Finnair

 klantenservice

Over Finnair

Finland heeft als nationale luchtvaartmaatschappij Finnair. De thuisbasis van deze maatschappij is Helsinki-Vantaa Airport. De maatschappij heeft een vloot van meer dan 40 vliegtuigen en vliegt naar meer dan 90 bestemming. De maatschappij kent een redelijk lange geschiedenis. Op 1 november van het jaar 1923 vloog de maatschappij haar eerste commerciële vlucht toen ze vlogen van Helsinki naar Amsterdam. Destijds ging de maatschappij nog de wereld in als Aero OY. Deze vlucht duurde destijds 8 uur. De begin-vloot van Finnair bestond voornamelijk uit speciale vliegtuigen, en deze vliegtuigen waren speciaal ontworpen om niet alleen op een normale landingsbaan te landen, maar ook op bijvoorbeeld ijs of water. Finland en omstreken heeft last van zeer strenge winters en het is dan ook niet voor niets dat deze toestellen in en rondom Finland zeer populair waren. Pas in 1953 veranderde de vliegtuigmaatschappij haar naam in Finnair. De jaren ’70 zijn erg speciaal geweest omdat Finnair destijds straalvliegtuigen aanschafte. Finnair is sinds 1999 een member van de Oneworld alliantie. Vandaag de dag bestaat de vloot van Finnair uit verschillende Airbussen. De vliegtuigen van Finnair vliegen de hele wereld over, van Europa, Azie, het Midden-Oosten, Nieuw Zeeland en Noord-Amerika. Om al haar passagiers zo goed mogelijk van dienst te zijn staat Finnair klantenservice op verschillende manieren klaar.

Klantenservice Finnair

De klantenservice Finnair is op verschillende manieren bereikbaar. Door in Nederland te bellen naar het nummer 020 – 204 01 00, kunt u op werkdagen tussen 9:00 en 18:00 de klantenservice bereiken. Telefonisch is het mogelijk om vragen te stellen die u online niet kunt vinden. Maar ook als u bijvoorbeeld niet beschikt over een computer of laptop waarop u de website van Finnair kunt bezoeken kunt u de klantenservice Finnair bellen voor informatie. U  betaalt hiervoor het lokale tarief van uw telefonie aanbieder. U kunt telefonisch bijvoorbeeld vragen stellen over uw gekochte ticket, over een e-ticket, over vluchttijden, bagage regels, maar bijvoorbeeld ook over het aan boord te nuttigen eten dat door Finnair wordt verzorgd. Indien u bijvoorbeeld een speciaal dieet moet volgen kunt u aan de klantenservice Finnair vragen of er aan uw wensen kan worden gedacht tijdens uw vlucht. Ook voor alle andere benodigdheden tijdens uw reis kunt u contact opnemen met de klantenservice via het telefoonnummer 020 – 204 01 00.

Anders bereikbaar

Finnair heeft een zeer klantvriendelijke service. Zo is de vliegtuigmaatschappij onder andere veel online op social media zoals Facebook en Twitter. Het is mogelijk om op deze platformen uw vragen aan de online klantenservice Finnair te stellen. Mocht u echter een directe vraag hebben waar u antwoord op wilt, neem dan contact op met de telefonische klantenservice Finnair.

Contact met Finnair

Openingstijden Finnair klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
09:00 -18:00
Dinsdag
09:00 -18:00
Woensdag
09:00 -18:00
Donderdag
09:00 -18:00
Vrijdag
09:00 -18:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Finnair klantenservice

Contact met FinnairNummer
Algemeen020 - 204 01 00

Overige contactmogelijkheden Finnair klantenservice

Finnair opzeggen

Finnair direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/finnair.

Finnair ervaringen

8 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Finnair? Laat ons je ervaring met Finnair weten!
Beoordeel Finnair

Adres Finnair klantenservice

Beachavenue 54-80
Schiphol-Rijk
Rapportcijfer Finnair klantenservice: 4.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 8 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Finnair klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Finnair klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Finnair Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Finnair klantenservice?

8 reviews over “Finnair”

  1. Rapportcijfer: 1

    bagger, gaan staken en nog geen enkele informatie over de vluchten die over 3 dagen gepland staan

  2. Rapportcijfer: 8

    Gewoon alles afgesloten.
    Vlieg voortaan met EVA Air.
    Nooit meer FINNAIR

  3. Rapportcijfer: 8

    Echt nite goed service nooit koop finnair hun stuur mail 4 uur voor in check hun service desk open 2 uur voor 😡😡😡

  4. Rapportcijfer: 2

    1 uur en 40 minuten in de wacht bij de klantenservice. Alleen maar “ Er zijn minder dan 10 wachtenden voor u”. Uiteindelijk maar opgegeven. Volgende dag weer geprobeerd en na 40 minuten dezelfde bekende boodschap opgegeven. Chatrobot kan geen. “afwijkende “ vragen beantwoorden. Finse nummer geeft ook bandje met finse tekst ( kan ik niet begrijpen). Nu email verstuurt en hopelijk antwoord anders maar naar het kantoor op de Beachavenue 54 op Schiphol-Rijk

  5. Rapportcijfer: 8

    1 groot drama Finnair!! Telefonisch niet bereikbaar. niet via nederland maar ook niet via Helsinki. chatfunctie ook 1 groot drama. allerlei vragen invullen en als slot de melding dat er toch iemand aan de telfoon moet komen maar dat gezien de drukte er niemand beschikbaar is. Andere dag of tijdstip proberen. Nou dat probeer ik al een kleine week maar kom steeds weer in dezelfde cirkel.

  6. Rapportcijfer: 4

    Naast de chat werkt ook het klantenservice telefoonnummer in Amsterdam niet!