Over Argenta Spaarbank
De Argenta Groep is een bank- en verzekeringsgroep die actief is in België, Nederland en Luxemburg sinds 1956. Ondertussen is Argenta uitgegroeid tot de vijfde grootste bank in België en richt zich voornamelijk op particulieren en gezinnen. De kernbedrijvigheid bestaat uit het aanbieden van eerlijke bankproducten en verzekeringsproducten tegen correcte prijzen. Argenta heeft zijn succes te danken aan het permanent streven naar lage kosten, hoge productiviteit en het aanbieden van de betere koop. Mede daarom streeft de Argenta Spaarbank ernaar om een kwalitatief zo hoog mogelijke klantenservice neer te zetten die u als klant zo goed mogelijk kan helpen.
Veelgestelde vragen
Voordat u als klant contact op neemt met de Argenta klantenservice, is het echter aan te raden dat u een kijkje neemt bij de veelgestelde vragen. Vragen die u hier kunt vinden hebben te maken met een rekening openen, internetbankieren, digipass, overboekingen, identificatie en jaaropgaves. Denk bijvoorbeeld aan vragen over het openen van een rekening als u niet van oorsprong Nederlands bent, of als u een Nederlander bent die in het buitenland woont. Ook vragen over legitimatiebewijzen en het openen van een Argenta Internetspaarrekening komen hier aan bod, net als de vraag of er kosten verbonden zijn aan het openen van een rekening. In het geval dat u het antwoord op uw vraag hier niet kunt vinden, kunt u contact opnemen met de Argenta klantenservice.
Contact
U kunt met Argenta contact opnemen door het contactformulier op de website in te vullen en zo de klantenservice te bereiken. Dit kunt u doen voor vragen inzake uw spaarrekening of bijvoorbeeld vragen die te maken hebben met uw verzekering van Argenta Life. Ook vragen over een lopende hypotheek, een offerte of een aanvraag kunt u via het contactformulier invullen. Als u een klacht heeft, moet u echter contact opnemen met de ombudsdienst.
Telefoon
Indien u dit niet snel genoeg gaat, kunt u ook het telefoonnummer van de Argenta Spaarbank klantenservice bellen om direct met een medewerker te kunnen spreken. Hiervoor belt u het telefoonnummer 076 – 543 30 85. Dit nummer is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8.30 en 13.30 uur en 13.30 tot 17.00 uur. Tussen 12.30 en 13.30 kunt u niet bellen: de medewerkers hebben op dat moment lunch pauze.
Postadres
Als laatste kunt u ook via de post contact opnemen met de Argenta klantenservice. U kunt hen een brief sturen naar het hoofdkantoor in Nederland, gevestigd Postbus 9252, 4801 LG, Breda. Daarnaast kunt u ook op bezoek bij het Bijkantoor in Nederland. Deze bevindt zich op Essendonk 30, 4824 DA, Breda.
Omdat ik een ander tablet heb vragen ze bij het inloggen om een kaartnummer dat begint met 4 cijfers. Ik heb geen kaart van Argenta. Het is een internetspaarrekenig. Kunt u mij helpen om de rekening om het nieuwe tablet te krijgen?
Met vr.gr.
G.G. de Deugd_Veldman
Rekeningennr. 202.37.18.147
Zeer slechte ervaring. Informatie voorziening is zeer misleidend. Er wordt 100 euro meer afgeschreven aan hypotheek dan dat er afgesproken is en wat ik per officiële brief bevestigd had gekregen.
Bij de klanten service wordt ik niet geholpen, wordt er onbeschoft door mij heen gepraat, wordt ik niet gehoord. Wordt de telefoon zonder pardon op de haak gegooid. Als er gezegd wordt dat ik wordt terug gebeld wordt dat niet gedaan. Ik ben erg boos over deze situatie.