Bij de Feyenoord Fanshop kunt u 24 uur per dag terecht. Behalve een uitgebreide webshop bestaan er ook vijf fysieke winkels: vier in Rotterdam en een daarbuiten, in Spijkenisse. Bij de Feyenoord Fanshops worden alleen officieel gelicenseerde producten verkocht. Een groot deel van de collectie is ook exclusief verkrijgbaar bij de fanshops. Denkt u daarbij bijvoorbeeld aan de officiële trainings- en wedstrijdkleding van het eerste elftal van de Rotterdamse voetbalclub. De medewerkers van de fanshops, zowel online als in de fysieke winkels, zijn Feyenoorders in hart en nieren en beantwoorden al uw vragen omtrent welk artikel dan ook vol enthousiasme.
Tal van artikelen voor uzelf en om cadeau te geven
In de Feyenoord fanshops kunt u alle artikelen vinden die u zich voor kunt stellen. Zo bent u er aan het juiste adres voor wedstrijdtenues en trainingspakken voor zowel mannen, vrouwen als kinderen, maar ook voor tal van accessoires. Kalenders, caps, vlaggen, ballen, tassen, dekbeden, mokken en (bord)spellen, het zijn slechts enkele voorbeelden van het brede assortiment. De artikelen zijn niet alleen leuk voor uzelf, maar ook om cadeau te geven aan een rasechte Feyenoord-liefhebber.
Contact met Feyenoord Fanshop
Wenst u contact met een van de medewerkers van de Feyenoord fanshop, dan kunt u gebruikmaken van het telefoonnummer van de betreffende fanshop. Voor de fanshop in Stadion Marathon en Stadion de Kuip kunt u tevens bellen naar 0900 1908. Tevens kunt u uw vraag, opmerking of onverhoopt klacht via Whatsapp versturen naar 06 19071908. Deze wordt op werkdagen tussen 09.00 en 20.00 beantwoord en op zaterdagen tussen 09.00 en 12.00.
Adres: Raadpleegt u de website voor het specifieke adres van elke fanshop.
E-mail: onbekend. U kunt een e-mail versturen middels het daarvoor bestemde formulier op de contactpagina van de website.
Instagram: https://www.instagram.com/feyenoord/
De Feyenoord fanshop klantenservice bereiken op de sociale media
Naast de Feyenoord fanshop klantenservice zowel telefonisch bereiken als via Whatsapp, kunt u ook met het webcare team contact opnemen via de sociale media. Zo stelt u uw vragen aan de Feyenoord fanshop klantenservice op Twitter onder het account @Vraagfeyenoord en op Facebook onder het account @Feyenoord. Verder kunt u het online contactformulier invullen op de website voor uw vragen. De Feyenoord fanshop klantenservice streeft ernaar zo snel mogelijk te antwoorden. Kijk op KlantenserviceSpot.nl vindt u de correcte contactinformatie voor talrijke bedrijven, zoals de NS klantenservice, de Schiphol klantenservice, de Bol.com klantenservice en de klantenservice van Ziggo.
Gevraagd aan medewerker fanshop feyenoord of er al iets bekend was over de levering kledingpakket voor pedro. Heeft gezegd dat we hierover terug gebeld zouden worden. Perfect toch? Vriendelijk te wordt gestaan.
Dit is de officiele webshop! Niet met die Chineze troep gaan rondlopen, je club steunen en ieder jaar een shirt kopen 😀 Groetjes! Mike
Ik koop mijn supporters artikelen alleen maar via de officiële fansite! De enige echte!