Mango

 klantenservice

Over Mango

Mango is een winkelketen uit Barcelona, Spanje die in 1984 wordt opgericht. Mango biedt betaalbare trendy mode aan en stelt vooral de vrouw centraal. Mango is dus een Spaans merk, maar het heeft ook andere landen in Europa veroverd, waaronder Nederland. In Nederland is Mango al jaren een populair merk. In 1992 ging Mango voor het eerst de grenzen over, namelijk naar Portugal. Hierna volgden andere Europese landen als Frankrijk en Duitsland. Momenteel heeft Mango meer dan 2800 winkels verspreid over de hele wereld in meer dan 105 landen. Mango is dan ook na inditex de grootste kledingexporteur van Spanje.

Mango klantenservice

Klanttevredenheid en dus klantenservice staat hoog in het vaandel bij Mango. De kleding van Mango is online te koop bij moderepubliek.nl, V & D en Wehkamp. Deze drie partijen zijn officiële online verkooppunten waarbij het hele aanbod wordt verkocht en hier zijn dan ook vaak acties. Ieder van dit online verkooppunt van Mango heeft een eigen klantenservice. Daarnaast heeft Mango in Nederland ook verschillende vestigingen van winkels, hierbij is ook de herencollectie te koop. Daarnaast is de kleding op de website van Mango zelf te koop. De eigen website van Mango heeft een zogeheten ‘help’-pagina die kan worden opgevat als online klantenservice. Als u een vraag heeft kunt u veel informatie vinden bij de klantenservice. Hier vindt u ten eerste de veelvoorkomende vragen, maar u kunt er nog vele andere zaken terugvinden. U vindt er bijvoorbeeld informatie over de online webshop, dus hoe u artikelen kunt vinden, registratie, hoe u iets kunt kopen, verzending, ruilen en/of retourneren. Daarnaast biedt de website van de Mango klantenservice ook informatie over maten, winkels, Mango outlet, cadeaubonnen. Maar u kunt er ook informatie vinden over hoe u de kledingstukken van Mango het best kan verzorgen, bijvoorbeeld de wasvoorschriften. Daarnaast geeft de Mango klantenservice pagina inzicht in de voorwaarden.

Contact met Mango

Voor twijfels, vragen of klachten kunt u via de website terecht bij de Mango klantenservice, oftewel de Klantendienst. U kunt dan online een contactformulier invullen met uw specifieke vraag om informatie. Daarnaast is de Mango klantenservice ook telefonisch bereikbaar. De Mango klantenservice is van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 21.00 bereikbaar op het nummer 0900 0401 630. De kosten voor het gesprek zijn voor gezamenlijke rekening. Ten slotte is het natuurlijk ook nog mogelijk om de Mango klantenservice een brief te sturen. Het postadres van Mango is: Klantendienst, Mercaders 9-11, P.I. Riera de Caldes, Apartado de Correos 280, 08184- Palau-solità ¡ Plegamans (Barcelona), Spanje. Mango is daarnaast actief op verscheidene sociale mediakanalen. Zo is Mango te vinden op Facebook, Twitter en GooglePlus. Ook kun je de nieuwe collectie van Mango bekijken op Pinterest en Tumblr.

Contact met Mango

Openingstijden Mango klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
09:00 -21:00
Dinsdag
09:00 -21:00
Woensdag
09:00 -21:00
Donderdag
09:00 -21:00
Vrijdag
09:00 -21:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Mango klantenservice

Contact met MangoNummer
Algemeen0900 - 0400 149

Overige contactmogelijkheden Mango klantenservice

Mango opzeggen

Mango direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/mango.

Mango ervaringen

16 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Mango? Laat ons je ervaring met Mango weten!
Beoordeel Mango

Adres Mango klantenservice

Langestraat 51
Alkmaar
Rapportcijfer Mango klantenservice: 4.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 16 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Mango klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Mango klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Mango Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Mango klantenservice?

16 reviews over “Mango”

  1. Rapportcijfer: 1

    Al 3 weken probeer ik mijn geld terug te mogen ontvangen. Ik heb een rok gekocht begin augustus in de Mango winkel in Hilversum en ik heb deze direct betaald. Volgende dag terug gebracht. Ik zou binnen 2 werkdagen mijn geld ontvangen. Ongeveer 20 x gemaild, gebeld. Beloftes. Mango vertikt het om mijn geld terug te geven. Terwijl ik een bon heb

  2. Rapportcijfer: 1

    sedert 9 juli besteldt /betaald, taal noch teken levering mango!!!!!
    DN5CEU.

    Ook geen kontakt punt in amsterdam !!!!

    TRIEST!!!

  3. Rapportcijfer: 2

    Heel vervelend ga ik nooit bij mango online bestelling doen, niet te bereiken,

  4. Rapportcijfer: 2

    Bestelling correct geretourneerd, nooit een terug betaling ontvangen, 4 keer een bericht gestuurd, verschillende keren gebeld het is uiterst schandalig!

  5. Rapportcijfer: 8

    Ik probeer ook contact te krijgen met klantenservice van Mango op alle manieren maar niemand reageert nergens op.
    Ik wil ook mijn geld terug gestort hebben…. Maar het lijkt dat ze klanten niet serieus nemen..
    Het is, dacht ik, een bekend en serieus bedrijf…. Snap het niet dat ze met klanten zo omgaan.
    Weet iemand waar je hulp kan zoeken om mango te benaderen om ze te laten reageren?

  6. Rapportcijfer: 8

    Wat een slechte service heeft Mango. Wil je ze telefonisch bereiken dan betaal je je blauw aan de rekening. Medewerkers hebben geen kennis en kunnen je niet helpen. Er wordt letterlijk gezegd ‘Ik weet niet waarom jij je geld nog niet hebt’.