Over Gigaset
Gigaset Communications staat in het dagelijks leven beter bekend als alleen Gigaset. Voorheen onderdeel van Siemens, ontwikkelt, ontwerpt en produceert Gigaset tegenwoordig al haar producten zelf. Het bedrijf, dat in 2008 is opgericht in München, is gespecialiseerd in de ontwikkeling van innovatieve technologieën op het gebied van consumentenproducten en slimmer wonen. Tegelijkertijd is het een van de grootste internationale ontwikkelaars van DECT-telefoons. Bijna elk huishouden heeft wel een DECT-telefoon, oftewel een draadloze telefoon. Waar vroeger een draad nodig was voor een bel-verbinding, is nu simpelweg een signaal genoeg. Gigaset staat voor kwaliteit in het moderne leven. Ze maken gebruik van ’s wereld beste technici en ontwerpers, die net zo veel passie hebben voor technologische innovatie als zijzelf. Ze willen het leven zo gemakkelijk mogelijk maken, met de beste apparatuur ter wereld.
Alle producten van Gigaset zijn voorzien van een ‘made in Germany’ stempel, dat volgens henzelf garandeert dat het product hoogstaand en duurzaam is. Duurzaamheid is altijd een belangrijk speerpunt voor Gigaset, dat een toekomst vol mogelijkheden ziet. Zo ontwikkelt Gigaset apps waarmee de situatie thuis in de gaten kunt houden, van afstand je thermostaat kunt regelen, en energie kunt besparen.
Gigaset Klantenservice
Omdat het gemak van de klant voorop staat bij Gigaset is er veel aandacht besteed aan klantensupport. Op de website van Gigaset zelf kan veel informatie worden gevonden over de verschillende producten. Ook vindt u hier een lijst met de meest gestelde vragen, waardoor u zodoende vaak zelf uw probleem al kunt oplossen. Mocht u liever iemand persoonlijk spreken, iets vragen wat niet direct te vinden is online of een opmerking willen delen, dan kunt u ook bellen naar de Gigaset klantenservice. U kunt dit doen op het nummer 0900 33 33 102 op werkdagen van 8.30 tot ’s middags 17.30. Dit kost 1,- euro per gesprek. Als u via een mobiele telefoon belt, dan komen hier ook de kosten van uw mobiele provider bij.
Naast telefoneren kunt u ook schriftelijk contact met het team van Gigaset opnemen of mailen naar gigasetmail.nl.gc@gigaset.com. Contact opnemen kan ook via het online formulier dat op de site aangegeven staat. Er wordt dan binnen een werkdag antwoord gegeven. Tevens kunt u naar het mailadres klachten, of overige bevinden sturen. Gigaset zal u ook dan zo goed mogelijk ten dienst proberen te staan.
Op zoek naar een handleiding?
Ook additionele informatie is onderdeel van de uitgebreide Gigaset klantenservice. Deze kunt u gemakkelijk vinden op de site van Gigaset. Dit bespaart u weer de tijd van een email of telefoongesprek. Per productcategorie en model staan er verschillende handleidingen online. Naast deze documenten kunt u op deze pagina’s ook de meest gestelde vragen per specifiek product vinden en bovendien controleren wat de compatibiliteit van een Gigasetproduct is met bijvoorbeeld een basisstation.
Geachte lezer
Ik ben zeer tevreden met mijn gigasetAL18H. Werkt al jaren perfect
Mijn vraag is kan ik ook ergens zien wie mij gebeld heeft
mijn dank
Z. Hilgeman