Over Yes Telecom
Sinds 2005 is Yes Telecom als mobile virtual network operator actief in Nederland. Vanwege de unieke werkwijze van Yes Telecom binnen de MKB markt werd zij in 2010 door KPN overgenomen, waarvan zij een zelfstandig onderdeel werd. Yes Telecom heeft geen direct sales teams of eigen winkels en concurreert niet met haar dealers. Dit omdat Yes Telecom zich uitsluitend richt op de zakelijke markt en enkel verkrijgbaar is via Business partners. Yes Telecom stemt haar diensten, service en producten volledig af op de zakelijke markt.
Yes Telecom maakt gebruik van het netwerk van KPN. Hierdoor kan Yes Telecom haar klanten de mobiele bereikbaarheid bieden die voldoet aan de hoge eisen van de zakelijke beller. Verder hecht Yes grote waarde aan persoonlijke service en een hoog serviceniveau.
Wat levert Yes Telecom
Bij Yes Telecom kunnen klanten hun eigen abonnement samenstellen. Hierdoor zijn de voice- en data-oplossingen volledig afgestemd op het gebruik en de wensen van de zakelijke klant. Yes Telecom profileert zich door heldere, voordelige tarieven en aanvullende diensten die de kosten inzichtelijk en beheersbaar maken. In de vernieuwde kostenanalysetool ‘E-view’ kunnen klanten altijd kosteloos hun verbruik bekijken en kosten besparen door eenvoudige controle uit te oefenen wanneer sprake is van extensief spraak- en datagebruik door medewerkers. Wijzigingen in bijvoorbeeld de factuurgegevens kunnen in de ‘Yes Selfservice’ worden doorgevoerd. Ook kan Yes Telecom een goede bereikbaarheid bieden doordat haar klanten op het netwerk van KPN bellen. Verder beschikt Yes Telecom over verschillende extra servicediensten. Zo zitten klanten door de Yes Vervang Service nooit meer zonder mobiele telefoon. Via het nummer 071 – 89 00 168 kunnen klanten schade of defect van een telefoon melden. Binnen vier uur wordt een gelijkwaardige leentelefoon geleverd op elke gewenste locatie in Nederland. Daarnaast maakt Yes Telecom telefonisch vergaderen makkelijker. Klanten kunnen het vergadernummer via de website aanvragen: http://www.yestelecom.nl/vergadernummer.
Contact
U kunt voor al uw vragen tijdens kantooruren contact opnemen met de klantenservice van Yes Telecom. De klantenservice van Yes Telecom is van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 18.00 uur bereikbaar op het telefoonnummer 071-89 00 111. De Yes Vervang Service is bereikbaar via het nummer 071-89 00 168. Een andere optie is om het contactformulier op de website in te vullen. Dit formulier vindt u onder het tabblad ‘Contact. Verder kunt u de klantenservice een e-mail sturen. U kunt uw e-mail richten aan: klantenservice@yestelecom.nl. Het faxnummer van Yes Telecom is: 071-51 52 347.
Laat ons je ervaring met de Yes Telecom klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.