Hi mobiel

Over Hi

KPN, voluit Koninklijke KPN N.V., is leverancier van telecommunicatie- en ICT-diensten en biedt Nederland de optie om mobiele telefonie, internet en televisie aan te schaffen. Daarnaast verzorgt KP voor zakelijke klanten ook complete telecommunicatie- en ICT oplossingen. Tot 1998 heette KPN de Koninklijke PTT Nederland NV en hoorde totdat TNT Post in 1998 afsplitste ook tot het nationale postbedrijf. KPN is al halverwege de 19e eeuw ontstaan toen de telegrafie net aangelegd werd. Vandaag de dag is KPN actief in Nederland, Duitsland en Belgie en is in Nederland eigenaar van het vaste telefonienetwerk. KPN is de marktleider op het gebied van mobiele telefonie met de merken KPN, Simyo, Telfort en Hi. Hi is een van de grootste dochterondernemingen van KPN en werd in 1996 opgericht. Mede door de grootte van het bedrijf hechten zij veel waarde aan de Hi klantenservice.

Veelgestelde vragen

Via Mijn Hi kunt u zelf uw telefonische zaken regelen. Door in te loggen op Mijn Hi kunt u uw tegoed en verbruik zelf bekijken zonder dat u daarvoor met Hi contact op hoeft te nemen. Daarnaast kunt u zelf zaken instellen voor uw mobiele nummer. In het geval dat u vragen heeft over het gebruik van Mijn Hi of u vragen heeft die niet met het gebruik van de app op te lossen zijn, kunt u bij de veelgestelde vragen wellicht het antwoord op uw probleem vinden. Via de Hi klantenservice pagina is het mogelijk om een categorie te kiezen en zo snel het antwoord te vinden.

Social Media

Indien u bij de veelgestelde vragen uw antwoord niet kon vinden, kunt u ook via social media contact opnemen met de Hi klantenservice. Zo kunt u uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de medewerkers stellen op de Hi Facebook. Deze manier van Hi klantenservice is niet alleen op Facebook te gebruiken, maar ook op Twitter: u kunt Hi bereiken via @Hi_Webcare. Als de medewerkers van zo druk zijn dat ze ook hier geen antwoord op uw vragen kunnen geven, kunt u het Hi forum bezoeken en informatie met andere bezoekers delen over diensten, producten of toestellen. De kans is groot dat u hier bij lotgenoten het antwoord vindt dat u zoekt.

Hi Mobiel Klantenservice

Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Hi klantenservice. De Hi klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 07:00 uur tot 22:00 uur. Op zaterdag is het nummer van 08:00 uur tot 1800 uur te bereiken. Op zondag en feestdagen is de klantenservice gesloten. Vanaf uw mobiele telefoon kunt u gratis bellen naar 1200 voor vragen over uw mobiel en mobiel internet. Vanuit het buitenland kunt u bellen naar +316 1200 1200 en vanaf een vaste telefoon kunt u bellen naar 06-12001200. Het verlengen van uw abonnement kunt u regelen via Mijn Hi of u kunt gratis contact opnemen met Hi via 0900 0346.

Overige opties

Verder is het ook mogelijk om Hi te mailen via het contactformulier. Wederom kunt u kiezen of u vragen heeft over mobiel en mobiel internet of internet, bellen en televisie (eventueel via glasvezel). Deze kunt u vinden op de contactpagina. Tenslotte kunt u natuurlijk ook altijd terecht bij een Hi filiaal bij u in de buurt.

Openingstijden Hi mobiel klantenservice

Nu bereikbaar.

Maandag
07:00 -22:00
Dinsdag
07:00 -22:00
Woensdag
07:00 -22:00
Donderdag
07:00 -22:00
Vrijdag
07:00 -22:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten
Hi mobiel

Telefoonnummer Hi mobiel klantenservice

Telefoonnummer
06 - 1200 1200
Belkosten
10 cent p/m, startarief 4,54 cent plus uw gebruikelijke belkosten.

Adres Hi mobiel klantenservice

Maanplein 55
Den Haag

E-mailadres Hi mobiel klantenservice

E-mailadres

Hi mobiel opzeggen

Hi mobiel direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/hi mobiel.

Hi mobiel ervaringen

Geen ervaringen.

Plaats een reactie