Bershka

 klantenservice

Over Bershka

Bershka is een winkel keten dat onderdeel uitmaakt van de Spaanse Inditex groep. De Inditex groep is een groep van winkel waaronder Zara, Massimo Dutti, Pull and Bear, Oysho, Uterqüe, Stradivarius en Zara Home vallen. Bershka is opgericht in 1998 als een nieuw concept in de modewereld. Bershka richt zich namelijk op een jong publiek. Bershka is een succesvol concept. Dat blijkt uit de populariteit van de winkels. Op dit moment heeft Bershka namelijk 973 winkels verspreid over 63 landen. Er worden echter nog steeds nieuwe winkels geopend, die door zeer veel mensen bezocht worden. Bershka verkoopt niet alleen kleding, maar ook veel accessoires en schoenen. Bershka staat tevens bekend om het feit dat de collectie bij Bershka redelijk snel wisselt. Wanneer u een product bij de Bershka wilt kopen, is het dus slim om het direct te kopen. De collecties wisselen namelijk snel. Het hoofdkantoor van Bershka staat in de stad Arteixo in Spanje. Ook binnen de Inditex groep is Bershka erg succesvol. De verkopen van Bershka representeren zo’n 10% van de Inditex groep.

Bershka online

Bershka verkoopt niet alleen in haar winkels, maar ook online. De online shop van Bershka is nog niet heel erg lang actief. Op 6 september 2011 werd de webwinkel van Bershka geopend. De winkel werd echter niet voor elk land waarin Bershka actief is geopend, zelfs maar een klein percentage. De landen waarin er gewinkeld kan worden in de webwinkel van Bershka zijn Nederland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Polen, Italië, Portugal, China, het Verenigd Koninkrijk en natuurlijk Spanje.

Bershka klantenservice

Bershka is een winkel die het heel erg belangrijk vindt dat haal klanten helemaal en honderd procent tevreden zijn over de diensten en producten die ze leveren. Daarom heeft Bershka klantenservice ook hoog in het vaandel staan. De Bershka klantenservice bestaat uit een aantal onderdelen. Het meest belangrijke onderdeel van de Bershka klantenservice is de website van Bershka zelf. Hier zal u als klant zeer veel informatie over Bershka aantreffen. Het hebben van een zeer uitgebreide website een manier waarop de Bershka klantenservice service biedt aan haar klanten. Natuurlijk is het ook mogelijk om direct contact te zoeken met de Bershka klantenservice. Dit kan bijvoorbeeld door te bellen met de telefonische Bershka klantenservice. Dit onderdeel van de Bershka klantenservice is te bereiken op 020 5305660. Dit kan gewoon tijdens kantooruren. Een van de medewerkers van de Bershka klantenservice zal u dan zo goed mogelijk proberen te helpen aan te telefoon. U kunt bij de Bershka klantenservice terecht als u een vraag heeft over Bershka, of als u een tip wilt doorgeven, een opmerking heeft of een klacht wilt melden. De Bershka klantenservice wilt het allemaal graag horen. Hiernaast is het ook mogelijk om via het contactformulier op de website van Bershka contact te zoeken met de Bershka klantenservice. De Bershka klantenservice zal zo snel mogelijk een reactie geven op het bericht dat u gestuurd heeft via het contactformulier.

Contact met Bershka

Openingstijden Bershka klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Bershka klantenservice

Contact met BershkaNummer
Algemeen0800 - 023 42 74

Overige contactmogelijkheden Bershka klantenservice

Bershka opzeggen

Bershka direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/bershka.

Bershka ervaringen

7 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Bershka? Laat ons je ervaring met Bershka weten!
Beoordeel Bershka

Adres Bershka klantenservice

Nieuwezijds Voorburgwal 305
Amsterdam
Rapportcijfer Bershka klantenservice: 5.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 7 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Bershka klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Bershka klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Bershka Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Bershka klantenservice?

7 reviews over “Bershka”

  1. Rapportcijfer: 8

    16-10-2023 ik heb met Stefanie gesproken. Ze zal onderzoek gaan starten over de pakket die ik nooit ontvangen heb. Hopelijk komt het goed.

  2. Rapportcijfer: 1

    Probeer al 3 weken mijn zoekgeraakte bestelling te achterhalen.
    Dit is mij tot op heden niet gelukt omdat jullie niet bereikbaar zijn.
    Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten.
    Groetjes Conny van Tichelt

  3. Rapportcijfer: 2

    Mijn dochter werkt daar contract van 3 maand ,word elke dag gepest,uurrooster veranderd steeds,er is nog een priveleven ook !slechte werksfeer😥berschka meir slecht

  4. Rapportcijfer: 4

    Hi,

    I have two orders which I couldn’t return back on time because of some personal important issues. I kindly requested help for a refund/change on these items from the store and the customer service but couldn’t get any help. Could you please direct me on this? What should I do and whom should I reach out? I have been a loyal customer for many years, that experienced surprised me a lot. Kindly consider your help.

    Kind regards,
    Ceyda

  5. Rapportcijfer: 8

    goedemorgen
    ik heb gisteren wat bestelling geplaats en was vergeten om eerst te registreren.
    ik bn na mijn bestelling gaan registreren en dit lukt niet…..telkens komt melding ….oeps er is iets misgegaan mislukt .

    ik verzoek u mij zo spoedig mogelijk te helpen om deze storing op te lossen, ik weet dat dit niet de juiste website is maar probeer het toch.

    alvast bedankt
    mvg
    kris

  6. Rapportcijfer: 8

    De klantenservice is slecht geregeld. Mijn dochter heeft 11 sep. 2021 2 pakketten teruggestuurd. Ze heeft bewijs hiervan van Post.nl. Berschka blijft volhouden niets te hebben ontvangen en ze moet gewoon betalen. Contact met de klantenservice leverde niets op. Dit is echt te gek voor woorden. Ik zou willen dat dit op een normale, fatsoenlijke manier kan worden opgelost.

  7. Rapportcijfer: 8

    Geachte,
    Een tijdje geleden had ik een bestelling gedaan.
    De geschatte levertermijn was van 23 juli tot en met 27 juli.
    Tot en met de dag van vandaag heb ik de bestelling nog niet gekregen.
    Verder weet ik ook niet waar het pakje zich bevindt.
    Het ging toch al over een redelijk bedrag.
    Het bestelnummer is 40092675836.
    Kunnen we tot een oplossing geraken?µ

    Met vriendelijke groeten
    Marie Elet