REAAL

Over Reaal

Sparen, betalen, beleggen, een hypotheek of verzekering afsluiten? Reaal Bank is er voor particuliere en zakelijke klanten. SNS Bank probeert zo toegankelijk mogelijk te zijn en helpt u graag, zodat u financieel weet waar u aan toe bent. SNS Bank is één van de vier grootbanken in Nederland. SNS staat voor Samenwerkende Nederlandse Spaarbanken en is onderdeel van SNS Reaal. In 1817 werd de eerste Nederlandse spaarbank opgericht. De huidige Reaalbank bestaat sinds 1904, toen De Centrale werd opgericht. SNS Bank en Reaal bank hebben een tijd gefuseerd, maar sinds 2014 is Reaal weer een eigen bank. Om verwarring tegen te gaan, is er de Reaal klantenservice.

Online regelen

Via uw Mijn Reaal account kunt u zelf verschillende bankzaken regelen. Door in te loggen kunt u uw saldo en verbruik zelf bekijken zonder dat u daarvoor met de Reaal klantenservice contact op hoeft te nemen. Daarnaast kunt u zelf zaken instellen voor uw spaarrekening of uw contactgegevens wijzigen. Ook kunt u online een nieuwe of vervangen betaalpas aanvragen of een kijkje nemen bij de veelgestelde vragen, zoals uw IBAN nummer, hoe u elk kalenderjaar zonder boete kan aflossen en wat er gebeurt als u met de verzekering uw premie niet betaalt.

Social Media

Indien u bij de veelgestelde vragen uw antwoord niet kon vinden, kunt u ook via social media contact opnemen met de Reaal klantenservice. Zo kunt u uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de medewerkers stellen op de Reaal Facebook. Deze tak van de Reaal klantenservice is niet alleen op Facebook te gebruiken, maar ook op Twitter: u kunt Reaal bereiken via @Reaal. Als de medewerkers van zo druk zijn dat ze ook hier geen antwoord op uw vragen kunnen geven, kunt u het Reaal forum bezoeken en informatie met andere bezoekers delen over rekeningnummers, verzekeringen en andere vragen. De kans is groot dat u hier bij lotgenoten het antwoord vindt dat u zoekt.

Reaal klantenservice

Ten eerste kunt u over vragen rondom uw verzekering of wijzigen van uw gegevens altijd contact opnemen met de Reaal klantenservice. Dit kan via het contactformulier, waarbij u de categorie van uw klacht, vraag of suggestie aan kunt geven.  De Reaal klantenservice streeft ernaar u binnen vijf werkdagen terug te mailen. Ook kunt u een adviseur inschakelen. Daarnaast kunt u natuurlijk ook altijd een telefoontje plegen. U belt van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 uur en 17.30 uur naar 072 – 519 40 00.

Overige opties

Verder is het ook mogelijk om de Reaal klantenservice een brief te sturen indien het niet werkt via de telefoon of het contactformulier. Dit doet u door een brief te sturen naar REAAL, Postbus 274, 1800 BH, Alkmaar.

Openingstijden REAAL klantenservice

Niet bereikbaar op dit moment.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten
REAAL

Telefoonnummer REAAL klantenservice

Telefoonnummer
072 - 519 40 00
Belkosten
lokaal tarief

Adres REAAL klantenservice

Wognumsebuurt 10
Alkmaar

E-mailadres REAAL klantenservice

E-mailadres
onbekend

REAAL opzeggen

REAAL direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/reaal.

REAAL ervaringen

Geen ervaringen.

Plaats een reactie