Over Welcom
Welcom werd op 1 januari 2011 opgericht. Hiermee is het de jongste telecomketen van Nederland. Bij de oprichting had het bedrijf een tiental vestigingen verspreid over Nederland. Welcom onderscheidt zich van haar concurrenten door haar brede assortiment en biedt zowel toestellen als abonnementen aan. Doordat het bedrijf niet verbonden is aan een specifieke provider kan het onafhankelijk advies bieden.
Diensten
Welcom biedt zowel consumenten als zakelijke klanten een breed assortiment aan bijvoorbeeld verschillende smartphones, vaste telefoons en abonnementen.
Doordat het bedrijf een onafhankelijke positie heeft krijgen klanten advies over het meest voordelige abonnement bij een smartphone. Het is ook mogelijk om een smartphone te reserveren als deze nog niet beschikbaar is. Doordat het bedrijf niet aan een specifieke provider is gebonden kunnen klanten een mobiel abonnement uitzoeken dat perfect aansluit op hun datagebruik en belgedrag. Het biedt onder andere de volgende providers aan: KPN, Vodafone, Tele 2, T-Mobile, en Telfort. Het is tevens mogelijk om advies te vragen over de combinatie van een smartphone met een mobiel abonnement van een provider naar keuze.
Naast mobiele telefoons biedt het een groot assortiment aan vaste telefoons. Hierbij biedt het de keuze uit alle netwerken en providers. Ook biedt het bedrijf laptops, tablets en accessoires aan. Hierbij zijn alle merken verkrijgbaar. De medewerkers van de winkel streven ernaar u van deskundige informatie te voorzien die u zal helpen bij het maken van de juiste keuze. Verder biedt Welcom digitale tv en internet en kunnen klanten er terecht voor reparaties.
Ook zakelijke klanten kunnen bij Welcom terecht voor advies. De medewerkers adviseren zakelijke klanten over hoe ze effectiviteit, veiligheid en betrouwbaarheid kunnen waarborgen en tegelijkertijd kosten kunnen besparen.
Klanten die direct online willen bestellen kunnen terecht in de webshop. Door in het menu aan de linkerzijde op een productgroep te klikken krijgt u meer informatie over de afzonderlijke producten.
Contact
Welcom is op verschillende manieren te bereiken. De klantenservice is op werkdagen van 8.30 uur tot 17.00 uur te bereiken via het telefoonnummer: 055 539 5440. Ook kunnen klanten contact opnemen met hun persoonlijke winkel. Dit kan via de contactpagina die te vinden is op het volgende internetadres: https://www.welcombij.nl/winkels. Het bedrijf is tevens per e-mail bereikbaar. U kunt uw e-mail sturen naar: info@welcombij.nl. Het adres van het hoofdkantoor is: Kanaal Zuid 292, 7364 AJ Lieren. Daarnaast is het bedrijf actief op social media. U kunt u vraag via Twitter stellen en enkele winkels hebben ook een Facebook pagina.
Laat ons je ervaring met de Welcom klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.