Unigarant

 klantenservice

Over Unigarant

Unigarant is een volle dochter van ANWB. Via verzekeringsmaatschappij UVM is Unigarant aangesloten bij het Verbond van Verzekeraars. Het bedrijf bestempelt zichzelf als een eerzame verzekeraar. Unigarant NV heeft als financieel dienstverlener een vergunning van toezichthouder Autoriteit Financiële Markten en garandeert u kwaliteit. Ze claimen dat u deze kwaliteit terug vindt in hun producten en hun dienstverlening. Unigarant helpt u bij het kiezen van de verzekering die het beste bij u past. Dit doen zij vanuit hun betrokkenheid en op een transparante wijze, zodat u weet wat voor verzekering u sluit. In het kader van deze transparantie is ook de Unigarant klantenservice opgesteld.

Veelgestelde vragen

Voor vragen over het bedrijf omtrent verzekeringen kunt u terecht op de veelgestelde vragen pagina van de website. Zo kunt u hier vragen vinden over hoe u uw reis kunt annuleren, hoe u uw vrije tijd kunt verzekeren en eventuele vragen rondom mobiliteit. Ook omtrent de nieuwe woonpakket plus voor bestaande klanten kunt u hier een subcategorie vinden, net als schade, algemeen en wonen. meterstand doorgeeft en wat u moet regelen als u gaat verhuizen. Kunt u uw antwoorden hier niet vinden, dan kunt u contact opnemen met de Unigarant klantenservice.

Social Media

Indien u bij de veelgestelde vragen uw antwoord niet kon vinden, kunt u ook via social media contact opnemen met de Unigarant klantenservice. Zo kunt u uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de medewerkers stellen op de Unigarant Facebook. Deze manier van de Unigarant klantenservice is niet alleen op Facebook te gebruiken, maar ook op Twitter: u kunt Unigarant bereiken via @UnigarantNL. Als de medewerkers van de Unigarant klantenservice zo druk zijn dat ze ook hier geen antwoord op uw vragen kunnen geven, kunt u het ook via de telefoon of op LinkedIN proberen.

Unigarant Klantenservice

Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Unigarant klantenservice. Hiervoor belt u tijdens kantooruren naar het nummer 088 299 38 82 voor al uw vragen. Dit nummer is van maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 uur en 18:00 uur te bereiken. Houd uw polis of schadenummer bij de hand, zodat Unigarant u sneller van dienst kan zijn. U krijgt bij dit nummer een keuzemenu.

Overige opties

Verder is het ook nog mogelijk om contact op te nemen met de Unigarant klantenservice via email. Dit doet u door een mailtje te sturen via het contactformulier. Ook kunt u een brief sturen naar het postadres van Unigarant voor klachten of tips. Dit doet u door een brief te sturen naar Postbus 50.000m 7900 RP, Hoogeveen. Ook kunt u een bezoek brengen aan het hoofdkantoor. Dit doet u door naar Schutstraat 120, 7901 EH, Hoogeveen te gaan.

Contact met Unigarant

Openingstijden Unigarant klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Unigarant klantenservice

Contact met UnigarantNummer
Algemeen088 - 299 38 82

Overige contactmogelijkheden Unigarant klantenservice

Unigarant opzeggen

Unigarant direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/unigarant.

Unigarant ervaringen

1 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Unigarant? Laat ons je ervaring met Unigarant weten!
Beoordeel Unigarant

Adres Unigarant klantenservice

Schutstraat 120
Hoogeveen
Rapportcijfer Unigarant klantenservice: 1

Rapportcijfer is gebaseerd op 1 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Unigarant klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Unigarant klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Unigarant Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Unigarant klantenservice?

1 reviews over “Unigarant”

  1. Rapportcijfer: 1

    opzegbrief reisverzekering 10178072kennelijk niet verwerkt. In uw brief van 06-09 vermeldt U veel post inzake de premie dit niet betaald is. Deze is niet aangekomen, de aanmaning is het enige wat wij ontvingen. Wij gaan akkoord met de stopzetting, nu U de eerdere opzegging niet in acht hebt genomen. Wel graag een specificatie van het genoemde premie bedrag, waarna wij prompt betalen om problemen te voorkomen,waarmee U dreigt.