Over InShared
InShared is een handelsnaam van Achmea Schadeverzekeringen N.V. en maakt deel uit van de Achmea Groep. InShared is begin 2010 opgericht. Een van de oprichters van InShared, Felix Tenniglo, werkt al ruim 20 jaar voor Achmea en was jarenlang verantwoordelijk voor Centraal Beheer Achmea en FBTO. Hij vond dat het anders kon in de verzekeringswereld en dat klopte. InShared onderscheidt zich van andere verzekeraars door een jaarbeloning uit te keren als er minder schade wordt geclaimd dan klanten daadwerkelijk hebben gemaakt. Daarbij vindt het bedrijf het belangrijk om op een verantwoorde manier te ondernemen en is het altijd op zoek naar wat beter kan. Dit doen ze via de reviews op de website door de mening van de klanten. Hierdoor is ook de InShared klantenservice zo sterk.
Veelgestelde vragen
Voordat u contact opneemt met de InShared klantenservice, kunt u eerst even de veelgestelde vragen bekijken. Onder dit kopje kunt u vragen vinden over de verzekering in geval van stormschade, maar ook over het betalen van poliskosten bij het afsluiten van een verzekering of wat de Achmea-regeling precies inhoudt. Ook worden de vragen over de Groene Kaart in deze rubriek beantwoord; hoe is uw account precies beveiligd en hoe krijgt u toegang tot uw account? Heeft u een eigen risico, en hoe hoog is deze? Al uw vragen krijgen hier aan antwoord.
Telefonisch contact
Als u uw vraag hier niet tussen ziet staan, kunt u natuurlijk de InShared klantenservice bereiken door te bellen met het telefoonnummer. Bij nood in geval van schade is de klantenservice 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar op +310713641762.
Heeft u schade opgelopen maar is er geen geval van nood, dan kunt u het online schademelden en afhandelen formulier invullen. De voordelen zijn dat u niemand hoeft te bellen en het geld binnen vijf werkdagen op uw rekening staat, het voor het schadeteam duidelijk is welke informatie er eventueel mist en het 100% eerlijk gaat. In het geval dat u slechts een vraag heeft kunt u een e-mail sturen via het contactformulier. In dat geval zal InShared maximaal binnen twee werkdagen reageren, maar het bedrijf streeft er naar dat sneller te kunnen doen. Daarnaast kunt u ook chatten met een van de medewerkers.
Social Media
Als u liever via het internet werkt, kunt u tenslotte de InShared klantenservice ook op social media vinden. Zo kunt u uw vraag op Facebook.com/InShared stellen. Ook kunt u mee Twitteren met het Webcare team via @InShared of hen toevoegen op Google+ of YouTube. Tenslotte is het natuurlijk nog steeds mogelijk om een brief te sturen naar de InShared klantenservice. U kunt deze bereiken via InShared, Postbus 408, 3830 AL, Leusden.
Telelefonisch niet bereikbaar. Normaal inloggen gaat ook niet!!!!!
inshared ergste verzekering dat ik ooit heb meegemaakt !!!
Wat een irritant verzekering je kunt niemand meer aan de telefoon krijgen niet normaal deze verzekering.
Zelfde irritatie als eerdere review.
Voor een dringende vraag kun je niet eens bellen, alleen voor schade e.d.
En de chatbox heeft alleen maar kant-en-klare antwoorden, daar heb ik niets aan.
Ik kan geen pdf documenten uploaden ivm fout mime-type??? Heb het opgelost door een “contactformulier” in te vullen, waar ik wel de documenten kon uploaden, maar dat werd gezien als schade, terwijl het NIET over een schade gaat!!
Zo slecht te bereiken. Vragen worden slecht behandeld. Wij zijn verhuisd, kan het door een fout in het geboortejaar, wat zelf niet is opgemerkt, niet veranderen, waardoor je niet in je verzekeringsmap komt. Door te chatten kom je niet verder. begrijpen het zeker niet. SLECHT!!!
Voor een dringende vraag kun je niet eens bellen, alleen voor schade e.d.
En de chatbox heeft alleen maar kant-en-klare antwoorden, daar heb ik niets aan.
Wat een kutverzekering je kunt niemand meer aan de telefoon krijgen
inshared ergste verzekering dat ik ooit heb meegemaakt .