Over KPN
KPN, voluit Koninklijke KPN N.V., is leverancier van telecommunicatie- en ICT-diensten en biedt Nederland de optie om mobiele telefonie, internet en televisie aan te schaffen. Daarnaast verzorgt KPN voor zakelijke klanten ook complete telecommunicatie- en ICT oplossingen. Tot 1998 heette KPN de Koninklijke PTT Nederland NV en hoorde totdat TNT Post in 1998 afsplitste ook tot het nationale postbedrijf. KPN is al halverwege de 19e eeuw ontstaan toen de telegrafie net aangelegd werd. Vandaag de dag is KPN actief in Nederland, Duitsland en Belgie en is in Nederland eigenaar van het vaste telefonienetwerk. KPN is de marktleider op het gebied van mobiele telefonie met de merken KPN, Simyo, Telfort en Hi. Aangezien KPN zo’n groot bereik heeft, is de KPN klantenservice dan ook van groot belang.
Veelgestelde vragen
Via MijnKPN kunt u zelf uw telefonische zaken regelen. Door in te loggen op MijnKPN kunt u uw tegoed en verbruik zelf bekijken zonder dat u daarvoor met KPN contact op hoeft te nemen. Daarnaast kunt u zelf zaken instellen voor uw mobiele nummer. In het geval dat u vragen heeft over het gebruik van MijnKPN of u vragen heeft die niet met het gebruik van de app op te lossen zijn, kunt u bij de veelgestelde vragen wellicht het antwoord op uw probleem vinden. Via de KPN klantenservice pagina is het mogelijk om een categorie te kiezen en zo snel het antwoord te vinden.
Social Media
Indien u bij de veelgestelde vragen uw antwoord niet kon vinden, kunt u ook via social media contact opnemen met de KPN klantenservice. Zo kunt u uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de medewerkers stellen op de KPN Facebook. Deze manier van KPN klantenservice is niet alleen op Facebook te gebruiken, maar ook op Twitter: u kunt KPN bereiken via @KPN. Als de medewerkers van zo druk zijn dat ze ook hier geen antwoord op uw vragen kunnen geven, kunt u het KPN forum bezoeken en informatie met andere bezoekers delen over diensten, producten of toestellen. De kans is groot dat u hier bij lotgenoten het antwoord vindt dat u zoekt.
Telefonisch contact
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de KPN klantenservice. De KPN klantenservice is 24/7 gratis bereikbaar. Vanaf uw mobiele telefoon kunt u gratis bellen naar 1200 voor vragen over uw mobiel en mobiel internet. Vanuit het buitenland kunt u bellen naar +316 1200 1200 en vanaf een vaste telefoon kunt u bellen naar 0800 0105. Voor zaken over internet, bellen en televisie kunt u bellen naar 0800-0402 en voor internet, bellen en televisie via glasvezel is het mogelijk om te bellen naar 0800-0404. Beide diensten zijn gratis bereikbaar.
Overige opties
Verder is het ook mogelijk op KPN te mailen via het contactformulier. Wederom kunt u kiezen of u vragen heeft over mobiel en mobiel internet of internet, bellen en televisie (eventueel via glasvezel). Deze kunt u vinden op de contactpagina. Tenslotte kunt u natuurlijk ook altijd terecht bij een KPN filiaal bij u in de buurt.
Laat ons je ervaring met de KPN Mobiel klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.