Direct wonen

 klantenservice

Over Direct Wonen

Direct Wonen is een online huurmarkt waarop huurders en woningaanbieders direct met elkaar in contact kunnen komen. Als aanbieder kunt u uw woning geheel kosteloos op Direct Wonen plaatsen. Huurders kunnen via de website woningen van zowel particuliere als professionele aanbieders (makelaars, beleggers en woningbouwcorporaties) zoeken. Vervolgens kunnen zij de woningaanbieder gratis een bericht sturen. Tevens kunnen woningaanbieders zelf naar geschikte huurders zoeken, omdat huurders ook een oproep met hun woonwensen kunnen plaatsen. Zodra huurder en woningaanbieder elkaar via Direct Wonen hebben gevonden, kunnen zij zelf overgaan tot het sluiten van een overeenkomst.

Hoe werkt het?

Bij Direct Wonen kunt u twee soorten accounts aanmaken. Allereerst het ‘gewone’ account waarbij u als huurder of woningaanbieder gratis berichten kunt sturen. Daarnaast kunt u uw account ook upgraden naar een Smart account voor slechts 15 euro per maand. Met een Smart account krijgt u als eerste de nieuw vrijgekomen woningen op de website te zien en kunt u dus ook sneller reageren. Tevens wordt uw reactie extra onder de aandacht gebracht bij de woningaanbieder. Ook helpt Direct Wonen u met het zo slim mogelijk invullen van uw account, aanbieders kunnen dan zo meteen zien of ze u geschikt vinden voor de woning. Bovendien kunt u met een Smart account gratis gebruik maken van de Direct Wonen app.
Direct Wonen is enkel een online huurmarkt en bemiddelt dus niet tussen huurder en woningaanbieder. Er wordt dus ook geen bemiddelingsvergoeding door Direct Wonen gevraagd. Als de woningaanbieder een bemiddelaar of een makelaar is, kan het wel zo zijn dat er bemiddelingskosten moeten worden betaald. Bij iedere woning op Direct Wonen staat aangegeven of er bemiddelingskosten moeten worden betaald en hoeveel deze bedragen.
Doordat Direct Wonen slechts een online huurmarkt is, wordt er niet met wachtlijsten gewerkt. U kunt direct met de woningaanbieder contact opnemen en in principe ook direct huren, de woningaanbieder zal vervolgens bepalen of u de nieuwe huurder wordt.

Contact

U kunt de klantenservice van Direct Wonen bereiken door een e-mailbericht te sturen naar het e-mailadres supportdesk@directwonen.nl. De klantenservice zal dan binnen twee werkdagen contact met u opnemen. Indien u Direct Wonen per post wilt contacteren, kunt u dit doen door uw brief te adresseren aan Direct Wonen Online BV, Postbus 800, 2501 CV Den Haag. Tevens kunt u Direct Wonen bereiken via de sociale media. Direct Wonen is actief op Twitter, Facebook en LinkedIn. Helaas kunt u de klantenservice van Direct Wonen niet per telefoon bereiken.

Contact met Direct wonen

Openingstijden Direct wonen klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
09:00 -17:00
Dinsdag
09:00 -17:00
Woensdag
09:00 -17:00
Donderdag
09:00 -17:00
Vrijdag
09:00 -17:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Direct wonen klantenservice

Contact met Direct wonenNummer
Algemeen0900-0700

Overige contactmogelijkheden Direct wonen klantenservice

Direct wonen opzeggen

Direct wonen direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/direct wonen.

Direct wonen ervaringen

6 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Direct wonen? Laat ons je ervaring met Direct wonen weten!
Beoordeel Direct wonen

Adres Direct wonen klantenservice

Nieuwe Duinweg 24
Den Haag
Rapportcijfer Direct wonen klantenservice: 2

Rapportcijfer is gebaseerd op 6 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Direct wonen klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Direct wonen klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Direct wonen Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Direct wonen klantenservice?

6 reviews over “Direct wonen”

  1. Rapportcijfer: 2

    Je wordt puur genaaid door direct wonen. Als je alles hebt opgezegd wordt er toch weer automatisch geld van je rekening gehaald. Wil je telefonisch contact, wordt er gezegd dat dit niet bereikbaar is, géén één dag in de week. Stuur je een mail via de site, wordt er gezegd dat de persoon aan wie je mailt niet aanwezig is, dus je krijgt geen contact. PURE OPLICHTERIJ, DUS GA HIER ASJEBLIEFT NIET MEE IN ZEE!!

  2. Rapportcijfer: 2

    Zeer slechte en onbetrouwbare website. Op het moment dat je een gratis account hebt lijkt er gigantisch veel aanbod maar je kan enkel met een premium account reageren.

    Zodra je betaald is ineens driekwart verhuurd.

    Om dan nog maar niet over het beëindigen van een lidmaatschap te beginnen. Men blijft onterecht vragen het bedrag te voldoen.

    Trap er niet in mensen!!

  3. Rapportcijfer: 2

    Smartaccount bij Directwonen is gebakkenlucht. Volledig fake.
    De belofte dat je 72 eerder woningen ziet is een leugen. Directwonen kopieert aangeboden woningen rechtstreeks van o.a. pararius (hier kan je gewoon een gratis account aanmaken).
    IN mijn ogen zijn het volledige oplichters.

  4. Rapportcijfer: 2

    Ik raad iedereen aan om Direct Wonen te mijden. De website biedt appartementen e.d. aan, maar deze lijken veelal gekopieerd van een andere aanbieder, namelijk http://www.domica.nl. Om in contact te komen met de verhuurders moet dus ook een account bij domica gekocht worden, wat ca. 40 euro kost. Aan het account bij Direct Wonen heb je dus vrijwel niks, ook omdat de aangeboden woningen vaak al verouderd zijn. Direct Wonen reageerde niet op mijn klachten en e-mails en er was ook geen telefoonnummer te vinden.

    Kortom: vermijd Direct Wonen en kijk ergens ander.

  5. Rapportcijfer: 2

    ook slechte ervaring.
    Wil opzeggen maar geen telefonisch contact mogelijk en ze reageren niet op mails.
    Maar wel blijven afschrijven en dreigen met deurwaarder. Ik ben het echt helemaal zat.
    Heel snel contact gewenst.

  6. Rapportcijfer: 2

    Mijn ervaring is heel slecht, heb al diverse berichten via de website gestuurd gezien bij het uploaden van vereiste documenten er constant een error melding verschijnt. Telefonisch ook niet te bereiken!

    En daar betaal je inschrijfkosten voor???

    Neem contact met mij op, dit moet opgelost worden.
    Steven Willeboordse