Over Connexxion
Connexxion, onderdeel van Transdev, wil de beste keuze zijn op het gebied van regionaal personen- en zorgvervoer in Nederland. Connexxion verbindt. Met zorg brengen zij mensen op hun bestemming met toegankelijk, duurzaam en veilig vervoer. Via weg, rails en water. Daarmee vervullen zij een belangrijke maatschappelijke functie. Met hun innovatieve diensten bieden zij comfort en gemak. De wensen van reizigers en opdrachtgevers vormen de basis voor het verbeteren van hun dienstverlening. Met ruim 11.000 medewerkers staat Connexxion voor de mobiliteit in Nederland. Nu en in de toekomst. Hun motto is dan ook: ‘Alles voor de reiziger’. De vervoersactiviteiten van Connexxion zijn georganiseerd in de onderdelen Openbaar Vervoer, Hermes, Taxi, Tours, Water en zorgorganisatie Witte Kruis. Daarnaast zijn er andere vervoerders die in opdracht van Connexxion rijden. Connexxion is actief in het openbaar stads- en streekvervoer (per bus, taxi, trein), in het besloten vervoer (taxidiensten, ambulancezorg en tours) en in het bootvervoer. Zij voeren hun diensten uit in opdracht van publieke en private opdrachtgevers. Dankzij de slimme combinatie van Connexxion Openbaar Vervoer en MyWheels auto’s heeft de reiziger tegenwoordig nog meer keuze in vervoer. Gemakkelijk, milieuvriendelijk en betaalbaar reizen. Met bus en auto reist u eenvoudig van deur tot deur. Hierdoor tracht Connexxion hun klantenservice te optimaliseren.
Connexxion klantenservice
De klantenservice van Connexxion kunt u telefonisch bereiken, maar ook via de website. Zo kunt u op verschillende manieren eenvoudig antwoord krijgen op uw vragen. Heeft u een vraag voor de klantenservice? Bekijk dan eerst het antwoord op veelgestelde vragen. Vindt u hier niet het antwoord op uw vraag, neem dan telefonisch contact met hen op. Telefonisch is de klantenservice van Connexxion van maandag t/m zaterdag bereikbaar van 8.00 tot 19.00 uur via het telefoonnummer 0900 – 266 63 99 (lokaal tarief) en per fax via het nummer 038-3394877. De medewerkers van de klantenservice staan hier voor u klaar voor al uw vragen over de dienstregeling, bustijden, kaarten en abonnementen. Naast Nederlands hanteren zij Engels als voertaal. Het algemene telefoonnummer van Connexxion is 035-625 1600 en het faxnummer is 035-625 1699. U kunt uw vragen ook snel en gemakkelijk stellen via de verschillende meldformulieren. Schrijft u toch liever een brief, dan kunt u Connexxion schriftelijk bereiken op het adres Laapersveld 75, 1213 VB Hilversum. Het postadres is Postbus 224, 1200 AE Hilversum. Connexxion Klantenservice Openbaar Vervoer kunt u schrijven via Postbus 357, 8260 AJ Kampen.
Overige opties
De website heeft een webshop en een persoonlijke pagina via mijnconnexxion. Hier kunt u veel persoonlijke zaken zelf regelen, uw eigen busboekje maken of de dienstregeling bewaren. Uw ov-chipkaart kunt u ophalen of opladen bij de servicebalies en oplaadpunten. Klik op de link en u vindt hierover meer informatie. Voor de pers is uitsluitend voor woordvoering een perstelefoon beschikbaar. Connexxion staat van maandag t/m vrijdag (overdag) op Twitter live voor u klaar met de Connexxion klantenservice om u direct en persoonlijk te helpen. Het Twitter adres is @Connexxion. De Facebook pagina van Connexxion is https://www.facebook.com/Connexxion. Met de CXX app van Connexxion heeft u altijd alle reisinformatie bij de hand van alle vervoerders in Nederland. U kunt snel uw reis plannen, van deur tot deur, op ieder moment, waar u ook bent. U kunt de CXX app gratis downloaden via de link op de website.
Laat ons je ervaring met de Connexxion klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.