnen de vragen zijn onderverdeeld, zoals autoverzekering, zorgverzekering, hypotheek, overlijdensrisicoverzekering, uitvaartverzekering, Beste-in-1 pakket, geld lenen, spaarrekening, rechtsbijstandverzekering, woonhuisverzekering, reisverzekering en energie.
Ook is het mogelijk uw vraag per e-mail te stellen. Daarvoor moet een online contactformulier worden ingevuld. Naast uw vraag moet u tevens enkele gegevens overleggen, zoals uw voorletters, achternaam, geslacht, e-mailadres, telefoonnummer, postcode en het onderwerp. Independer streeft er vervolgens naar binnen 2 dagen contact met u op te nemen.
Het hoofdkantoor is gevestigd aan de Snelliuslaan 10, 1222 TE in Hilversum. Er kan per post contact worden opgenomen met de klantenservice door uw brief te sturen naar Independer, Postbus 1631, 1200 BP Hilversum.
Ook kan er via sociale media contact worden opgenomen met Independer. Independer is actief op Twitter, Facebook, Google plus en Youtube. Ook is er een speciaal Independer Forum ontwikkeld, waar tevens vragen kunnen worden gesteld. Het forum geeft tevens ruimte voor discussie.
Een klacht indienen over de dienstverlening van Independer is mogelijk. Er is een online klachtformulier dat dan ingevuld moet worden. De klacht wordt direct toegewezen aan een werknemer van Independer, die de klacht verder afhandelt. Binnen twee werkdagen wordt contact opgenomen. Mocht de klacht niet of niet wenselijk worden opgelost, is het mogelijk om daarna een klacht in te vullen bij het Klachteninstituut Financiele Dienstverlening (Kifid).

Contact met Independer

Openingstijden Independer klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
8:30 -21:00
Dinsdag
8:30 -21:00
Woensdag
8:30 -21:00
Donderdag
8:30 -21:00
Vrijdag
8:30 -21:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Independer klantenservice

Contact met IndependerNummer
Algemeen035-6265544

Overige contactmogelijkheden Independer klantenservice

Independer opzeggen

Independer direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/independer.

Independer ervaringen

3 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Independer? Laat ons je ervaring met Independer weten!
Beoordeel Independer

Adres Independer klantenservice

Snelliuslaan 10
Hilversum
Rapportcijfer Independer klantenservice: 5.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Independer klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Independer klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Independer Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Independer klantenservice?

3 reviews over “Independer”

  1. Rapportcijfer: 4

    De klanten service van Independer is telefonisch niet bereikbaar. Heb om half vier gebeld voor een nieuwe auto verzekering en heb 15 minuten in de wacht gestaan terwijl er gezegd werd dat het maximaal 4 minuten kon duren. De datum is negen januari. Mijn naam is pph ploeg en Ik woon in nieuwe Pekela. Ik ben wel teleurgesteld in Independer.

  2. Rapportcijfer: 2

    Wegens corona reis geannuleerd, zit al dik drie maanden op de afwikkeling te wachten,.ik word van kasje naar muurtje gestuurd,het is zo druk bla bla.wij zijn twee zeventiger,wilde met kerst vakantie van ons verzekering geld.
    MAAR HELAAS INDEPENDER WIJ ZITTEN THUIS.bedankt zo ver.13 november word het 4maanden hoe lang nog?..