AEG Klantenservice
De AEG (algemene elektriciteitsmaatschappij) is een Duitse producent van verschillende soorten elektronische apparaten. In 1883 werd het bedrijf opgericht door Emil Rathenau. In die tijd stond het bedrijf nog op de markt onder de naam D.E.G. (Deutsche Edison-Gesellschaft für angewandte Elektrizität). Pas in 1887 werd de naam veranderd in AEG. Rond 1930 had AEG al een aantal vestigingen in Nederland. Het hoofdkantoor van de AEG was destijds gevestigd in Amsterdam aan het Frederiksplein. Pas in 1996 werd het hoofdkantoor verplaatst naar Alphen aan den Rijn als dochteronderneming van Electrolux. In 2012 bestond de AEG al 125 jaar, en dit was dan ook een feestelijk jaar waarin zowel het bedrijf als de klantenservice AEG veel van heft
125 jaar AEG
Tijdens dit feestelijke jaar werd Peter Behrens in het zonnetje gezet. Behrens is een van de toonaangevende figuren in industrieel ontwerp, en AEG had het genoegen om hem in 1907 bij AEG te verwelkomen. Vanaf dat moment is AEG op een bepaalde artistieke maar toch functionele manier blijven nadenken over hun producten waardoor er een prijswinnende innovatie tot stand is gekomen. Het woord innovatie vormt niet voor niks een veel betekenend woord bij AEG. Niet alleen bij de producten en ontwerpen van het bedrijf speelt innovatie een rol, maar ook bij de AEG Klantenservice staat innovatie altijd voorop. Duurzaamheid speelt hierbij een grote rol en dat maakt AEG tot fantastische bedrijf dat zij vandaag de dag nog steeds zijn. Omdat AEG in 2012 125 jaar bestond kwam er ook een speciale collectie op de markt ter ere van deze ‘verjaardag’. Het zijn producten met een strak ontwerp, uitstekende kwaliteit en de allernieuwste technologie. In alle productcategorieën van het bedrijf is in 2012 deze nieuwe collectie op de
Klantenservice AEG
AEG maakt veer verschillende soorten elektronische apparaten zoals afzuigkappen, kookplaten, ovens, warmhoudlades, afwasmachines, koelkasten, ijskasten, wasautomaten, droogautomaten, stofzuigers en kruimelzuigers en stoomstrijkijzers. Daarnaast biedt AEG ook een zeer goede klantenservice. De klantenservice AEG biedt niet alleen hulp bij vragen maar u kunt de klantenservice AEG ook benaderen voor advies over allerlei verschillende producten. Indien u van plan bent om elektronisch apparatuur te kopen bij AEG kunt u dus altijd de klantenservice AEG bellen. Dit kunt u doen door het volgende telefoonnummer te bellen: (0172) 468 468. Indien u een opmerking vraag of klacht heeft zonder spoed kunt u er natuurlijk ook voor kiezen om via de website een contactformulier in te vullen, echter werkt het vaak beter om direct contact op te nemen met de klantenservice AEG door simpelweg event te bellen.
Vier maal gebeld gedurende verschillende werkdagen en verschillende tijdstippen. Steeds ruim 20 minuten wachten en de verbinding wordt verbroken. Zeer slecht.
Daarna geprobeerd contact te krijgen via de chat.
Welk bericht ik ook verstuur. Ik krijg steeds hetzelfde antwoord en kom niet verder.
Klanttevredenheid wordt hierdoor zeer negatief.
Ik heb 3 kwartier aan de lijn gehangen en het contact werd daarna verbroken.
Goedemiddag het gaat om een reparatie was droog combinatie van mn zoon het manchet is gescheurd. De wasmachine is nog geen 3 jaar oud valt dat nog onder garantie ???mvgr. A.van Beuningen.
Beste Medewerkers van AEG mijn vrouw een tijdje terug een zak loze stofzuiger merk AEG gekocht maar nu is deze verstopt nu wil ik deze repareren is daar een voorbeeld van. het merk is ULTIMATE MAX MIN ANIMAL BIJ VOORBAAT DANK VOOR U MEDEWERKING ZELF WEET IK HET NIET