Over Lijbrandt
Lijbrandt is een glasvezelprovider die huishoudens voorziet van telefonie, tv, radio en internet via glasvezel. Het bedrijf heeft haar krachten gebundeld met Telfort. Lijbrandt streeft ernaar haar klanten de beste en snelste kwaliteit van internet en interactieve tv te bieden.
Diensten
Lijbrandt biedt televisie en radio, digitale en analoge tv, internet en bellen en heeft hierbij aantrekkelijke voorwaarden. Zo bellen abonnees gratis met elkaar. Daarnaast is het mogelijk om meerdere apparaten op het internet en op elkaar aan te sluiten. Klanten die een draadloze router hebben aangeschaft kunnen deze eenvoudig aansluiten op het glasvezelmodem. Ook is het mogelijk om een extra telefoonlijn aan te schaffen. Deze extra lijn heeft dan een tweede telefoonnummer. Het aanvragen van een tweede telefoonlijn gaat via ‘Mijn Lijbrandt’. Een andere aantrekkelijke voorwaarde is het onbeperkt bellen. Dit geldt voor alle vaste nummers in Nederland. Dit pakket kunnen klanten aanvragen in de online omgeving van het bedrijf. Ook bellen klanten goedkoop naar het buitenland. Bovendien biedt Lijbrandt gratis Voicemail, nummerweergave, nummerblokkering en het aan- en uitzetten van doorschakelen. Verder is het in de meeste woonplaatsen mogelijk een alles in één pakket af te sluiten.
Nieuwe klanten kunnen gratis hun huidige nummer laten overzetten. Dit kan door na ingang van het telefoonabonnement in te loggen en daar nummerbehoud aan te vragen. Klanten kunnen in ‘Mijn Lijbrandt’ inloggen door de gebruikersnaam en het wachtwoord in te voeren. Deze vindt u in de bevestigingsbrief van uw inschrijving.
Contact
Lijbrandt is op verschillende manieren te bereiken. De klantenservice is op werkdagen van 9.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur te bereiken via het telefoonnummer: 088-555 25 22. Op zon- en feestdagen is de Klantenservice gesloten. Ook is het mogelijk om de klantenservice een e-mail te sturen. Lijbrandt heeft verschillende e-mailadressen. Bij algemene vragen kunt u e-mailen naar info@lijbrandt.nl. Als u ondersteuning nodig heeft kunt u uw e-mail het best richten aan support@lijbrandt.nl. Bij administratieve vragen kunt u uw e-mail sturen naar: provisioning@lijbrandt.nl. Heeft u een vraag over uw factuur? Stuur uw e-mail dan naar: factuur@lijbrandt.nl.
Het is tevens mogelijk om Lijbrandt schriftelijk te benaderen. Het postadres is: Postbus 521, 2130 AM Hoofddorp. Ook is het bedrijf. U kunt uw vragen daarom ook stelen via Twitter en Facebook.
Laat ons je ervaring met de Lijbrandt klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.