FNV Vakcentrale

 klantenservice

Over de FNV Vakcentrale

De FNV is de grootste vakbond van Nederland met een ledenaantal van meer dan 1 miljoen mensen. De Federatie Nederlandse Vakbeweging onderhandelt met de overheid en werkgevers onder meer over arbeidsvoorwaarden, sociale zekerheid en kinderopvang. Het is de taak van de vakbond om het werk en inkomen van haar leden zo goed mogelijk te regelen.
De FNV heeft als motto dat iedereen goed werk verdient en een goed inkomen. Dit probeert de FNV met behulp van haar mensen te bereiken. De vakbond beschikt over een ledenparlement, bestaande uit 108 mensen. Alle sectoren hebben een of meer gekozen of benoemde vertegenwoordigers in het ledenparlement.
De FNV is op 1 januari 1982 gefuseerd uit de NKV en de NVV. De FNV startte met meer dan 1 miljoen leden. In de loop der jaren fuseerden meerdere vakbonden van de FNV met elkaar. Eind 2014 fuseerden de FNV vakcentrale met de FNV-bonden Abvakabo, Bondgenoten, Bouw en Sport tot een grote FNV-vereniging met ongeveer 200.000 leden. Deze fusie vond plaats vanwege het idee dat er een tegenkracht nodig was tegenover de goed georganiseerde werkgevers en een overheid die blijft bezuinigen. Door samen te werken vormt FNV één grote en sterke vakbeweging.

Ledenvoordeel

Als lid van het FNV ontvangt u gratis juridisch, loopbaan- en belastingadvies. Daarnaast krijgt u ook re-integratiehulp, begeleiding bij uw uitkering en veel kortingen met uw ledenpas.

Contactgegevens

U kunt op verschillende manieren contact opnemen met de FNV Vakcentrale. Op werkdagen kunt u van 8.30 – 17.30 het contactcenter bereiken op 088-3680368. Het is ook mogelijk om uw zaken online te regelen of uw vragen online te stellen. U kunt uw vraag stellen aan het webcareteam via Twitter of Facebook op werkdagen tussen 9.00 – 17.00 uur. Daarnaast staat er een lijst met veelgestelde vragen op de website en kunt u ook via deze website wijzigingen doorgeven.
U kunt op de website de adresgegevens vinden van vakbondscentra en spreekuurlocaties.

Contact met FNV Vakcentrale

Openingstijden FNV Vakcentrale klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
08:30 -17:00
Dinsdag
08:30 -17:00
Woensdag
08:30 -17:00
Donderdag
08:30 -17:00
Vrijdag
08:30 -17:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers FNV Vakcentrale klantenservice

Contact met FNV VakcentraleNummer
Algemeen0883680368

Overige contactmogelijkheden FNV Vakcentrale klantenservice

FNV Vakcentrale opzeggen

FNV Vakcentrale direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/fnv vakcentrale.

FNV Vakcentrale ervaringen

3 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met FNV Vakcentrale? Laat ons je ervaring met FNV Vakcentrale weten!
Beoordeel FNV Vakcentrale

Adres FNV Vakcentrale klantenservice

Naritaweg 10
Amsterdam
Rapportcijfer FNV Vakcentrale klantenservice: 8

Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de FNV Vakcentrale klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de FNV Vakcentrale klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel FNV Vakcentrale Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de FNV Vakcentrale klantenservice?

3 reviews over “FNV Vakcentrale”

  1. Rapportcijfer: 8

    Goedendag,
    Ik wil even reageren op het artikel in het dagblad van het noorden.
    Dit betreft de nieuwe cao voor Teijin.
    Daar wordt een pakket voorgesteld met een behoorlijke loonsverhoging
    En een vergoeding voor isolatie van de woning.
    Wat is er voor gepensioneerde werknemers geregeld.
    Mijn pensioen via Aegon word jaarlijks met 0,51 % verhoogd.
    Misschien kan ik maar beter weer in dienst treden bij Teijin.
    Helaas mijn leeftijd is 70 jaar.
    Wij gepensioneerden lopen al jaren achter in de rij van aandacht.

    Vriendelijke groet Jaap Alting.

  2. Rapportcijfer: 8

    ik kan geen algemeen email adres van FNV vinden dus ik stuut mijn idee even hierheen:
    Is het een idee voor FNV en CNV om een alternatieve aanpak te bedenken voor stakingen.
    Een die de reiziger niet treft maar wel het vervoersbedrijf.
    Ik denk aan de mogelijkheid voor de chauffeur om de OV kaartlezer uit te schakelen of af te dekken (met een actie-sticker).
    Het OV wordt dan voor de duur van de actie gratis.
    Lijkt me dat reizigers geen bezwaar maken en dat de actie op de juiste plek impact heeft.

  3. Rapportcijfer: 8

    Schoenmaker houd je bij je leest.
    Hoor op het nieuws dat het FNV (Bas van Weegberg) zich solidair verklaart met Extinction Rebellion door illegaal wegen te blokkeren.
    Extinction draait oorzaak en gevolg om.
    Er zijn niet te veel vervuilende bedrijven maar te veel mensen die van deze bedrijven producten afnemen!
    Vraag & aanbod.
    Lees: (Google) “Elsevier / taboe in het kwadraat”.
    Geschreven door een studiegenoot van Ronald Plasterk (UvA) de fysicus Arnaut Jaspers.
    In 1925 waren er 2 miljard mensen.
    Nu 4 keer zoveel!
    Waren er nu 2 miljard mensen was er van de problematiek die nu speelt geen sprake.
    Het is een slechte zaak dat het FNV voor Greenpeace gaat spelen.
    Daar is het FNV niet voor opgericht.
    Leden die Extinction afkeuren worden zo vervreemd van hun vakbond.