Het jonge bedrijf Dekbed Discounter is binnen de Benelux de grootste webwinkel op het gebied van beddengoed. U bent er aan het juiste adres voor dekbedden en dekbedovertrekken, maar ook voor kussens, hoeslaken, bedden, banken, matrassen, klamboes, badtextiel en leuke home & living producten. Wekelijks verkoopt Dekbed Discounter wel honderd bedden; aanzienlijk meer dan de gemiddelde beddenzaak. Wat beddengoed betreft vindt Dekbed Discounter het belangrijk dat goede kwaliteit bereikbaar wordt voor veel mensen. Het bedrijf werkt dan ook het liefst met leveranciers uit de buurt in plaats van met producenten aan de andere kant van de wereld. Dekbed Discounter houdt de laatste trends scherp in de gaten en speelt hier het hele jaar door op in.
Service en kwaliteit hand in hand
Dekbed Discounter draagt klantenservice hoog in het vaandel. De oprichters benoemen de beste en de grootste binnen de branche te willen zijn, zonder daar echter op kwaliteit voor te hoeven inleveren. Integendeel. Volgens de eigenaren van Dekbed Discounter is de service in de detailhandel vandaag de dag uitermate slecht. Alles is gericht op gemak en snelheid, maar kwaliteit en vriendelijkheid zijn daarbij vaak een ondergeschoven kindje. Dekbed Discounter neemt zijn klanten serieus en vervangt producten direct wanneer hier een klacht over is, zonder dat de klant hiervoor bewijs hoeft te leveren.
Contact met Dekbed Discounter
Wilt u een vraag stellen aan een van de medewerkers van Dekbed Discounter? Of heeft u onverhoopt een klacht over het bedrijf of een product dat u er heeft aangeschaft? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice middels 085 3032813. De klantenservice is dagelijks tussen 09.00 en 21.00 bereikbaar. Ook kunt u direct op de website chatten met een van de medewerkers of een bericht via Facebook versturen.
Instagram: https://www.instagram.com/dekbeddiscounter/
In 1 woord slecht! Dekbeddiscounter is telefonisch onbereikbaar en ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Volgens Post.nl zou het al op 3 januari bij Primera afgeleverd worden. Maar Primera zegt dat het pakket nooit binnen is gekomen! Ik probeer iedere dag Dekbeddiscounter telefonisch te bereiken maar ik krijg steeds via een antwoordapparaat te horen dat ze gesloten zijn!! Ook heb ik een email verstuurd plus een klachtenformulier ingevuld maar ik heb tot op heden nog steeds geen reactie ontvangen!
Afgelopen week 2 nieuwe dekbedden besteld voor ons vakantiehuisje. Is allemaal erg goed verlopen. Werd netjes geleverd en de kwaliteit was erg goed.
Uitstekende webshop met een erg goede service. Koop hier zeker weer.