Over Zelf.nl
Zelf is een handelsnaam van Reaal Schadeverzekeringen N.V. en is onderdeel van SNS REAAL. Zelf is statuair gevestigd in Zoetermeer. Het bedrijf streeft naar een goede verzekering, en superduidelijk wat wél en wat niet gedekt was. Mocht er een probleem zijn, dan helpt Zelf u totdat het probleem opgelost is. Aan de telefoon of via e-mail, want Zelf streeft ernaar om alles zo helder uit te leggen dat u alles ook makkelijk zelf kunt doen op momenten dat het u uitkomt. Verzekeringen en online verzekeren is alweer heel gewoon, maar gewoon goed verzekeren en buitengewoon goede service verlenen nog steeds niet. Dat is waar Zelf naar streeft. Dat, en een goede Zelf klantenservice.
Veelgestelde vragen
Bij de klantenservice van Zelf vindt u antwoord op een groot aantal veelgestelde vragen. U kunt bij de klantenservice terecht voor vragen over vergoedingen, wijzigingen, declareren en hoe u een verzekering aanvraagt. U kunt een formulier downloaden en informatie vinden die past bij uw gezinssituatie. Ook vragen over de basisdekking, wat u hebt aan de schadeverzekering voor inzittenden of wat No blame, no claim betekent komen hier aan bod. Denk bijvoorbeeld ook aan praktische zaken als het wijzigen van uw e-mailadres of wanneer u de jaarlijkse factuur van Zelf binnen krijgt. Kunt u uw antwoorden hier niet vinden, dan kunt u contact opnemen met de Zelf klantenservice.
Social Media
Indien u bij de veelgestelde vragen uw antwoord niet kon vinden, kunt u ook via social media contact opnemen met de Zelf klantenservice. Zo kunt u uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de medewerkers stellen op de Zelf Facebook. Deze manier van de Zelf klantenservice is niet alleen op Facebook te gebruiken, maar ook op Twitter: u kunt Zelf bereiken via @ZelfNL. Als de medewerkers van de Zelf klantenservice zo druk zijn dat ze ook hier geen antwoord op uw vragen kunnen geven, kunt u het ook via de telefoon proberen.
Zelf Klantenservice
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Zelf klantenservice. Hiervoor belt u tijdens kantooruren naar het nummer 072 – 518 01 60 voor al uw vragen. Dit nummer is van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 20:00 uur te bereiken. Op zaterdag is het nummer tussen 09:00 uur en 14:00 uur te bereiken.
Overige opties
Verder is het ook nog mogelijk om contact op te nemen met de Zelf klantenservice via email. Dit doet u door een mailtje te sturen naar info@zelf.nl of via het contactformulier. Ook kunt u een brief sturen naar het postadres van Zelf voor klachten of tips. Dit doet u door een brief te sturen naar Postbus 600, 1800 AP, Alkmaar. Tenslotte kunt u ook een bezoek brengen aan het kantoor. Het adres van het hoofdkantoor is Wognumsebuurt 10, 1817 BH, Alkmaar.
Laat ons je ervaring met de Zelf.nl klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.